Skocz do zawartości

Schabi1

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e65 730d 2007r

Osiągnięcia Schabi1

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam ponownie. Wiec tak, postanowiłem wymienić jeszcze raz obydwa termostaty i tym razem z pompa wody, termostaty zakupiłem w serwisie BMW a pompę w normalnym sklepie, pompa z metalowym wirnikiem. Po wymianie , odpowietrzaniu okazalo się ze wszystko działa jak należy, płyn chłodzący nagrzewa się do Ok 96c podczas jazdy i tak trzyma z delikatnymi wachaniami. Po trzech dniach zaobserwowałem ze po rozgrzaniu silnika płyn chłodzący złapał temperaturę Ok 96 stopni i tak się utrzymywał przez jakiś czas, natomiast po zatrzymaniu na pracującym silniku temperatura spadła do 78 stopni przy temperaturze zewnętrznej 3 stopnie. Nie był to jakiś gwałtowny spadek ale jednak temperatura zeszła tak nisko, natomiast po podtrzymaniu przez chwile silnika na obrotach temperatura zaczynała się powoli podnosić. I tu moje pytanie czy to normalne czy może znów padły termostaty bo wyglada to dla mnie tak jak by znów coś niedobrego zaczęło się dziać.
  2. Super. Będę za dwa tygodnie w PL do zadzwonię do nich. Wielkie Dzięki.
  3. Witam. Autko było sprawdzone i wszystko wyglada na sprawne nie ma błędów, wymieniłem jeszcze raz termostat główny bo poprzedni był lekko uchylony ale niestety silnik nadal nie dogrzewa się do 90 stopni a max co mogę osiągnąć to 80 po trasie Ok 40 kilometrów. Tak się zastanawiam czy może mieć to coś wspólnego z pompon wody albo visco lecz jak sprawdzałem to strumień jest dobry w zbiorniku wyrównawczym a visco można zatrzymać ręka na pracującym silniku wiec wydaje mi się ze jest Ok. Dodam ze teraz chłodnica nagrzewa się po stronie termostatu głównego i waż prowadzący do niego tez jest ciepły No ale nie gorący. Tak bardzo lubię ten samochód ale powoli już tracę cierpliwość do niego...
  4. Sorki za literówki i ortografie... :oops:
  5. Witam. Wiec tak, bagażnik jest pusty i wszystko sprawdzone , nic nie ma, wnętrze auta tak samo, a uderzenia nadal są, i dodam ze raz mocniej odczuwalne a raz mniej, to tak wyglada jak by coś się przesowalo i pchało auto w ostatniej fazie hamowania no i jest to bardziej odczuwalne przy hamowaniu z niskich prędkości- jazda miejska. Nie słychać żadnego metalicznego stuku dlatego jest to dla mnie trudne do zlokalizowania, a jak już wspominałem mieszkam w UK i tutejsi mechanicy wymienili by mi pół samochodu zanim by znaleźli co jest nie tak.
  6. Witam. Mam taki problem i nie oczekuje by ktoś wiedział co dokładnie jest zepsute ale raczej proszę o nakierowanie na właściwa drogę. A mianowicie zauważyłem ze podczas hamowania takiego normalnego niezależnie z jakiej prędkości pod sam koniec słychać takie dziwne głuche uderzenie z tylu samochodu, nie jest to żaden metaliczny stuk, to raczej jak by coś się przesuwało w bagażniku i uderzało w fotele, dodam ze bagażnik pusty i te uderzenia są odczuwalne na całym samochodzie. Czasem są większe a czasem mniejsze. Czy ktoś z forumowiczów spotkał się z czymś podobnym, a jeśli nie to co w pierwszej kolejności powinno się sprawdzić. Z góry dziękuje
  7. Ja niestety mieszkam w UK i tu jest bardzo ciężko o dobrego mechanika który umie coś więcej jak tylko podmianę części metoda prób i błędów wiec nie pozostaje mi nic innego jak radzić sobie samemu...
  8. Witam. No niby wszystko działa ale chyba nie tak jak powinno, tak sobie myśle czy jeśli termostat główny jest wadliwy i nie domyka się całkowicie to czy tez będą takie same objawy jak u mnie, bo nigdy jeszcze nie spotkałem się z takim czymś by chłodnica była ciepła z jednej strony a zimna z drogiej od strony termostatu.
  9. Witam pięknie i proszę o pomoc. Posiadam e65 z 3.0 dieslem z 2007r i problem wyglada tak. Wymieniłem obydwa termostaty, przepłukałem chłodnice w środku i umyłem kercherem, Odpowietrzylem układ i temperatura płynu wacha się między 60 a 90 stopni. Ogrzewanie w kabinie działa, stromien w zbiorniczku wyrównawczym dobry a auto się raczej nie dogrzewa. Po trasie ok 30 kilometrów temperatura płynu wyniosła 86 stopni, a w momencie zatrzymania się zaczęła spadać w dół tak do ok 68 stopni. Wysiadłem z auta i sprawdziłem węże od chłodnicy i tu moje zaskoczenie bo ten z prawej po stronie zbiorniczka wyrównawczego był gorący i bardzo twardy a dolny od chłodnicy który idzie do termostatu głównego był zimniutenki jak by był cały czas w lodowce. Na drugi dzień postanowiłem zablokować przewód od termostatu EGR i zrobiłem jazdę próbna, i bez rezultatow , temperatura ledwo doszła do 80 a po zatrzymaniu zaczęła spadać, przewody od chłodnicy tak samo jak za pierwszym razem górny gorący i twardy, a dolny zimny jak lód. I znowu postanowiłem zrobić jazdę próbna tylko tum razem z zasłonięta chłodnica kawałkiem kartonu i rezultat był taki ze właściwie nic się nie zmieniło, temperatura płynu po przejechaniu ok 30 kilometrów wyniosła 92 stopnie a po zatrzymaniu zaraz gwałtownie zaczęła spadać. Węże od chłodnicy prawy gorący i twardy a dolny ledwo letni. Dodam jeszcze ze obydwa termostaty są orginalne, jedynie płyn chłodzący jest jakiś inny tak mi się wydaje ( niebieski ) bo podczas wymiany i nic nie musiałem dolewać więcej ponadto co spuściłem z układu. I tu moje pytanie ci może być przyczynom tych objawów bo tak prawdę mówiąc już nie wiem gdzie ręce włożyć. Z góry dziękuje za pomoc.
  10. Dzieki za podpowiec. U mnie tylne pasu są zamontowane pod plastikowymi osłonami na lewym i prawym słupku i problem jest taki ze nie mam pojęcia jak je sciągnąć a nie chciałbym czegoś połamać. Spróbuje cos pokombinować w weekend i zobaczymy. Jak mi sie Iga to dam znac co i jak.
  11. Witam pięknie wszystkich. Jestem tu nowym forumowiczem i użytkownikiem e65 730d i od razu musze poprosić o pomoc. Mianowicie niedawno zakupiłem swoją siódemkę i okazało sie ze tylny lewy pas bezpieczeństwa nie zwija sie do końca. Chciałbym go wymienić ale nie mam bladego pojęcia jak sie za to zabrać i co porozbierali by sie do tego pasa dostać. Bardzo bym prosił o podpowiedz co i jak...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.