Skocz do zawartości

yaca_k

Zarejestrowani
  • Postów

    123
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F31 320dXa 2014, E91 318d 2009, było E46 320d Touring 2002, E39 525tds Touring 1998
  • Lokalizacja
    Piekary Śl.

Osiągnięcia yaca_k

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

0

Reputacja

  1. Do NBT bez problemu można samemu kod wygenerować. Ja wygenerowałem sobie lifetime i jest spokój. Tylko nowe mapy podstawiam i już o nic nie pyta.
  2. Najlepiej chyba kupić kod FSC tutaj: http://www.fscmap.com/ Tylko 50$, co z pewnością jest niższą kwotą od 500PLN. Sprawdzony dostawca. W komplecie dostajemy też darmowe linki do map.
  3. Witam, Jestem nowy w temacie. Mam CIC z HDD, obecna mapa Road Map Premium 2008.02. Czy mapy z tego tematu podejdą? Czy trzeba do tego jakieś kody? pozdrawiam i Wesołych Świąt
  4. Ja kupiłem swoją 1,5 roku temu - przebieg 220 000km. Obecnie mam 256 000km. Świeżo po zakupie wymiana drążków kierowniczych z końcówkami, jednego wahacza, 2 tulei wahaczy. I to tyle. Ostatnio jedynie miała drobne odchyły, ale szybka wymiana zaworka sterującego turbiną załatwiło sprawę. Nic więcej się z autem nie dzieje. Nie ma sensu chyba pisać o filtrach oleju, klockach itp, bo to nie awarie, tylko zwykła eksploatacja. Generalnie jestem zadowolony z auta. Najważniejsze to nie kupić trupa z milionowym przebiegiem zrzuconym na 100tys., bo potem są posty na 5 stron co się zepsuło po 2 tygodniach, a auto miało być takie fajne....
  5. Moduł kontroli oświetlenia LCM robi podobnie z tyłu - jeśli nie działają pozycyjne po danej stronie to zapala światło stop na "pół gwizdka", żeby coś oświetlało tą stronę, ale jednocześnie, żeby była różnica przy hamowaniu. Zauważ, że również kierunkowskaz nie świecił tak jasno jak przy typowym jego działaniu.
  6. Dopiero teraz pisze, bo trochę mnie nie było. Problem wyeliminowany. Po wymianie zaworka podciśnienia sterującego turbiną wszystko wróciło do normy i auto jeździ tak jak powinno. Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
  7. Dokladnie - nie występuje u mnie dziura przy jakimś konkretnym zakresie obrotów, co raczej wskazywałoby na przeływomierz. Tylko przy zmianie biegów mam ten objaw i to też przy konkretnych obrotach (więc pewien zakres działania zaworka). Spróbuję zamienić miejscami zawór od turbo z tym od EGR i zobaczymy. Jak tylko znajdę chwilkę czasu, to się zabiorę za to i napiszę co i jak.
  8. Witam, Od pewnego czasu pojawił się u mnie problem z turbodziurą, jednak różni się on od wcześniej opisywanych. Kiedy przyspieszam (na dowolnym biegu) od niskich obrotów silnik ciągnie równo i dobrze. Osiągi są takie jak powinny. Problem występuje tylko po zmianie biegu na kolejny, ale tylko wtedy gdy zrobię to w okolicach 2500-3000 obr/min. Wtedy objaw jest taki, że pomimo tego, że trzymam wciśnięty gaz, to auto prawie nie przyspiesza przez ok 3s, a później dostaje normalnego kopa. Jeśli zmienię bieg przy niższych obrotach, to wszystko jest ok - przyspieszanie w pełnym zakresie równo i poprawnie. Zmiana biegu przy np.4000obr/min też skutkuje w pełni poprawną reakcją silnika. Podejrzewam zacinający się zaworek regulujący podciśnienie do turbo, ale nie wiem czy dobrze kombinuję. Sama turbina musi być ok, bo pracuje poprawnie w pełnym zakresie obrotów - auto muli się tylko po zmianie biegu i to przy określonych obrotach, czyli (w domyśle) w momencie, kiedy istnieje potrzeba szybkiej zmiany parametrów pracy turbiny. proszę o pomoc, jeśli ktoś może potwierdzić moje przypuszczenia lub miał podobny przypadek - zaworek to nie duży wydatek i 10 minut roboty, ale po co robić to na darmo....
  9. Wg mojej wiedzy (i wg numerów części, których szukałem) daty OD i DO oznaczają okres, kiedy dana część była produkowana/montowana. Czasami jakaś część jest zastępowana nowszą wersją i dlatego poprzednia przestaje być produkowana.
  10. czy słyszałeś stukanie, czy silnik zaczął tylko przerywać? W drugim przypadku może to być czujnik położenia wałka rozrządu, albo czujnik położenia wału korbowego (u mnie akurat ten).
  11. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP71&mospid=47665&btnr=11_3312&hg=11&fg=15 element 19 jesli faktycznie bedziesz wymienial, to kupuj tylko oryginal.
  12. najlepiej wyjmij wszystkie zaróweczki w desce rozdzielczej i nic ci sie nie bedzie swiecilo! te od recznego, dlugich, czy nawet rezerwy paliwa... masakra! :mad2: i kup później takie auto ze wszystkim zmostkowanym, nawet rezystorami w miejscu airbagów... a przy wypadku... ehhh :mad2: popieram calkowicie - czujniki i kontrolki sa po to, zeby o czyms informowac, a nie zeby je mostkowac. :duh:
  13. na 90% rozladowany aku. podlasuj i sprobuj odpalic. moze aku juz padl? ile ma lat?
  14. yaca_k

    330d 184 KM kolektor ssący

    A u mnie tez moglo byc goraco z klapkami. Tzn podczas sciagania kolektora dolotowego (przy wymianie czujnika polozenia walu korbowego) okazalo sie ze 2 sa urwane. Na szczescie nigdzie nie wpadly i nic nie zepsuly. Teraz klapek nie mam, ale jednoczesnie nie zauwazylem, aby silnik byl slabszy w dolnym zakresie obrotow.
  15. Gargi4482 - dzieki za sprostowanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.