Skocz do zawartości

danielovsky01

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 528i 1996/02

Osiągnięcia danielovsky01

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. tak, to prawda. Ja podłączałem z miernikiem w rękach. Czyli po kolei - szukałem +12v i każde światła po kolei - typu cofania, pozycja, przeciwmgielne, stop.
  2. Przerwa w przewodzie włącznika swiateł hamowania. Czyli muszę spróbować zejść pod zabudowę kolumny kierowniczej i tam właśnie szukać coś z kablem, kontaktem.. Ciężko stwierdzić. Chyba, że jakiś pomysł gdzie szukać tej przerwy ;p?
  3. Cześć. Z góry powiem w skrócie. Naprawiam wiele aut starszych, zawsze naprawię ale swojego to ciężko hah, Słuchajcie, mam problem od bardzo dawna. Nie wiem czego się złapać już. A więc tak, mam auto z 1996 roku z lutego czyli 1996/02. Problem pierwszy to brak tempomatu. W sensie, w inpie wszystko gra, pokazuje , że przyciski działają, widzi je samochód, ALE za nic w świecie nie chce zapamiętać prędkości auta ... gdzie szukać nie wiem? Tempomat kiedys działał, ale samoistnie co jakiś czas się rozłączał -ponowne załączenie go działało. Teraz wgl nie działa. Czujniki prędkości, chwilowe spalanie, abs, asc działa jak należy. Kolejnay drugi mój problem to samoczynnie zapalające się po około 8-10sekundach światło stop z lewej strony z tyłu. Dlaczego tak jest - nie wiem? LCM podmieniany, kodowany, pustym plikiem MAN, bez skutku. Dalej to samo. LAMPY są założone z polifta do przedlifta? czy pomyliłem kolory kabli? Nie mam pojęcią - sprawdzę to - jeśli ktos ma konkretny schemat z 1996r jak podłączyć co do czego to poproszę Bo przedlifty mają więcej kabli niż polifty. Błędy ASC: 67 Temporaere Einstreuung 25 Bremslichtschalter Leitungsunterbrechung. Mam założony nowiutki oryginalny czujnik stoppu z ASO BMW dalej to samo w sensie, dalej świeci lewy stop z tyłu. Czy jest mi ktoś w stanie pomóc? Mam dośc serio jeżdżenia z tymi usterkami, a szczególnie bez tempomatu.
  4. Tak dokładnie , po prawej stronie w dekorze jest przycisk do włączania przed zmianą kierownicy wszystko działało jak należy Ilość kabli jest taka sama co z multifunkcji jak i poza multifunkcją. Dodam, ze po zmostkowaniu pinu 6i7 w module MFL sterowanie radiem z kierownicy działa ! Zdjęcie numer dwa: biała wtyczka to ori wtyczka biegnąca do modułu MFL, czarna wtyczka wychodzi z taśmy KIEROWNICY,
  5. Panie Piotrze. Uratował mi Pan kierownicę, że sterowanie z kierownicy działa idealnie z radiem. Ale nadal mam problem z tempomatem. Po prostu on nie działa. Pokazuje błąd Fehler Togglebit ;/. Ma Pan jakiś pomysł? Auto to bmw m52b28 na pojedyńczym vanosie z 1996/02
  6. Siemanko. Posiadam w e36 z 92r. Ręczne szyby. Chciałbym dołożyć elektryczne. Czy wystarczy jak dokupie silniczki i wiąże elektryczną i przykręce do tych mechanizmów. Czy mechanizmy z ręcznych szyb i elektrycznych są różne. ? Proszę o odpowiedź. Jeśli było to przepraszam. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.