Skocz do zawartości

mariuszekkkkk

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Legionowo

Osiągnięcia mariuszekkkkk

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Panowie. Po co ta dyskusja. Wystrczy podjechać do Bawaria Motors w Warszawie i pogadać z elektrykiem nieoficjalnie. Koszt 350 zł. Pozdrawiam
  2. Dołanczam się do pytania kolegi. Jakiś namiar w Warszawie??
  3. mariuszekkkkk

    BMW 530 D

    Koszt czujnika to 298 zł w ASO BMW, wymieniałem sam. Czas wymiany to ok 20 min.
  4. mariuszekkkkk

    BMW 530 D

    Miałem identyczny przypadek, ale u mnie wyszło że czujnik położenia wału był padnięty. Po wymianie jest ok
  5. Zadzwoń tu http://moto.allegro.pl/item200832851_bmw.html
  6. Gdzie znajduje sie ten czujnik położenia wału??? Mam podobny problem w E39 530d z 99r. Cały tydziań odpala jeżdzę. Wracam do domu wsiadam za 1-2 godz. i nic rozrusznik kręci a nie odpala. Za godz idę ponownie wsiadam i pali za pierwszym razem. Na komputerze wyszedł błąd czujnika położenia wału lub wałka
  7. Mam prośbę niech ktoś podpowie mi jaki kupić akumulator do E39 530d z 2000r?? Do tej pory siedział w niej orginał BMW 95Ah prąd rozruchu 800A.
  8. Witajcie. Wyczyściłem EGR, wyczyściłem filterki w zaworkach. Jest tylko jeden szkopuł, przewód podciśnienia który wychodzi z zaworu przed EGR i idzie do EGR był połączony śrubą, tak że zawór nie działał. Jak poczyściłem to wszystko i połączyłe przewód podciśnienia rurką, to okazuje się że jest jeszcze gorzej. Teraz szarpie nawet przy rozpędzaniu. Pomocy bo nie daje rady....
  9. Po sprawdzeniach nic nie wychodzi, wszystko jest ok. Czasami wyżuca błąd zaworu EGR. Pomóżcie jak znaleść ten zawór, w którym miejscu jest zamontowany i jak go wyczyścić.
  10. Nie wiem czy orginalna, czy dokładana? Jak podłączyć ją do kaputera?? Może ktoś ma jakiś schemat, lub jakiegos elektryka W Warszawie.
  11. Mam problem z bord computerem. Działa radio, zmieniarka, nawigacja, ale nie wyświetla średniego spalania, daty godziny, i niestety wcale nie reaguje. Co to może byc????? Jak przyczyna???
  12. No i wyszła ustarka w systemie ciśnienia doładowania turbiny??? Ale co???? Trzeba szukać, metoda prób i błędów.
  13. Podpisuje sie pod pytaniem kolegi? Również nie dział comp. Wszystkie pozostałe funkcję sa ok, radio, zmieniarka, nawigacja. Pomocy.
  14. Dzieki. Umówiłem sie do jeszcze innego warsztatu, może zdiagnozuje błąd i bedzie z opisem.
  15. No to mnie pocieszyłeś. Szukanie igły w stogu siana.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.