Skocz do zawartości

Marekk67

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530D 1999

Osiągnięcia Marekk67

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Przed wymiana zaworu wysokiego cisnienia byl blad niskiego cisnienia na listwie, blad zostal usuniety i sie nie pojawil, choc nie wiem jak dzis bo nie mam mozliwosci podpiecia auta pod komputer.
  2. Witam :) od 9 lat posiadam BMW E39 3.0 Diesel z 1999r. Niestety od dłuższego czasu występują problemy z odpaleniem. Sprawa wygląda następująco: Zdarza się, że auto kilka dni chodzi bez zarzutu i pali na dotyk, jednak dosyć często występuje problem z odpaleniem. W momencie gdy auto nie chce odpalić (kręci, ale nie odpala), wystarczy odczekać od 10 min do godziny, po czym auto odpala jak gdyby nigdy nic. Nie ma problemów ze spadkiem mocy, szarpaniem itd. BMW wtedy chodzi idealnie. Czytając różne fora i konsultując się z mechanikami zostały wymienione następujące rzeczy: pompa progowa, pompa w baku, czujnik położenia wału korbowego oraz zawór wysokiego ciśnienia. Niestety żadna z tych czynności, nie przyniosła zamierzonego efektu. Dodam, że autem nigdy nie jeżdżę na rezerwie. Nie ma również znaczenia czy silnik jest zimny czy ciepły. Liczę na pomoc, bo jak się można domyśleć takie problemy są delikatnie mówiąc denerwujące. Pozdrawiam :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.