Skocz do zawartości

Damian89D

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 540i 2000r

Osiągnięcia Damian89D

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wstyd się przyznać ale problem nadal nie rozwiązany... Na komputerze wyskakują dwa błędy: - 21 funkcja, wlot-wałek rozrządu kontrola, bank1 - 22 funkcja, wlot-wałek rozrządu kontrola, bank2 Jakieś sugestie?
  2. A czy tak właśnie nie robi się resetu?
  3. Pali dobrze, dymu trochę leci z rury przy odpaleniu przez jakieś 10 sekund , błędów brak. Łańcuch nie był zdejmowany tylko wymienione ślizgi i napinacz. Słyszałem, że samochód musi się zaadaptować po odpięciu aku ale zrobiłem już 50km i dalej to samo.
  4. Ostatnio wymienialiśmy ślizgi rozrządu, po złożeniu samochód w dolnym zakresie obrotów ma "muła" na wyższych ciągnie w miarę dobrze. Wciskając gaz do "dechy" w trybie sport z wyłączonym DSC nawet nie piśnie opona, gdzie przed wymianą na wyłączonym DSC trzeba było uważać z gazem. Dodam, że samochód stał z rozłączonym akumulatorem 3 miesiące. Jakieś sugestie? edit: Silnik chodzi równo
  5. Mógłbyś rozwinąć jak uważać na vanosa?
  6. Właśnie otwieram swój biznes i każda złotówka się dla mnie liczy, mam używane ślizgi i chciałem je założyć a na wiosnę planuje wymienić cały rozrząd na nowy. Wiem, że to "druciarstwo" ale jest taka sytuacja a nie inna. Da się to zrobić?
  7. Dziękuję bardzo za odpowiedź :) Wiesz może czy da się wymienić ślizgi bez ściągania łańcucha?
  8. Witam Pytanie tak jak w temacie. Chcę odkręcić śrubę z koła pasowego, pneumatem nie idzie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.