Skocz do zawartości

bartekczwartek

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    takie
  • Lokalizacja
    brak

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bartekczwartek

  1. Witam po sześciu latach;) Dla zainteresowanych auto jest na sprzedaż. Po remoncie jeździ i cieszy dalej, natomiast przyszła pora na coś większego. Jeśli jest ktoś zainteresowany zapraszam do kontaktu: +48534100134. Ogłoszenie na naszej giełdzie i tutaj: https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-seria-3-325i-CID5-IDYI9F8.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=0
  2. Posłuchałem kolegów z forum, przeprowadziłem remont silnika - wyszło sporo drożej niż kupno używanego silnika ale faktycznie było warto. Pracuje przepięknie i od 10kkm nie wypił nic. Oczywiście nie obyło się bez dodatkowych kosztów bo przy okazji demontażu serducha wyszedł dwumas w średnio ciekawym stanie - wrzuciłem sztywne koło i nowe sprzęgło - nie zauważyłem spadku komfortu jazdy. Dodatkowo założyłem nowy zawias ze zdjęcia powyżej. Pieniądze pieniędzmi ale ile nerwów straconych :mad2:
  3. Otworzymy silnik i zobaczymy co jest grane w środku i tak nic nie stracę. Jeśli będzie kaszana to szykuję się na najgorsze.
  4. Dobra, kawałek mnie nie było. Więc tak, autkiem jeździło się bardzo fajnie, zima przejeżdżona, 230kkm nabite. Samochód popijał olej coraz większymi łykami, aż spalanie doszło do 1l na 300 km :duh: Po czytaniach, poszukiwaniach podobnych problemów, jestem na etapie poszukiwania nowego serca :oops: Bawarię prowadzę w sobotę do majstra, będziemy wyciągać stary silnik, zobaczymy co to za kaszanka w środku a przy okazji wjedzie nowy zawias i parę innych gratów: http://i.imgur.com/iqK7Ajk.jpg Pozdro
  5. @lord_Simon Wrażenia jak najbardziej na + dla e90. Auto znacznie lepiej się prowadzi, fajnie trzyma w zakrętach, dość dobre hamulce, w środku jest ciszej, a do sterowania professionalem można się przyzwyczaić w ciągu tygodnia, jedyne co zostawiłbym z e46 to spalanie :lol: :lol:
  6. Dzięki za radę, pójdę w kierunku B6 na tył, a jak mi się przód wysypie to założę też B6 do przodu. Szkoda mi póki co pieniędzy, żeby komplet cały P + T zakładać :( A co do wydechu to faktycznie, nie będę kombinował to na wiosenkę przyszłą wleci najprawdopodobniej Performance, choć mej lubej Eisenmann gra lepiej - no ale jak pogodzić ślub w przyszłym roku z takim wydatkiem :mrgreen:
  7. @B-T-K Chyba wychodzi moja znajomość motoryzacji :D chyba w takim razie z czipowaniem odpuszczę, a na porządny wydech i dolot przyjdzie czas. Właśnie - czy jeśli wrzucę do 325i jakiś fajny markowy wydech dedykowany do 335i (podoba mi się wygląd), to czy może mieć to jakiś negatywny wpływ na cyrkulację spalin i dławienie silnika? Chodzi mi o spadek mocy. @marvel.marv Dokładnie, chodzi mi o najnowszy soft do professional'a. A co powiesz o zawieszeniu? Jeśli chcę wymienić teraz tylne amortyzatory, bo jeden leje to co by kupić, poza OEM? Bilstein B4 to odpowiednik mojego sporta?
  8. Mój mechanik zalecił mi ten olej, podobno zdrowszy dla silnika przy tym przebiegu. Wcześniej też zalany był 10w40, z tym że Castrol'em. Co do samego przebiegu niby ma książkę i wszystko udokumentowane, ale wiadomo jaki jest stopień prawdopodobieństwa. Jak będę miał okazję, to z czystej ciekawości i dla spokoju sprawdzę. Jak był pod komputerem, nie było wątpliwości co do niego.
  9. @B-T-K w dużej mierze sugeruję się Twoim projektem @knight102 Dokładnie, w Łodzi. Pan przyprowadza ładne Niemce, także pod zamówienie :)
  10. Witam wszystkich forumowiczów :) Forum ogólnie przeglądam od około trzech lat, odkąd stałem się posiadaczem e46 320d 2001r. Mam na imię Bartek, to mój pierwszy post i chciałbym przedstawić swój drugi pojazd - e90 325i 2005r, przebieg spory, bo 218 tys km, przyprowadzony z niemiec, od drugiego właściciela, dłuuugo szukany, naprawdę zadbany egzemplarz. Ok, więc po rozkodowaniu vin: Type code: VB11 Model: 325I OL (EUR) E-F-R series: E90 Series: 3 Type: LIM Steering: LL Doors: 4 Engine: N52 Displacement: 2.50 Power: 160 (217 hp) Drive: HECK Transmission: MECH Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLIC Upholstery code: FFAT - STOFF/LEDER CITR Prod.date: 2005-07-13 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S2HB BMW light alloy wheel, spider spoke 160 S4AD Interior trim strips, brushed aluminium S4AE Armrest front, retractable S8SB Telematics access request,country-spec. S8SC Telematics access request,country-spec. S8SP Control unit COP S9AA Outer skin protection S226 Sports suspension settings S249 Multifunction f steering wheel S255 Sports leather steering wheel S320 Deleted, model lettering S321 Exterior parts in vehicle colour S428 Warning triangle and first aid kit S465 Through-loading system S481 Sports seat S493 Storage compartment package S494 Seat heating driver/passenger S497 Centre armrest, rear S502 Headlight cleaning system S520 Fog lights S521 Rain sensor S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S544 Cruise control with brake function S548 Kilometre speedo S605 Telematics preparation S607 Preparation, Teleservice S609 Navigation system, Professional S612 BMW Assist S620 Voice control S633 Preparation, mobile phone, Business S676 HiFi speaker system L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German Kilka zdjęć autka: http://i.imgur.com/IcdJjWD.jpg http://i.imgur.com/dSL0ApU.jpg http://i.imgur.com/n8Hci7v.jpg http://i.imgur.com/1oGTc75.jpg Pierwsze wrażenia po przesiadce - ciężkie do opisania, nie do wiary, że młodszy model a tyle zmian, nie mówię o wizualnych a o samych wrażeniach z jazdy, komfortu. Póki co, wymieniłem opony na Hankook Ventus S1 evo2, przeprowadziłem serwis olejowy (SORT 10w40) + wymiana wszystkich filtrów, w najbliższym czasie zmieniam zawieszenie (tylny lewy teleskop leje) i dokładam dystanse. Planowane zmiany: [x] Dystanse Przód + Tył [x] Zawieszenie Koni strt + H&R [ ] Kierownica M-Pakiet + blenda M-Pakiet (posiadana obecnie jest przytarta jakby pierścionkiem) [ ] Bardzo delikatne przyciemnienie szyb [ ] Korekta lakieru + zabezpieczenie + poler i oklejenie świateł folią ochronną Pozdro 600 :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.