Skocz do zawartości

Aluskk22

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e87 118D 2009

Osiągnięcia Aluskk22

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Najmocniej przepraszam ale nie przepustnice lecz przepływomierz powietrza. Jadę właśnie do mechanika by nagrać pracę silnika . Dziś postaram się dodać filmik
  2. Zapomnialem dadac ze zalecil tez wymiane dwumasy :cry2:
  3. 4 bary to na cieplym czy na zimnym silniku ??? i zaznaczam ze to dizel i mechanik stwierdzil po wymianie pompy ze juz jest dobrze ... TERAZ NIE WIEM CO MAM MYSLEC :mad2:
  4. Jesli sie przejezyczyles to spoko ale jesli Ci tak powiedzial mechanik to go zmien albo od razu zabij... To nie za bogato - powinno byc ok 4 bar Jesli twoj meches nie ruszal zaworu przepustowego to trzeba ustalic gdzie traci to cisnienie. Nagraj prace auta przy zamknietej i otwartej masce przemieszczajac telefon dookola silnika moze bedzie mozna cos wiecej powiedziec
  5. Wszystkie czesci ktore wypisalem wczesniej , zostaly wymienione na nowe i kupilem je w serwisie BMW Wczoraj czyli 27.10 bylem u mechanika i stwierdzil ze koniecznie trzeba wymienic wal korbowy gdyz zuzyta jest zembatka od lancucha a zembatki sie nie wymienia i jest na stale . stwierdzil ze po tej wymianie auto bedzie cichutko chodzic .... co wy o tym myslicie ?????
  6. Prosze o pomoc!!!!!! diagnozy mechanikow doprowadzaja mnie do ruiny .... Na wstepie mialem problem z EGRem ,auto stracilo moc . po wizycie u mechanika wymieniono mi przepustnice , czujnik temperatury , elekryczna pompe wody , czujnik spalin , czujnik temperatury spalin , sonde lambde ,kompletne sprzeglo , panewki komplet, pompe oleju , zawor egr , wyczyszczono wszystkie doloty z oleju lacznie z interculerem , lancuchy rozrzadu ( 3 szt ), napinacze ,,,,, Moim zdaniem to wiele a silnik nadal glosno pracuje i nasila wraz z temperatura silnika auto ma przejechane 278 tys i zalewane olejem 5W40 mobilem Moze mi ktos powie czy to normalne przy takim przebiegu ?? a cisnienie na silniku cieplym ma 1,3 po wymianie pompya przed mial 0,9 glosny dzwiek niepokoi mechanika , moze cos spartolil przy jakiejs wymianie ... RATUJCIE PROSZE !!!!!!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.