Skocz do zawartości

46VR

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Ducati 848 EVO

Osiągnięcia 46VR

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. 46VR

    Niezawodność F25

    Witam ponownie, Jeśli chodzi o 2.0d, poza wspomnianym problem z EGR, czy są znane inne problemy? Na co zwrócić uwagę w codziennej eksploatacji przesiadając się z auta benzynowego (145hp)?
  2. 46VR

    Niezawodność F25

    W nawiązaniu do EGR, to znalazłem coś takiego: http://www.hyperchips.co.uk/blog/bmw-mini-exhaust-gas-recirculation-valve-egr-problems radzio76, Czy w serwisie powiedzieli Ci może na czym polegała naprawa?
  3. 46VR

    Niezawodność F25

    radzio76, jeszcze raz dzięki za wszystkie informacje! Są o tyle pomocne, że jesteśmy przekonani, aby zakupić auto. Wybierzemy ze stocku lub do produkcji (jeśli się uda). Trochę off topic, ale czy możesz / możecie doradzić w kwestii tapicerki skórzanej? Bierzemy pod uwagę czarną lub mokkę. Dopytam jeszcze jak jest z pakietem naprawczym i przedłużaniem gwarancji. Rozumiem, że jeśli przedłużę gwarancję, to nie potrzebuję pakietu naprawczego? W tym roku coś się zmienia z przedłużaniem gwarancji, czy tak?
  4. 46VR

    Niezawodność F25

    Po około 6 000 miałem pierwszy raz komunikat "napęd moc ograniczona udaj się do ASO" lecz moc była na normalnym poziomie potem po 500 km ten sam komunikat .... i tak dalej aż codziennie miałem kilka razy ten sam komunikat. Oczywiście potem moc była już ograniczona. Wymiana EGR w czerwcu przy przebiegu 10 800 w tej chwili dobijam do 14 000 km cisza. Cześć radzio76, Wow! Zaskoczony jestem, że miałeś problemy już po 6 tyś. km. Spodziewałem się, że jeżeli w ogóle, to bliżej 60 tyś. km. :-( Najważniejsze, że już masz problem z głowy. A z którego rocznika Twoje auto i jaki model?
  5. 46VR

    Niezawodność F25

    Jeszcze dopytam, czy problem z EGR dotyczył tylko 2.0d? Wiadomo, czy został rozwiązany? Jeśli nie, to w jaki sposób się manifestuje i po jakim czasie użytkowania się ujawnia? Z góry dzięki! Pozdrawiam.
  6. 46VR

    Niezawodność F25

    Dziękuję Wam za odpowiedzi! Wiele wyjaśniają. Również testowałem xLine i była ogromna różnica w porównaniu z M Pakietem. Nie wiem, z czego to wynika, bo testowane auta z M Pakietem miały standardowe zawieszenie. Wcześniej napisałem, że wybrane przeze mnie X3 ma DDC. Okazuje się, że jednak nie. Jedynie M Pakiet i standardowe zawieszenie. Demo w takiej konfiguracji z 2.0d prowadziło się przyzwoicie i pomimo, że wolelibyśmy 2.0i, to pozostaniemy przy 2.0d z M Pakietem.
  7. 46VR

    Niezawodność F25

    Faktycznie długa lista. Nie zachęcająca, jeśli mam być szczery. Z którego roku jest Twoje auto? Nadal jeździsz nim? P.S. Do czego służy opcja "6NS Zestaw głośnomówiący Bluetooth o rozszerzonym zakresie funkcji Office"? Nie mam tego w konfiguracji i zastanawiam się, czy to będzie problemem?
  8. 46VR

    Niezawodność F25

    Witaj wodzik2, Dzięki za szybką odpowiedź! Tak, dynamika 2.0d nam odpowiada, tzn. jest wystarczająca, nie usypia, ale szału nie ma. Na marginesie dodam, że testowaliśmy 2.0i w tym aucie i jazda była przyjemniejsza oraz silnik dużo cichszy, ale za naradą sprzedawcy wybraliśmy 2.0d bowiem 2.0i w F25 rzekomo potrafi bardzo dużo spalać (do 17l/100km). Z bryłą auta jest podobnie. W LEDach samochód bardzo fajnie się prezentuje, choć widać znak czasu. Nie mniej tak, jak piszesz jest to koniec produkcji (niestety wybieramy ze stocku, bo nie da się już zmienić konfiguracji na ostatnie sloty produkcji) i model jest pozbawiony przy najmniej części początkowych wad, co jest na plus. Funkcjonalność i uniwersalność tego auta jest chyba dla nas decydująca (dzieci, miasto, trasa), a dodatkowo oferta cenowa jest teraz stosunkowo korzystna (alternatywa to Macan, ale przy budżecie większym o 40k). Dawniej nie wyobrażałem sobie, abym kiedykolwiek rozważał X3, ani też silnik diesela. Dzisiaj F25 wydaje się to być optymalnym wyborem. Nie mniej chciałbym wiedzieć, jakie problemy nie zostały wyeliminowane, jak często ten model musi odwiedzać garaż, czy są to odosobnione przypadki, czy też jest to regułą? Nie chciałbym po zakupie dowiedzieć się, że po 60k km trzeba coś robić w silniku, albo napędzie X-Drive. Zgodzę się, że obluzowanie jakiejś podkładki, gdzieś w klapie bagażnika bo 2-3 latach użytkowania i częstego otwierania/zamykania klapy może się zdarzyć, ale nie chciałbym, żeby pojawiały się jakieś inne "stukania" w pierwszych dwóch latach użytkowania. Pytanie, czy nie wymagam za dużo? Marka premium, auto z końca produkcji, więc powinno być niezawodne, ale czy oby na pewno? Dzięki za radę - zapytam o pakiet "BMW Repair Inclusive" i czy mogę go wykupić tylko przy zakupie auta. Piszesz, że Tobie pakiet szybko się zwrócił. Czy możesz podzielić się, jakie miałeś problemy i w jakim wieku auta? Pozdrawiam.
  9. 46VR

    Niezawodność F25

    Witam, Rozważam zakup F25 z rocznika 2017 (silnik za pewne 2.0d, M pakiet, DDC). Potrzebuję jedno, uniwersalne i w miarę niezawodne auto. Czy mogę prosić posiadaczy F25 o podzielenie się doświadczeniami z użytkowania tego auta? Proszę zaznaczcie, czy auto posiadacie od nowości. Z góry dziękuję za pomoc! Pozdrawiam.
  10. Cześć rafusa, Rozważamy zakup X3 z tego rocznego stocku. Czy możesz podzielić się Twoim doświadczeniem z F25? Jakie silniki miałeś? Jakie problemy?.. Dzięki!
  11. Witaj Mac29i! Dziękuję za odpowiedź. Na pewno pomocna, choć zniechęcająca informacja. Czy tę pompę oleju można wymienić za wczasu? Czy dobrze rozumiem, że problem będzie dotyczył zarówno 28i, jak również 20i? Długo Ci zajęła naprawa, tj. od zgłoszenia do sprawnego auta? Czy ktoś z Was, czy w rocznikach po 2013 poprawiono ten problem w N20? Pozdrawiam.
  12. damascus7, jak Twoje 535i? Jak się sprawuje silnik? Wcześniej na forum padło pytanie o użytkowników N20 20i/28i z przebiegiem +100tyś. km. Nie widziałem żadnych odpowiedzi. Czy na prawdę jest tak źle z tymi silnikami? Czy 20i jest tak samo awaryjne jak 28i?
  13. 46VR

    Rabaty na F10 w 2016 roku

    Cześć BondE87, Czy możesz wskazać, w jakich salonach oferują takie rabaty na F10 do produkcji? Potrzebuję przykładową ofertę do negocjacji z moim sprzedawcą. Z góry dziękuję!
  14. Witajcie! zent, GuitarMike, dr4g0n, Kriss33, dziękuję za odpowiedzi! Auto było wystawione za 175k PLN i oferowano mi jedynie 12 miesięcy gwarancji BPS (bez możliwości przedłużenia, jeśli dobrze zrozumiałem). Krótka gwarancja wzbudziła moje obawy. Ponadto jak na DEMO miało stosunkowo duży przebieg. Odpowiedzi na temat częstotliwości wymiany oleju nie uzyskałem. Auto ładne, zadbane, dobrze doposażone. Jednak podczas oględzin nie mogłem nim się przejechać z uwagi na brak ubezpieczenia. Ubezpieczenie to szybko się znalazło, gdy doszło do rozmów na temat zaliczki. Tylko mnie nie było już w kraju. Ostatecznie zrezygnowałem, a auto ponoć się sprzedało. Nowemu właścicielowi życzę radości z jazdy i niezawodności, bowiem auto zapowiadało się bardzo ładnie. Kriss33, jechałem niedawno X4 z 3-litrowym dieslem i byłem pod wrażeniem. Myślę jednak, że bardziej do mnie przemawia silnik benzynowy. Idealnie 35i lub 28i. Obawiałem się jednak awaryjności tych silników. Po przeczytaniu komentarzu na tym forum i po Waszych odpowiedziach wnioskuję, że 35i jest dużo bardziej niezawodny. Zatem wznawiam poszukiwania. Pozdrawiam!
  15. Witajcie, Rozważałem zakup 528i, ale wstrzymałem się między innymi po przeczytaniu forum. Auto było wyprodukowane w marcu 2014 i ma 49kkm przebiegu. Służyło jako demo w ASO. Sprzedawane jest z przedłużoną gwarancją BPS 12/200kkm. Czy możecie doradzić: 1. Co powinienem sprawdzić przed zakupem takiego auta? Czego szukać w historii serwisowej? 2. Czy silniki 28i montowane w 5er od 2014 ma opisywany na forum problem z napędem pompy olejowej? 3. Czy znane są inne problemy z tym silnikiem? 4. Jak wygląda przedłużanie gwarancji? Jeśli auto jest jeszcze na fabrycznej gwarancji (pierwsza rejestracja maj 2014), to czy i jak mogę przedłużyć gwarancję? 5. Który z silników benzynowych montowanych w BMW od 2014 jest Waszym zdaniem najbardziej niezawodny? Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.