Skocz do zawartości

Lapka

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Zielona Góra

Osiągnięcia Lapka

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Mechanicznie tych pomp sie nie reguluje W starych 2,4 tak się robiło(chyba że masz zdolności i delikatnie przestawisz na górnej pokrywie pompy). Bardzo prawdopodobne że przewody podciśnienia są pozamieniane i dlatego auto "nie jedzie"i syczy w środku,a ten "głośniczek"to czujnik temperatury wewnątrz auta.
  2. wymień cewki
  3. Lapka

    problem z TDS-em

    Sprawdż filtr paliwa.Kiedyś miałem taką przypadłość że jadąc na nie za wysokich obrotach było ok.a jak chciałem zwiększyć prędkość na danym biegu wydawało się że brakuje paliwa i faktycznie ,filtr paliwa był przypchany.Wymieniłem i wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam
  4. Moim zdaniem warta zainteresowania. Jak dla mnie to powinna mieć jeszcze aut.skrzynię,ale jest ładna
  5. Ale jak były by poobcinane przy liczniku,to nie działały by zegary. Poza tym nie ma to znaczenia co kto kiedys. Zadał konkretne pytanie i postaraliśmy się mu na nie odpowiedzieć żeby mu pomóc.
  6. W E-34 pod dolną półką od strony kierowcy znajduje się sygnalizator dżwiękowy który ostrzega przed (gołoledzią)tzn jak temp.na zewnątrz spada do +3stopni wówczas rozlega się gong a na BC cyfry z wyświetlaną temp.zewnętrzną pulsują przez kilkanaście sekund
  7. Dajan,a jakie to dla niego ma znaczenie czy działało czy nie ? Porostu nie wie gdzie to się znajduje.
  8. Co prawda ja mam E-34 525 w turbo dieslu,ale nie sądzę zeby w Twoim aucie było inaczej,ponieważ swego czasu miałem 520 24v i w obu modelach jest tak samo czyli sygnalizator włączonych świateł na 100% znajduje się w liczniku. Powyżej piszą o jakichś kablach czy włącznikach przy drzwiach,ale to nie ma nic wspólnego z zasadą działania tego sygnalizatora,ponieważ działa on nie w momencie otwarcia drzwi,lecz musi sygnalizować już po całkowitym wyjęciu kluczyka ze stacyjki (oczywiście przy włączonych światłach) i drzwi mogą być zamknięte a on i tak sygnalizuje . Dla Twojej wiedzy chcę powiedzieć iż przed chwilą żeby nie być gołosłownym zszedłem do garażu dla potwierdzenia i to sprawdziłem . Powodzenia
  9. Lapka

    Pompa wtryskowa

    Moim zdaniem są dwie możliwości -może być jakaś nieszczelność między turbiną a silnikiem na rurze (wyczuwalny jest duży spadek mocy) -mogą siedzieć wtryski (ale wówczas nie było by dużego spadku mocy)
  10. Lapka

    TDS - nie odpala

    Sprawdż świece żarowe skoro na zimnym nie pali a na ciepłym bez problemu,lub bezpiecznik świec.
  11. Lapka

    Problemowy zderzak

    Kolego,co Ty mu pokazujesz ? Jemu chodzi o tylny zderzak. Pozdro
  12. Lapka

    [e34] świece żarowe

    Najprawdopodobniej nie grzeją wszystkie świece żarowe i dlatego jest problem z odpalaniem.Gdyby "siedział" bezpiecznik to byś nie odpalił zimnego auta
  13. Lapka

    [e34] świece żarowe

    Stojąc przed maską po lewej stronie przed szybą (po otwarciu maski) jest kwadratowa plastikowa "puszka"przykręcana na cztery śruby. Odkręc ją i tam znajdziesz komputery i ,dwa przekażniki i bezpiecznik świec żarowych. A tak z ciekawości ,po co ci ten bezpiecznik? Auto nie pali ? Jeśli tak to możesz podłączyć prąd pod pierwszą świecę od kabiny i przytrzymać 7-10sekund i wtedy spróbuj odpalić.Tak zrobiłem jak mi nie chciał palić na zimnymi zadziałał więc wówczas sprawdziłem bezpiecznik i faktycznie był spalony.
  14. Co do przebiegu to fakt,na ten silnik to nie wiele (mój ma 247tys.km,a jedną miałem na aut.i miała 540tys.km)i nie ma problemu z motorem i skrzynią. Moim zdaniem automat to rewelacja (sam mam skrzynię aut.w 525tds-ie)i nie chcę innej. Moja maksymalna prędkośc na automacie w E-34 to 225 km/h Co do kosztów wymiany oleju wraz z filtrem i uszczelką to nie zgodzę się z powyższą wypowiedzią. Koszt wymiany oleju i filtra oscyluje w kwocie max.ok.250-300zł.(serwis do tego nie jest potrzebny-zrobi to każda firma zajmująca się wymianą oleju (wymiana raz na 50tys.km). Polecam tds-a na automacie (jeżdżąc normalnie silnik jest nie do zajechania)
  15. Przebieg zaden na silnik i skrzynie. Do automatu przyzwyczaisz sie i... albo pokochasz albo bedziesz obojetny. Po zakupie szykuj sie na jak najszybsza wymiane oleju w skrzyni biegow (500-1000 zl w zaloznosci od modelu skrzyni i rodzaju wymiany) ale trzeba to zrobic - bedzie spokoj na kolejne kilometry. Co do przebiegu to fakt,na ten silnik to nie wiele (mój ma 247tys.km,a jedną miałem na aut.i miała 540tys.km)i nie ma problemu z motorem i skrzynią. Moim zdaniem automat to rewelacja (sam mam skrzynię aut.w 525tds-ie)i nie chcę innej. Moja maksymalna prędkośc na automacie w E-34 to 225 km/h Co do kosztów wymiany oleju wraz z filtrem i uszczelką to nie zgodzę się z powyższą wypowiedzią. Koszt wymiany oleju i filtra oscyluje w kwocie max.ok.250-300zł.(serwis do tego nie jest potrzebny-zrobi to każda firma zajmująca się wymianą oleju. Polecam tds-a na automacie (jeżdżąc normalnie silnik jest nie do zajechania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.