Skocz do zawartości

aras151

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 184km 2011
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia aras151

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam czy można sprawdzić mój vin WBAUY31010F253106 pod kątek akcji serwisowej EGR, bo jak wpisałem na stronie to wyskoczyło że jest akcja techniczna i tyle. pozdrawiam
  2. Witam, Ktoś może polecić jakiegoś mechanika z Krakowa co sprawdzi wtryski w silniku N47 2.0d 184km
  3. TO NIE AKU PRZECIĘTY UŻYTKOWNIKU !!!
  4. naprawili ci auto a wtryski walą !!!
  5. Witam po DIAGNOZIE, dwa wtryski cofały paliwo z powrotem nie trzymały ciśnienia czeka mnie regeneracja bo wtryski mają mało przejechane (80000tyś.)a to koszt 500zł. a nie 1800zł za nowe. Wracając do tego co pisałem wcześniej że akumulator to jak dostał z dwóch mocy (przez kable) to pompa wytworzyła takie ciśnienie że odpalał czyli aku dobre. Autko teraz pali elegancko, odczułem brak szarpania przy zmianie biegów, przestało walić na boki silnikiem przy gaszeniu jest supa.! Wracając do diagnozy to komputer nie pokarze że wtryski są do bani, ani dodatkowy system sprawdzania ciśnienia paliwa na listwie da błędy bez opisu, do wszystkiego trzeba dojść przez próby i błędy. Niema co, trzeba uderzać do małych nie drogich warsztatów to lepiej wyjdziemy polecam taki jeden w Gubinie BMW każdej marki w jednym palcu POLECAM!!! W razie pytań dodatkowych pisać na maile
  6. zła diagnoza, to co lubią warsztaty i mnie tez szlag trafia jak mam auto dopiero 3 tygodnie a już zaczynają się problemy i dokładnie nie wiadomo co dolega buni pozdrawiam
  7. powiedzcie gdzie znajduje się czujnik położenia wałka 320 150 km, może macie rysunek pozdrawiam dzięki
  8. dzięki wielkie za pomoc nie uwierzycie co tak naprawdę się przyczyniło do tego, okazuje się że akumulator bo w jeden dzień wogle już nie chciał odpalić nawet jak był ciepły kręcił ale rozładował się akumulator i na kablach odpalił bez problemu. Możliwe że może jeszcze być walnięty czujnik położenia wałka lub regulator napięcia muszę podłączyć ją pod komputer i będę pewny. powiedzcie ile filtrów paliwa jest w niej jeden pod spodem, a możliwe że ma jeszcze jeden w silniku dzięki i pozdrawiam
  9. mam problem z odpalaniem mojej 320 D E46, a stało się to po tym jak wyjeździłem paliwo komputer wskazywał 30 km i filtr zassał jakiś syf z baku i na drugi dzień zaczęło się strasznie długo musiał kręcić żeby odpalić było coraz gorzej, wymieniłem filtr paliwa po 3 dniach jest lepiej już trochę szybciej odpala ale to jeszcze nie jest to. co mam zrobić pomóżcie !!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.