Skocz do zawartości

boohmacher

Zarejestrowani
  • Postów

    374
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F31 330d '13 Luxury Line
    G21 m340d '21
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia boohmacher

  1. Fakty sa takie, ze adblue w B47 i B57 nie sprawia problemow, a jego zuzycie jest znikome. Do tego stopnia znikome, ze ludzie az sie dziwią czy to normalne, ze tak mało ubywa. Sporo czytam niemieckie forum motortalk, gdzie jest juz sporo tych aut z przebiegami +200tys km i jakos nie widze tematow dotyczacych awarii adblue. Dokladnie tak samo jest na naszym forum. W dziale G20 nie ma zadnego tematu dotyczacego awarii adblue. Zauwazylem natomiast, ze najwiecej strasza Ci, ktorzy nigdy nawet nie jechali wspolczesnym dieslem BMW, a swoje doswiadczenia opieraja na pierwszych autach wyposazonych w ten system.
  2. Napisz cos wiecej o wadach w internecie mozna glownie dowiedziec sie o zaletach
  3. Ad 1. W zime przy minusowych temperaturach 40d nagrzewa sie bardzo szybko. Juz po okolo 500m od ruszenia leci z nawiewu cieple powietrze, a po jakis 3km mamy wskazowke temperatury w polowie skali. Dla porownania dodam ze staresze F31 330d potrzebuje okolo 10km zeby wskazowka byla w polowie. Ad 2. Mam przejechane obecnie 53tys km i tankowalem 3 razy adblue. Zawsze z dystrubotora przy okazji tankowania ON. Mysle ze laczny czas jaki poswiecilem na te 3 tankowania w ciagu 3,5roku to moze 10min.
  4. Czemu tak długo szukałeś? Wydawało mi się, ze przy 2.0d to można przebierać, wybierać.
  5. Jezdzilem zgodnie z zalecamym dla najmniej obciążoneo auta, czyli 2.7-3.0 w zależności od temperatury i po 30tys km opony na tylnej osi miały 2mm bieznika na srodku, a ponad 5mm na bokach. Teraz jezdze z możliwie najniższym, żeby nie wyrzucało komunikatu, czyli 0.3 bara niższe niż zalecane. Po zmianie opon z Bridgestone rft na Michelin Ps4s i obniżeniu cisnienia spalanie wzrosło o przynajmniej litr. Kiedys miałem rekord 4.5l przy średniej 113km/h z odcinka 53km, teraz raczej nie schodzę poniżej 6l (g21 m340d).
  6. Polecam JDL serwis. Tez umyją auto, a naprawę zrobią za 1/3 ceny. Ty w tym czasie mozesz wypic kawe i obejrzec film w poczekalni z wyższym standardem niż maja w aso.
  7. Słonik moze zamiast Taycana roczne I7 za polowe ceny katalogowej. https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-i7-bmw-i7-m60-xdrive-panoramiczny-szyberdach-bowers-fotele-z-masazem-ID6H3uvE.html?fbclid=IwY2xjawIPYAxleHRuA2FlbQIxMAABHZYJujlBjjRBBldX-C-4sgwYoL7LKuXE6VtBfO_WqF2AvwAFQfeJsnBncw_aem_khDSv8kzcF-HVAkLYipL-Q&utm_medium=paid&utm_source=fb&utm_id=120209551718120096&utm_content=120216984740760096&utm_term=120213250705430096&utm_campaign=120209551718120096
  8. Witam, Wpadła bratu w oko ta sztuka. Czy oglądał może ktoś ten egzemplarz? Czy widzicie coś niepokojącego na zdjęciach? Sprzedawca sprowadził go osobiście 3 lata temu z Niemiec. Auto podobno w stanie idealnym, przebieg oryginalny, żaden element nigdy nie malowany. https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-seria-3-kabriolet-ID6GiYRO.html
  9. Gdyby nie LAG i oprogramowanie skrzyni to pewnie i ja bym dluzej zostawil Audi Oba auta jak na swoja klasę są bardzo dobrze wyciszone. W obu mialem/mam szyby akustyczne. Jeżeli chodzi o komfort to niestety ale m340d z m-pakietowym zawieszeniem i kolami 19 jest bardzo twarde, porownywalnie z A4 ze sportowym zawieszeniem, ktore mialem. Kiedys mi to nie przeszkadzalo ale teraz po 3 latach jazdy zaczyna mnie juz mocno meczyc. Powiem szczerze, ze duzo bardziej wole jezdzic po Warszawie starym F31 ze zwyklym zawieszeniem i kolami 18. Kolejna kwestia to sila wspomagania kierownicy. Kierownica w m340d chodzi dosc ciezko, nawet w trybie comfort. O ile w trasie jest super, tak w miescie gdzie czesto trzeba menewrowac juz niekoniecznie. W Audi w trybie sport kierownica chodzi znacznie lzej, niz w m340d w comfort. Gdybym drugi raz kupowal Bmw 3 to wzialbym 330d rwd ze zwyklym zawieszeniem i zwyklym ukladem kierownicznym, czyli taka konfiguracje jaka mam w F31.
  10. M340d 50tys km przejechane i 0 problemów. Mialem/mam f31 330d, później było A4 B9 3.0tdi 272KM - najgorsze auto jakie kiedykolwiek mialem. LAG totalnie zabijał frajdę z jazdy, mimo gruntownego remapu ecu i tcu. Wielu osobom to nie przeszkadza ale dla mnie to byl dramat. 330d/m340d to zupełnie inny świat - jadą od najniższych obrotów, trzymając przy tym odpowiedni bieg/obroty w trybie comfort, a nie to co w Audi 30km/h i wbija piąty bieg, a przy 70km/h ósmy. BMW wrzuca wyższy bieg nie wczesniej niz przy 1500obr, Audi potrafiło przy 1050obr. Jazda krajówkami przy większym ruchu to byla niezla udręka. Jadac 70-80km/h oczywiście byl 8 bieg i kazde dotknięcie gazu to albo redukcja albo bardzo powolne przyspieszenie i w momencie kiedy ktoś przedemna przyspieszył to albo lekko dotykałem gazu i pelzalem wydłużają korek albo trzeba było wymusić redukcje.
  11. Ja natomiast uważam, że 330d zdecydowanie jest warte rozważanie. Mam stare F31 330d i nowe m340d i gdybym ponownie kupowal nowe to raczej wziąłbym 330d. Raczej, a nie napewno dlatego, że 330d nie można już zamowic z rwd, co mi bardziej odpowiadalo. Roznica w cenie jest spora, a nie każdemu potrzebny jest m-pakiet i inne dodatki.
  12. Zgadza sie. Gdyby Słonik szukal auta na lata to raczej bym mu tego nie rekomendowal ale z tego co widzimy lubi czesto zmieniac, takze co sie bedzie dzialo po gwarancji pewnie specjalnie go nie interesuje. https://francuskie.pl/renault-rafale-300-km-otrzyma-aktywne-zawieszenie-ze-skanowaniem-drogi/
  13. Słonik znalazłem auto dla Ciebie. Cena taka, że przy Twoim budżecie mozesz nawet dwa kupic Renault Rafale 4x4 300km plug-in. W srodku prawdziwe premium, tylna os skretna, specjalnie opracowane zawieszenie dla tej wersji, dobre naglosnienie, spora bateria no i nowy model. Silnik spalinowy tylko trzy cylindry 1.2 ale w moim odczuciu ma wyzsza kulturę pracy niz 2l Bmw. Jak masz gdzieś w okolicy salon Renault to serio polecam jazdę próbną
  14. Miałem prawie identyczne odczucia jak kolega wyzej. W b9 nawet w ustawieniach na sport mozna było krecic jednym placem w miejscu. W mieście fajnie, w trasie tragedia jak dla mnie. W G20 chodzi najciężej ze wszystkich aut jakimi mialem okazje w życiu jezdzic, nawet ciężej niż w F30, w którym tez mi to kiedyś przeszkadzało.
  15. Witam, Proszę o oferte na filtr oleju i powietrza oraz olej silnikowy do Bmw m340d, koncowka VIN FL40804. Pozdrawiam, Roman Kubak
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.