Skocz do zawartości

grzegorzX5

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Obecnie BMW X5 E53 2003 rok 3.0D 184 km.

Osiągnięcia grzegorzX5

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Niedawno potrzebowałem części do naprawy biegów skrzyni manualnej do X5-ki. To były takie dwie tulejki, dwie sprężynki, dwa dekielki i takie zaciski. Jeździłem po paru sklepach ale nie mieli. Pojechałem do M-auto to po pierwsze nie wiedzieli co to za części, po co to i że jak biegi nie wchodzą to musi być ten koszyk pod lewarkiem. Jak im już podałem po numerach z REALOEM to łaskawie poszukali i owszem znaleźli - całość miała kosztować UWAGA !! : 450 zł brutto bez kosztów założenia. Mówili że muszą to ściągać z BMW z Niemiec. Tak z ciekawości pojechałem do Sikory do Bielska-Białej i dostałem te części po 3 dniach i za UWAGA !! : 73 zł brutto. Facet, który mi to sprowadzał wiedział o co chodzi i po co mi te części, nawet opisał dokładnie objawy. Kolega jeździł do M-auto kiedyś i chwalił ale od jakiegoś czasu mają chyba ciche dni... Nie naprawiałem niczego u Sikory ale wygląda na to że wiedzą przynajmniej do czego służą poszczególne części no i ceny nie z kosmosu (pomijając że 73 zł za dwie tulejki, dwie sprężynki, dwa dekielki i dwa zaciski to i tak cena wysoka).
  2. Witam, też mam buczenie w przedziale między 2300-2700 obrotów. Jednak w odróżnieniu od was mam skrzynię manualną a co za tym idzie i inną skrzynkę rozdzielaczową. Niedawno wymieniałem sprzęgło i przy okazji sprawdzałem skrzynię i właśnie skrzynkę rozdzielaczową - są w świetnym stanie, żadnych luzów itd. Wiem że to nie jest miarodajny test - buczenie pojawia się przy obciążeniu i w konkretnym zakresie obrotów. Chciałem tylko zaznaczyć że w manualach też problem występuje a mają trochę inną budowę przekładni rozdzielaczowej. Nie jest to jakiś super uciążliwy problem więc na razie tak jeżdżę.
  3. Mam ten sam problem - padła sprężarka - kupiłem używkę zregenerowaną DENSO 7SBU16C za 400 zł brutto. Nie musiałem oddawać starej. Dostałem na nią 6 miesięcy gwarancji.
  4. Wygląda na to że nie masz http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FA71-EUR-03-2003-E53-BMW-X5_30d&diagId=11_2333
  5. Też miałem ten problem w mojej byłej e46. Kupiłem MEYLE z tulejami MEYLE i nawet teraz jak sprzedałem auto bratu, z tymi elementami nie ma żadnych problemów. Teraz w X5 trochę kombinuję - tuleje się pozrywały i wymieniłem na tuleje poliuretanowe. Podobno trwałość takiego czegoś jest bardzo duża. Zobaczymy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.