Skocz do zawartości

mania19891

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F20 118i Twinpower Turbo 2011

Osiągnięcia mania19891

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Hej, Dzięki wielkie za tak szybkie odpowiedzi jednak potrzebuję trochę więcej rozjaśnienia co całej sprawy. "paul1941" nie do końca potrafię rozszyfrować podesłany mi schemat. Z tego co widzę to pod "1" czyli owym króćcem jest cała gama części-podzespołów, które go tworzą. Czy tzn, że wszystkie te części tworzą owy krócieć i wiąże się to z ich wszytkich wymianą czy jak? Jak to każdemu raczej łatwiej zacząć od wymiany mniej kosztownych elementów niż jak kolega "nawrot_f20" wymienić chłodnicę. Pozdrawiam Kacper
  2. Hej wszystkim, Jestem nowym użytkownikiem tego forum w związku z tym proszę o wyrozumiałość. Szukam pomocy ponieważ pojawił się mały problem z moim F20 118i Twinpower 170 ps 2011 rok . Od jakiegoś czasu a mianowicie od początku zimy ubywa mi płynu chłodniczego w zbiorniczku. Z tego co zauważyłem im szybciej się jeździ ubywa go więcej. Silnik pracuje bez żadnych zastrzeżeń i przerw, bez spadku mocy, brak białego dymu, kompresja cylindrów bez zmian, brak wycieków oleju czy płynu, dwukrotnie w ASO BMW WYZA Olsztyn sprawdzana szczelność układu chłodzenia (wynik - bez zastrzeżeń). Jedynie zasugerowano mi po drugiej kontroli w ASO, że jest to wina chłodnicy EGR'u i trzeba ją wymienić. Czy miał ktoś może podobne problemy bądź o podobnych słyszał? Proszę o pomoc. Pozdrawiam Kacper
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.