Skocz do zawartości

bialyD135

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E93 2008r 2.0 i 170 KM silnik N43 b20a

Osiągnięcia bialyD135

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Kto jeszcze wymieniał wtryski w benzynie?
  2. Czy ktoś z WAS wymieniał wtryski w tym silniku 2.0 bęzyna 170 KM N43 b20 a ?
  3. W moim silniku występuje jedynie filtr węglowy, innego filtra paliwa nie ma. Od jakiegoś czasu zacząłem tankować bennzynę 98 i CHECK się nie pojawia, silnik bardziej dynamiczny ale nie chodzi tak jak trzeba. Po odpaleniu rano lekko trzęsie i czuć zapach paliwa z wydechu, czyli nie dopala paliwa w całości.
  4. Udało się mi odkryć że podczas jazdy z podpiętym komputerem występują krótkotrwałe spadki ciśnienia paliwa przy dynamicznej jeździe, szczególnie odczuwalne poniżej 2tys. obrotów.
  5. Katalizator miałem zapchany, ale został już wypalony i wartość to o ile dobrze pamiętam to około 5~10 mg
  6. Witam Od 2 lat posiadam BMW E93 z 2008r z silnikiem 2.0 170 KM N43 B20A, przebieg 119tys km Od kilku miesięcy borykam się z problemem spadku moc i pojawiający się błędem CHECK Engine, po podłączeniu pod komputer pojawia się błąd sądy NOX, pompy wysokiego ciśnienia, pompy niskiego ciśnienia. Po wykasowaniu błędów samochód jeździ normalnie, nie odczuwam spadku mocy, ale po przejechaniu około 400 kilometrów spadek mocy i historia się powtarza pojawia się CHECK. Może to wina wtrysków ? (na dwóch z nich są niewielkie rozbieżności w porównaniu do tego co pokazuje komputer) Wtryski nie były wymieniane. Czy ktoś z klubowiczów miał podobny przypadek ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.