Skocz do zawartości

karburator

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia karburator

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wielkie dzięki - to jest kawał przyzwoitej instrukcji.
  2. No tak, ale podłaczałem pompy na krótko, żeby sprawdzić czy są sparwne-no i są silnik chodzi i paliwo jest. Gdyby był prąd na wtyczce to by też chodziły i nie byłoby problemu. Prądu nie ma już na złączu pod tylnym siedzeniem(połączenie pomiędzy tym złączem a pompami jest, bo właśnie tam je zasilałem na krótko). Problem jest właśnie z tym sprawdzeniem dalej, bo wiązka gdzieś znika w progu, a później pod deską w tym kłębowisku nie spsób jej znaleźć. Panel z bezpiecznikami też nie daje się wyjąć, bo zakrótkie przewody. Napięcie na bezpiecznikach od pomp pojawia się dopiero gdy kręcę rozrusznikiem - włączenie zapłonu nie wystarczy. Jeśli dobrze rozumiem Twoją wypowiedź to pomiędzy skrzynką bezpieczników a tym złączem pod siedzeniem jest tylko drut i jeżeli prąd nie dochodzi to znaczy, że jest przerwany lub ktoś zainstalował jakiś wynalazek.
  3. karburator

    Nie chodzą pompy paliwa

    Przestały działać pompy paliwa e32 750i. Stało sie to po odłączeniu wtyczki w bagażniku, bo jeździłem na gazie (nie zrozumcie tego opacznie to był LPG). Gdy podłaczyłem wtyczkę ponownie, zeby pojechać na przegląd okazało się, że pompy nie chodzą. Pompy pracują jak je zasilić z obcego akumulatora "na krótko". Bezpieczniki są dobre, a prąd nie dochadzi.Nie ma go też na złączu, które jest pod siedzeniem koło akumulatora. Czy na trasie pomiędzy skrzynką bezpieczników pod maską a tym złączem pod tylnym siedzenie coś może jest? W czsie, gdy jeździłem na gazie kilka razy rozładował mi się akumulator do zera. Być może to spowodowało, że pogubił języki(został tylko niemiecki), nie działa test wskaźników no i może właśnie pompy? Czy ktoś mógłby podpowiedzieć jak zabrać się do tego. Może uda się bez warsztatu. Może wystarczy jakieś zerwanie, czy podanie jakiegoś kodu?
  4. karburator

    E32 tylny zderzak

    Witam Wszystkich! Może ktoś z obecnych mi pomoże zdjąć telny zderzak w E32. Znalazłem ten temat na forum, ale nic sie nie dowiedziałem po za tym , że trzeba się zabezpieczeć. Znalazłem pod listwą dwie śruby imbusowe, ale dalej się trzyma . Nie mam więcej pomysłu. Jeszcze jest pod tymi listwami mnóstwo gumowych spinek - wzdłuż całego zderzaka, ale to chyba nie na nich sie trzyma. Pomocy!!
  5. No! Genialna dyskusja! Teraz już, nareszcie wiem jak zdjąć ten cholerny zderzak!
  6. Brawa dla Emeryta ze Szczecina - przyjemnie jest czytać i rozumieć każde słowo (to nie ironia jestem elektronikiem i nawet mam to coś w domu bo w swoim czasie nagminnie przestrajałem radia z ichniego UKF-u na nasze) pozdrawiam Wszystkich karburator
  7. Wita ! Mam to samo! Powidzcie mi gdzie sa te elektrozawory, jak się do nich dostac? Tak samo z tymi klapkami - domyślam się, że są gdzieś pod deską, ale gdzie jak tam wejść, z której strony - z lewa, czy z prawa, a może od strony silnika. Jak demontuje sie deskę? Awaria wydaje sie nietrudna, ale dostęp koszmarny. pozdrawiam Wszystkich
  8. karburator

    otwieranie samochodu

    Tam nie ma dziur po bębnkach ani zaślepek! W przednich drzwiach klamki sa takie jak z tyłu, albo wręcz sa to klamki od tylnych drzwi.
  9. karburator

    otwieranie samochodu

    Witam! W moim E32 w obu przednich drzwiach nie ma zamków w klamkach(takich do otwierania kluczem) . Samochód otwiera się i zamyka z bagażnika, lub z pilota. Jak dostać się do środka, gdy siądzie akumulator? Jakieś awaryjne otwieranie powinno chyba być? Może ktoś, coś wie na ten temat? Na razie wyprowadziłem z akumulatora do bagażnika dwa kable, żeby można było zasiić układ, lub podładować akumulator, ale to prowizorka.... pozdrawiam wszystkich!
  10. Witam! Nurtuje mnie pytanie: czy w Waszych E32 kable(przewody) np: te do reflektorów tez są takie cienkie, sztywne i kruche. W tym roku naprawialem juz przewody do pompki spryskiwacza i do lapki u dolu drzwi a teraz zniknelo mi lewe pozycyjne swiatlo z przodu. Uszkodzenie wyglada zawsze tak samo - powstaje przerwa gdzis w wiazce - przewod trzeba wyciagnac i zesztukowac. Czy to niemcy wypuscili taka lipe, czy trafil mi sie jakis lewy samochod sklecony gdzis w szopie przez jakigos domoroslego fachure? pozdrawiam wszystkich
  11. Witam Wszystkich! No nareszcie ktoś napisał do rzeczy(kanap). W moim samochodzie są ordynarne, plastikowe listwy, widać to gołym okiem. Kiedyś ktoś kupił ten samochód i dopłacił straszne pieniądze za nivo - to nie stać było go na dopłatę za drewniane listwy? To musiało być tak produkowane i nie było wyboru. Chyba, że w jakiejś super luksusowej wersji. Bez względu na to czy są one drewniwne, czy plastikowe... przeszlifować papierem ściernym-jak są niewielki rysy i ogólne zmatowienie to odrazu papierem o nr 800 - 1000 (najlepiej na mokro mydląc mokry papier) po doprowadzeniu do gładkości wypolerować za pomocą drobnej pasty polerskiej - równie dobra do tego jest zwykła pasta do zębów. Jak doszlifujesz się za głęboko i zetrzesz rysunek słoi to listwa jest do niczego a w przypadku listwy drewnianej zawsze to miejsce będzie miało inny kolor. Usunięcie warstwy lakieru do gołego drewna jest praktycznie niemożliwe(robią to renowatorzy antyków swoimi metodami np przez opalanie, ale pamiętaj, że za tym stoi wieloletnia praktyka i fachowa wiedza). Można oczywiście pmalować lekierem bezbarwnym jak opisał to "kanap".Skończyło mi sie miejsce -pozdrawiam
  12. Zestaw naprawczy do naprawy pilotów zawiera 100 krążków z gumy przewodzącej (do podklejania klawiszy od spodu) i klej, kosztuje 8 zł. Można toto kupić w Warszawie na Giełdzie Elektronicznej pod GUS-em w pawilonie ABC Elektroniki. Mam nadzieję, że w tzw. Polsce też są sklepy i powinno dać się to kupić nie robiąc wycieczek krajoznawczych. pozdrawiam wszystkich
  13. Witam! Kupiłem sobie BMW 750 E32,a zupełnie nie znam tego samochodu przedtem miałem 316 i 524. Tym razem, mój nowy nabytek, zaskoczył mnie hasłem z komputera "suspin leveling". Nie znam niemieckiego więc przełączyłem go na angielski, ale to nie pomogło, tego nie znajduję w żadnym słowniku. Może ktoś wie o co mu chodzi? pozdrawiam wszystkich
  14. Witam! Ja też mam problem z pompami w BMW 750 - może dowiem sie czegoś od Ciebie. Zamiast sprawdzać pół samochodu tzn kable, przekażniki itp należy zrobić sobie przyrząd: żarówka z dwoma przylutowanymi kabelkami, zakończonymi krokadylkami - podłącz to w miejsce feralnej pompy , wlacz zapłon i jak usłyszysz, ze dobra pompa chodzi a zarówka sie nie zaświeciła to wtedy dopiero rozbieraj resztę samochodu, a jak się zaświeci to wszystko jest ok. Tylko ostrożnie z podłączaniem tej żarówki bo robisz to w oparach benzyny. Co to są impulsatory, o których piszesz? pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.