Skocz do zawartości

Dawid4418

Zarejestrowani
  • Postów

    166
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    330i e90 2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dawid4418

Wielki entuzjasta marki

Wielki entuzjasta marki (7/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Witam, żeby nie tworzyć nowego tematu co sądzicie o takich luzach klap w kolektorze? Jest sens to w ogóle czyścić czy od razu nowy
  2. Dzięki panowie za odpowiedzi, kupuję nowa obejme, smary i będe działać.
  3. Pojeździłem i śmierdzi nadal. Okopcona ta wnęka przy dźwigience od zmiennej geometrii turbo. Tylko regeneracja całej turbiny czy można to uszczelnić jakoś?
  4. Dobra macie rację, obejmę skręciłem tak jak było oryginalnie Bo spojrzałem że jest w innym położeniu i wstępnie wydaje się że mniej śmierdzi przetestuje jutro rano przepraszam za problem
  5. Sam skladalem, tam filozofii nie ma, nowa uszczelka ta metalowa między turbo a dpf. Dpf był prany w firmie specjalizującej się w tym. Też dostałem zdjęcia z prania i dokumentację z parametrami i stopniem zanieczyszczenia dpf więc nie tu szukam powodu nieszczelności spalin
  6. Cześć Mam bardzo irytujący problem. Po praniu dpfa i montażu go na samochodzie zacząłem czuć spaliny w kabinie. Po spojrzeniu pod maskę zauważyłem że delikatnie pod określonym światłem widac chmurke spalin wydostających sie z okolicy turbo. Okopcenie widoczne w tym kąciku gdzie jest ta dzwigienka od zmiennej geometrii (moge podesłać zdjęcia) i podrzewam, że stamtąd sie wydostaja, tylko że problem polega na tym że to lekkie okopcenie juz widziałem podczas kupna samochodu, a spalin nie było czuć przez dobre pół roku tylko dopiero po montazu dpf. Możliwe, że po praniu zrobilo się jakieś większe cisnienie i zaczęło przepuszczać? Jest jakas rada na to tzn jakieś uszczelnienie czy tylko nowe turbo/regeneracja ewentualnie? Dodam, że nie ma żadnych błędów, nie odczuwam spadku mocy itp. Przebieg 202 tys km, sprawdzone ze wszystkim stron jakie można było sprawdzić. Pozdrawiam
  7. Bieda wersja na całego - na pewno ma wpływ na cenę
  8. Na pewno autobaza lepsza od autodna. Konfig chyba wystaczający, silnik już b48. Warto pod maską podczas oględzin zwrócić uwagę czy benzyna nie śmierdzi. Ze zdjęć widać że farba z nakładek na wydechy schodzi, na kołach jakieś dystanse. Jechać obejrzeć
  9. Olej zmieniany miedzy wymianami w aso, są papiery, w skrzyni olej nie ruszany od nowości prawdopodobnie. Lakier do polerki, spoor delikatnych zarysowań, do tego purchelek na drzwiach prawo tył. Jeździ okej, ale tak jak pisałem dla mnie na przesiadke z 330i e90 rwd nie moja bajka. Do tego zapocenie z tylu przy pokrywie zaworów od strony pasażera - każde 3.0d jakie oglądam ma tam nieszczelność.
  10. https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-seria-5-bmw-5-530xd-4x4-idealny-bezwypadkowy-polski-salon-bezkolizyjny-ID6G04SS.html Przymierzam sie do oględzin. Nie miałem nigdy xdrive, więc tutaj moje pytanie. Na co zwrócić uwage przy oględzinach? Miałem możliwośc przejechania sie raz xdrive i miałem wrażenie, że porównując bez xdrive to z xdrive z 3.0d jeździ sie troche jak czołgiem. Czuć ze jest cięzki. I tutaj drugie pytanie czy xdelete chociaż troche zniweluje to odczucie? Wiadomo że masy sie nie oszuka a 3.0 z xdrive troche waży
  11. Nie, były też większe, co w e90 równało się z lepszym audio, które i tak było średnie
  12. Witam Dostałem zdjęcia ze szkody z Niemiec i w raporcie widnieje ona na ponad 10 000 euro w 2023 roku i pytanie, czy po zdjęciach wygląda to na te szkodę? Wydaje mi się całkiem sporo, ale właściciel mówił że do wymiany było zderzak, klosz prawej lampy full led, chłodnica, chłodnica klimatyzacji, belka zderzaka, maska tutaj zdjęcia zamierzałem podjechać obejrzeć, ale po raporcie trochę się zniechęciłem bo e sumie parę kilometrów mam. Jest się czego bać waszym zdaniem? Myślę czy jakiegoś specjalisty nie brać ze sobą
  13. Włączona klima na maksa, ustawione 16 stopni, a na dworzu w słońcu 25 stopni. U mnie w e90 wystarczyłoby 18 i maksymalnie na 3 stopnień nawiewu żeby było chłodno, a przy 16 bym zamarzł
  14. Szczerze mówiąc to wygląda strasznie słabo i na bardzo wymęczona, przynajmniej po zdjęciach. Mała navi, jeden ring nie świeci, klima pusta, manual, guzik od zapłonu wygląda na bardziej 380 tys niż 240 tys km. Tyle po zdjęciach. Nawet jeśli na żywo zrobi lepsze wrażenie to i tak ciężko z odsprzedażą w przyszłości będzie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.