Błędów jest więcej jednak pojawiają się po kilku tygodniach jazdy- odczyt poniżej. Ten pierwszy pojawił się pierwszy zaraz po zgaśnięciu 27BB CDKANWS - Camshaft control outlet-VANOS 2731 CDKENWS - Camshaft control inlet - VANOS 272A CDKFRAU - Adaption multipl. area1 272B CDKFRAU2 - Adaption multipl. area1 (bank1) 2781 CDKPH - Camshaft sensor inlet 2760 CDKSLS - Secondary air system Czujniki są takie same ale ich jeszcze nie podmieniałem. Filtr nie wygląda dobrze i pewnie go dla pewności wymienię, olej ten co mam jest raczej dobrej jakości spełnia specyfikację longlife wielu producentów. Wszystko zaczęło się po tym feralnym rozsypanym rozrządzie jak przejechałem około 33 km, ale pierwsze objawy ignorowałem z przekonania że musi sobie zrobić adaptacje i wyuczyć nowe wartości. Ogólnie wcześniej silnik miał spory apetyt na olej 1L na 1000 km to standard, ale uszczelniacze zaworów były w opłakanym stanie i przy okazji rozrządu zostały wymienione. Od tamtego czasu z olejem mam spokój.