Skocz do zawartości

Remiiuk

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F01 730d M-Sport

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Remiiuk

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Update: Niestety okazało sie ze woda pojawia sie po włączeniu klimy i zbiera sie za fotelem pasażera. Gdzie szukać odpływu z klimy?
  2. Przednie i tylne drzwi są OK. Lałem woda i nic nie widać wiec na 100% jest dobrze Kordi77 napisał w innym wątku odnośnie F10 ... "Od strony silnika, tak jakby w narozu komory silnika na sciance jest pokrywa wygluszajaca czesc nr 51487234328 albo 7. Taka sama jest po lewej i prawej stronie przyczym u mnie (UK) ta po stronie turbiny jest trudniej dostepna, ta od strony drugiej jest latwo dostepne wiec zakladam ze w wersji zwyklej europejskiej trzeba sie troche bardzie pogimnastykowac bo sa tam oslony cieplne dodatkow zakrywajace troche wkrety. No i ta prokrywa (nr 11 w linku) jest zamocowana tymi wkterami. Jest ich chyba 4 w tym jeden niewidoczny od gory. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=XA52-EUR-07-2012-F10-BMW-530d&diagId=51_7865 Proponuje odkrecic dolna srube/wkret i lekko odgiac poktywe - powinna wyplynac woda. Pokrywe nalezy wyciagnac i i oczyscic z lisci i innyh takich zgnilych smieci ktore blokowaly odplyw. Ta pokrywa ma w dodatku ma jakas taka uszczelke, ja usunalem dolna czesc dla lepszego odplywu. Co do wadliwego uszczenienia, to trzeba troche zanurkowac lub urzyc lusterka by zobaczyc ta pokrywe 51717176320 ktore jest schowana w zaglebieniu. Ona ma kolor zolty. Z uwagi na brud i brak odplywu wody z tej komory w podszybiu woda sie spietrza i w koncu przedostaje przez to uszczelnienie do srodka i plynie sobie do tylku pod dywanikiem. u mnie była taka sama sytuacja jeśli chodzi o garść błota i wodę. Mam nadzieje ze to pomoże
  3. Tylko ze na dole drzwi (miedzy tapicerka a blacha) i progu nie ma śladu wody. Wykładzina która jest na rancie progu tez jest sucha. Woda zbiera sie tylko tak jakby w tej rynience gdzie są zaczepy do dywaników. Wczoraj deszcz nie padał a wody mi przybywało.
  4. Witam Jutro zamierzam troszkę rozebrać i zobaczyć. Może mi coś podpowiecie na co zwrócić uwagę. Mam wodę pod wykładzina w nogach z tylu po stronie pasażera. Jak naciśnie sie na dywanik to wypływa z tych otworów na klipsy do montażu dywaników. Z przodu dywanik jest suchy! Na progu jak i na drzwiach nie widać śladów wody. Na podszybiu pod maska mam trochę śmieci ale nie widać żeby stalą tam woda,czyli odpływ wygląda na drożny. Nie mam szyberdachu. Patrząc pod maskę spod tych wygłuszających osłon wydobywają sie skropliny z klimy... Czy woda może jakoś sie przedostać od strony grodzi do tylu nie nasiąkając w przednia wykładzinę?
  5. Kolego amortyzatory nie są hydrauliczne (nie maja połączenia z pompa). W tej wersji jest tylko aktywny stabilizator i z niego potrafi leciec olej....
  6. sprawdz poziom plynu do wspomagania!!
  7. Kolego przerabialem dokladnie to samo ponad rok temu. Kupilem auto z przebiegiem 100tys km i juz byla zepsuta pompa. Masz padnieta pompe wspomagania,to ona pieni plyn i przez to czujnik wykrywa niski poziom. Mialem nawet identyczny blad na desce. Po wymianie na nowa pompe jest OK. Koszt w uk to 1500F z montazem.
  8. Po sprawdzeniu wyszły dwa błędy: -błąd ciśnienia w układzie dynamic drive -niski poziom oleju w układzie wspomagania(przy prawidłowym stanie) Do tego spieniony płyn w zbiorniczku i wycieki korkiem...Buczenie z układu wspomagania. Diagnoza padła na uszkodzona pompę wspomagania. edit: Po wymianie zbiorniczka jak narazie problemy ustąpiły( nie ma piany i dziwnych odgłosów z pompy). Troszkę mam wilgotna gore zbiorniczka,ale to chyba normalne?
  9. Dziękuję za odpowiedzi. Wtyczki na amortyzatorach sprawdzałem wcześniej wizualnie. Żadnej wilgoci czy brudu w nich nie było. 107tys km przebiegu-wyglądają jak nowe.Tylko po wypięciu po obu stronach i podłączeniu (te dolne na amortyzatorach) zbiegiem okoliczności miałem spokój przez 1600km do momentu podniesienia auta u mechanika.Od momentu podlewarowania błąd znowu sie zapala( tylko przy jeździe poza miastem). Podpinanie i odłączanie było na wyłączonym zapłonie... Jestem umówiony do elektromechanika na sobotę wiec zobaczymy czy błąd rzeczywiście jest w kompie.
  10. Sam nie wiem co mam :) Jeszcze nie rozszyfrowałem,ale na 99% tylnej oski nie mam skrętnej. Mam regulowana twardość zawieszenia to wiem ( tryby: comfort,normal,sport,sport+) Czy taki błąd czujnika zawieszenia nie zostałby w pamięci auta?
  11. Dzięki za odpowiedz. Postaram sie sprawdzić ten czujnik jak napisałeś. Na zagranicznych forach nie ma za dużo o tym błędzie. Cztery przypadki i problemem był za niski poziom płynu wspomagania. W jednym przypadku pomogła wymiana zbiorniczka( w którym jest sitko i czujnik poziomu płynu) ,razem z pompa wspomagania. Mnie najbardziej zastanawia dlaczego mi ciągle wywala ten płyn wspomagania przez korek. Kupiłem nowy korek i dalej to samo heh. Ogólnie jechać sie chyba da z tym błędem bo nie zauważyłem żeby coś sie zmieniało...
  12. Witam. W mieście problem nie występuje, tylko przy jeździe poza miastem. Zapala sie błąd "Chassis. Stop carefully". Tryby comfort lub sport sie nie włączają lub po chwili same wracają do NORMAL. Po ponownym uruchomieniu silnika błędu nie ma przez następne parę kilometrów lub jak ostatnio kilka dni. Poziom płynu wspomagania jest OK( muszę dolewać bo cały czas cieknie korkiem. z nowym korkiem dalej to samo... ) Przy przeglądzie( inna sprawa ) w ASO nie stwierdzili błędu zapisanego w pamięci, poza ogrzewaniem lusterka. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.