Skocz do zawartości

wasylek88

Zarejestrowani
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 320i Sedan 1997 M52
    E83 x3 3.0sd 2006
    F01 750i xDrive 2010
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia wasylek88

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Czy ktoś miał podobny problem...przedliftowe f01 750i. Raz na 30–50 wciśnięć gazu auto dostaje takiego muła, że rozpędzenie z 40 do 80 km/h trwa wieczność. Po odpuszczeniu gazu i dodaniu ponownie jest ok na kolejne kilkadziesiąt wciśnięć. Dodatkowo auto rano lekko drży przy dodawaniu gazu. Potem problem z drżeniem nie występuje...tylko pierwsze 300-500 metrów. Brak błędów. 2 lata temu wymienione wszystkie wtryski, cewki, świece. Auto nie jeździ dużo. Kolejny problem z rocznym akumulatorem - co jakiś czas krzyczy żeby naładować mimo że jest po dłuższej trasie.
  2. Witam, Kupiłem 750i z 2010 roku i mam taki dość głupi problem a mianowicie chciałbym zmienić nazwę profilu w komputerze. Wchodzę w ustawienia i Profile, naciskam Opcje i mam pozycję zmień nazwę profilu. Problem polega na tym że po wybraniu tej opcji nic się nie dzieje. Nie wyświetla się żaden następny ekran. Ktoś miał coś takiego albo wie jak w domowych warunkach zmienić ten profil?
  3. W moim temacie... uwaga na firmę Samko! Skasowali kasę za wymianę oleju wraz z filtrem...a pod samochodem cieknie. porażka i oszustwo. Olej też pewnie jeden dla wszystkich. Nie mogę niestety odszukać co powinno być. Adaptacja też nie zrobiona...
  4. Rozumiem... ale skoro przed wymianą było zdecydowanie lepiej a teraz szarpie pyzy każdej redukcji i zmienia dość późno biegi to chyba coś tu jest nie tak. Jakie parametry musi mieć olej? Ciągle czytam tematy, że jak zły się wleje to takie kwiatki. Wcześniej było to tylko przy jednym biegu... teraz jest wszystko nie tak. Muszę mieć jakieś argumenty przy reklamacji. :/
  5. Metoda statyczna. Nikt niestety nie wykonał żadnej adaptacji a po wymianie jeździ dużo gorzej. Jest to mocno wyczuwalne.
  6. Samochód przestawiłem i zobaczyłem plamę. Pod samochodem na osłonie pod skrzynią leży i spływa jakiś płyn... jak dobrze widzę to cieknie z korka spustowego od skrzyni biegów... chyba ktoś spie... robotę. :( W poniedziałek czeka mnie ponowna wizyta. Dodatkowo myślę... jaki olej powinien być zalany? Może jakiś spec wlał nie to... takie tematy też czytałem.
  7. Jutro odłączę i zobaczę. W reduktorze była wymieniana plastikowa zębatka. Stara była starta z jednej strony. Dziś zauważyłem że po rozpędzeniu do 100 km/h i puszczeniu gazu podczas zrzucenia biegu aż do zatrzymania było słychać dziwny dźwięk jakby dochodzący z tyłu.. coś jakby puknięcia. Każdy bieg w dół. EDIT Dalej to samo się dzieje po odłączeniu reduktora. Mam wrażenie że jest coraz gorzej po wymianie oleju... czy po wymianie powinno się zrobić jakieś resety lub inne adaptacje? Tak dla świętego spokoju... ktoś z Warszawy jest w stanie mi to zresetować, zrobić adaptacje jeśli takowe można w e83?
  8. Witam, Od dłuższego czasu mam problem chyba że skrzynią... chociaż teraz to już sam nie wiem. Auto zmienia biegi moim zdaniem ciężko... ciągnie zanim zmieni. Dodatkowo przed światłami puszczam gaz i auto zwalnia ale przed końcem zanim się zatrzyma szarpie. Jazda w korku to samo. Lekko gaz puszczam i szarpie. Wszyscy krzyczeli że to olej i koniecznie muszę go wymienić. Jestem tydzień po wymianie... nic się nie zmieniło. 3 mechaników nie wie co z tym zrobić... ma różnych forach czytam że w e46 takie objawy były póki nie zrobili aktualizacji do skrzyni. Może w e83 jest coś podobnie? Generalnie jak docisnę gaz to auto bez problemu biegi wrzuca. W trybie Sport też jest ok. Najgorzej jest z tym zwalnianiem przed światłami... mocno nieprzyjemne. Czy ktoś spotkał się z takimi objawami? Może ktoś z Warszawy jest w stanie zobaczyć aktualizacje do skrzyni jeśli istnieje taka opcja w e83... Jakieś pomysły?
  9. A jak z monotonną jazdą w korkach...czy kamera się wyłącza? Mam taką funkcję z detekcją ale wyłączyłem. Jak z żywotnością akumulatora, który ciągle doładowuje kamerkę podczas postoju?
  10. Panowie i Panie mam małą zagwozdkę...otóż zakupiłem wideorejestrator do samochodu i mam problem z "automatycznym" działaniem. Kamerka "wykrywa" zapłon i powinna się włączyć i nagrywać a po wyłączeniu silnika wyłączyć się. Problem polega na tym, że w moim x3 zasilanie na zapalniczce jest cały czas z tego co zaobserwowałem. Po uruchomieniu silnika nic się nie dzieje z kamerka bo po prostu nie wykrywa chyba żadnych zmian (logiczne) w instalacji... jak mogę to rozwiązać....w Toyocie RAV 4 ta kamerka działa idealnie. Uruchamiam silnik, zasilanie na zapalniczce się pojawia i kamera uruchamia, gaszę silnik, kamera tez gaśnie...czeka mnie przerabianie jakoś instalacji w BMW czy o co chodzi? To jest normalne zachowanie zapalniczki w e83? Pozdrawiam
  11. Hej, Mam problem w mojej x3 3.0 sd. Włączyłem kilka dni temu tylną wycieraczke i z oporem uniosła się do niecałej połowy szyby i stanęła. Nie działa też spryskiwacz tylnej szyby... bezpieczniki na szybko sprawdziłem i wygląda że wszystko ok. Ruszyłem ręcznie wycieraczką (bardzo ciężko chodzi) i włączyłem zapłon... wycieraczka ruszyła się znowu kawałek i stanęła. Co jeszcze mogę sprawdzić oraz jak dobrać się do silnika.. jak rozebrać osłonę w bagażniku na klapie. Może jakiś przekaźnik czy coś... tylko gdzie on jest... czy spryskiwacze reflektorów są jakoś powiązane z tyłem? Mam wrażenie że mi nie czyści lamp...
  12. wasylek88

    brak mocy 3.0 sd

    Sprawdzę komputerem ale dopiero w czwartek. Zbieram informacje czy dam radę sam to zrobić. Sprawdziłem, że egr trzyma 3 śruby i metalowa rurka mocowana na opaski śrubą. Nie wygląda na skomplikowane. Wyjechałem na trasę. Dokładnie do 3 tys jest zamułka a potem jak głupi wali do przodu. Czy tak może działać egr że powyżej 3 tys jest ok?
  13. wasylek88

    brak mocy 3.0 sd

    Można to jakoś domowym sposobem wymienić lub wyczyścić?
  14. wasylek88

    brak mocy 3.0 sd

    Witam, mam mega problem w x3 żony. Otóż dziś rano kiedy leciała do pracy jej bawarka odmówiła współpracy. Po wciśnięciu gazu auto rozpędza się do 50 km/h i ... tyle dostaje muła na ok 5 sek... mimo gazu do oporu...I dopiero wtedy dostaje kopa i przyspiesza... I tak do następnych świateł... zatrzymuje się... I przy ruszaniu historia ta sama. Co to może być? Ktoś miał podobny problem?
  15. Dobra dzięki chłopaki. Generalnie widzę, ze kupuję chłodnice i do tego wentylator i ramkę dociskową...i to na tyle jeśli chodzi o komplet. Chłodnice może i faktycznie nową. Od 92 roku wszystkie były takie same, jedynie ramka dociskowa po 95 była inna...a na allegro pełno tych starych.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.