Skocz do zawartości

benzyniak12345

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e87 116i n43

Osiągnięcia benzyniak12345

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Chciałem zapytac czy ma może ktos z okolic Katowic wypożyczyć sprawdzony klucz do świec do silnika N43 wraz z kluczem dynamometrycznym z zakresem 20-30Nm ok ... cena nie gra roli* (o ile nie przekroczy 50zł ;)
  2. Witam ...a nie ma może ktos z kolegów/koleżanek ;) pożyczyć sprawdzonego klucza do świec do silnika n43 wraz z kluczem dynamometrycznym ... oczywiście za opłatą :) . Z okolic Katowic
  3. .... ale czy to powodowało by takie objawy bez pokazywania na kompie wypadania zapłonu ? pokazuje tylko noxy i czujnik różnicowy ciśnienia na kolektorze ssącym
  4. ...żeby najpierw sprawdzić czy gdzies nie ma jakiejś nieszczelności Dam znac czy cos sie znalazło ...tak czy inaczej nie odpuszczę ... zamierzam śmigać tym silnikiem do 300 000 ;) (aktualnie mam 104000) Zastanawia mnie tylko ten Nox czy przez nieszczelność mogą wyskakiwać związane z nim błedy przed wymianami nie było i nie szarpało :(
  5. Świece dobrał po nr Vin warsztat(specjalizujący sie tylko w bmw) nie są ze znaczkiem bmw ale ponoc takie jak mają być (Boscha) A czy jest możliwe ze jesli jest wadliwa któraś ze świec lub cewka to komp tego nie pokaze ? Dokladne sprawdzanie dolotu jeszcze przede mną ale w tym tygodniu napewno (w warsztacie) Jeśli to nie pomoże to wymienie świece na oryginalne choc warsztat sugeruje ze to napewno nie ich wina. ...a wiem ze sie znają. Zobaczę czy cos znajdą jak nie to dalej bede sie głowił
  6. Oprócz świec ...nic innego nie bylo wymieniane po za płynami i olejem ...sory za nieczytelne przedostatnie zdanie
  7. Dzieki za podpięcie do podobnych tematów bo na nie nie trafiłem ...tylko ze jest to dla mnie za duzy zbieg okoliczność żeby przed wymianami było ok i bez błędów i nie czepiał bym sie gdyby te błędy i falowanie był przed ... a wtrysk by sie nie popsuł chyba w ciagu kilkunastu minut (bo tyle trwało przejechanie do najbliższy świateł i zaobserwowanie falowania) wiec najpierw pojade sprawdzić dolot ... choc obstawiałem świece bezpośrednio wpływającego na jakies problemy z silniem nie bylo wymieniane ...ale czy możliwe ze jak by wypadał zapłon to komputer by tego nie odkrył? Dzieki jeszcze raz za zainteresowanie
  8. Witam ... pozwoliłem sobie założyć nowy temat bo wbrew pozorom nie znalazłem takiego tematu a siedzę juz od tygodnia i czytam wszystkie po kolei ale takiego przypadku nie znalazłem. Jesli sie myle to prosze kasować Po wymianie w warsztacie świec, oleju i reszty płynów wraz z filtrami zauważyłem falowanie obrotów ale tylko po rozgrzaniu silnika i przy dłuższym staniu np na światłach... silnik ma cos w rodzaju czkawki z 650obr na 500 i się równa... i tak od czasu do czasu co kilkanaście sekund ... Do tego doszły błędy Nox , czujnika różnicy ciśnienia na kolektorze ssącym oraz czujnika ciśnienia paliwa ... ten ostatni wymieniony bo nie chciał sie skasować.(po wymianie sie juz nie wyświetla) Czujnik powietrza po podmianie z działającego auta dalej wyskakuje ...i noxy tez ...dodam ze przed wymianami świec i plynów nie było błędów Pytanie brzmi czy ktos z was miał podobnie i może cos doradzić? Czy problem może tkwić w nowych świecach ? (chociaż komp nie pokazuje wypadania zaplonu) Czy może szukac nieszczelności na dolocie itp? Ale czy to tez noxa dotyczy? Z góry dziekuje za pomoc
  9. ... dzięki za odpowiedź ... jutro jade odstawić auto na sprawdzenie wiec napisze co i jak ...jak odbiore tylko czy przez to mogły pojawić się błędy z NOxem ?? których przed wymianami nie było?
  10. Witam ... mam nadzieje ze mój temat nie będzie zablokowany bo przeszukałem cały internet i identycznego w 100% problemu nie znalazłem ... do rzeczy Niedawno wymieniałem w warsztacie świece, filtry, płyny itd. po odbiorze samochodu zauważyłem że stojąc na światłach obroty od czasu do czasu skaczą/spadają (z 650 - 500 i się stabilizuje znowu na ok 650 ) i tak co ok kilkanaście sekund Po podpięciu do kompa wyszły błędy z NOxem czujnikiem ciśnienia powietrza na kolektorze ssącym i czujnikiem ciśnienia paliwa ...ten ostatni został wymieniony bo jako jedyny nie chciał się skasować (po wymianie nie wyskakuje błędu -reszta tak) po podmiance czujnika powietrza na czujnik z innego samochodu (żeby sprawdzić czy to jego wina bez wydawania bez sensu kasy) dalej wyskakuje błąd a z tego co dopytałem to nie trzeba programować niczego po wymianie tego czujnika Moje pytanie brzmi czy ktoś się potkał z podobnym problemem w swojej beemce ...dodam że po włączeniu klimy obroty wzrastają na ok 750 i są nieruchomo ..auto odpala normalnie i na zimnym silniku takie objawy też nie występują tylko na rozgrzanym. Czy możliwe że któraś z nowych świec może być wadliwa i wywala takie błędy ? (ale nie ma błędów wypadającego zapłonu) ... a może szukać nieszczelności na dolocie które mogły powstać po powyższych wymianach Z góry dziękuje za odpowiedź
  11. czesc kolego ... możesz opisać jak odgadłeś że to wtrysk? wlasnie mam u siebie podobny problem bo tez wyskakuje mi błąd tego czujnika i po podpięciu z auta w którym działał i skasowaniu błędów dalej wyskakuje obiawy mam takie ze samochód po rozgrzaniu ma na wolnym biegu (np stojąc na swiatłach) ... drgawki tzn co kilka - kilkanascie sekund obroty z ok650 spadną do 500 i się równają ale nie gasnie i z odpalaniem tez nie ma kłopotu ...u mnie sie to pojawiło zaraz po wymianie swiec ...czy możliwe ze to w nich jest problem ? Do tego pojawiły się błędy z NOxem których przed wymianą nie miałem z góry dzięki za odpowiedź
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.