Skocz do zawartości

marik1234

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 2004 r. 3.0D 204KM

Osiągnięcia marik1234

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Hej, jak wymienić żarówkę światła przeciwmgłowego tylniego? Trzeba ściągać cały ten plastik od wewnątrz czy też podważać jakoś lampę od zewnątrz?
  2. Akurat argument o ASO to żaden argument, przecież tam zazwyczaj* pracuje najgorszy sort mechaników, którzy nie mają większego pojęcia o tym co robią. *) Żeby nikogo konkretnie nie urazić, bo pewnie są wyjątki od tej reguły, jednak moje kontakty z różnymi ASO (różnych marek) ZAWSZE kończyły się tak, że rozmawiałem po prostu ze strasznymi słabiakami. Z byle pękniętego oringu najchętniej wymieniliby zawsze cały silnik ;)
  3. I z tego powodu firma daje rok gwarancji bez limitu kilometrów? Bo szkoda im poświęcić 5 minut na uruchomienie jednej funkcji? Wybacz, ale trochę nie chce mi się w to wierzyć, szczególnie że będąc w firmie widać, że oni z tego żyją... Jeszcze z czystości sumienia zadzwoniłem do tej firmy upewnić się, że skrzynia nie rozkraczy mi się za 5k km, bo w ostateczności mógłbym zrobić adaptację już w Szczecinie za 50 zł. No i z tego co mówi ten pan (notabene poradziłem mu się tutaj wypowiedzieć, żeby wyjaśnić kilka spraw - może uczyni to wieczorem), to nie zawsze jest to wymagane - wszystko zależy od tego co było wymieniane (u mnie głównie łańcuch).
  4. Ale na jakiej podstawie mówisz, że ktoś kogoś w ciula zrobił? Że adaptacji nie zrobił? Mi też nie zrobił i wszystko działa prawidłowo (zrobiłem od Skarżyska do Szczecina z przestankami 1000km). Nie wierz we wszystko, co piszą na forach - pół tego wątku sprowadza się do wymiany zębatki (a to na metalową a to na jej obracanie), podczas gdy to tylko pudrowanie pryszcza), nie mówiąc już o poradach typu "wymień olej - może pomoże"... Wiadomo, że najlepszą opcją dla auta byłaby kompletna regeneracja, tj. wymiana wszystkich bebechów lub całego reduktora, ale nie każdego na to stać - wersja 'kompromisowa' to wymiana po prostu zużytych elementów.
  5. Z tego co mi tłumaczył pan ze skarżysko kamiennej, to wymiana zębatki jest tylko usunięciem skutku, a nie przyczyny uszkodzenia, czyli luzu. Ja byłem tam wczoraj i na pewno jest pozytywnie jeśli chodzi o cenę. Co do jakości to na razie się nie wypowiadam, żeby nie zapeszyć. Tzn. szarpania na pewno ustały te co były, ale chyba mam teraz schizę i każdą nierówność odbieram jako szarpnięcie... muszę z tym trochę dłużej pojeździć i wtedy napiszę coś więcej.
  6. Tak też myślałem, ale teoria czasem mija się z praktyką, więc wolałem nie pisać tego jako pewnik :)
  7. Ja w środę robię reduktor w skarżysko-kamiennej, dam znać jak poszło.
  8. marik1234

    brak mocy 3.0 sd

    Strzelam: zawalony EGR?
  9. A mierzyłeś obwód? Przy takich samych rozmiarach opon i różnicy w szerokości felgi 0,5 cala, różnica powinna być niezauważalna...
  10. Nie no ok, lewe okno używa tylko javy i ona jest dobrze skonfigurowana (dodane do wyjątków), bo działa. Natomiast problem mam z prawym - instalowałem to SVGView milion razy, ale to jest wtyczka sprzed 15 lat i żadna przeglądarka nie chce jej używać...
  11. Dzięki, mi to nic nie mówi, ale przekażę mechanikowi. Swoją drogą, to jakim cudem Ci te schematy działają? Masz windows XP z IE 5.5? ;) Mi na żaden sposób nie chce to zadziałać (menu po lewej z Java chodzi, ale obrazki z prawej się nie wyświetlają).
  12. A coś więcej? Który to pin?
  13. Kochani, poradźcie bo kończy mi się cierpliwość i co gorsza pieniądze. Na moich oczach mechanik w serwisówce nie mógł wejść w zarządzanie tempomatem, bo wywalało błąd silnika - podgrzewania komory. Wymieniliśmy świece i moduł do tych świec (bo po wymianie samych świec dalej nie grzało) i program się odblokował, tempomat jest wszędzie, w wyposażeniu i w modułach, na komputerze widać że guziki są naciskane, jednak sam tempomat za cholerę działać nie chce. Gdzie szukać problemu?
  14. Zobaczę czy mi sie uda odczytać i podam wieczorem.
  15. Z tego co kojarzę, to użył słów dopisania do wyposażenia. Miałem się przejechać zobaczyć czy działa, ale nie działał, to wróciłem. I wtedy ponoć pojawił się błąd, że zmiana w wyposażeniu nie może być wprowadzona do czasu usunięcia błędu silnika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.