Pytanie 1 Czy ten brak mocy do 3tyś to wynik zużytych o-ringów czy coś jeszcze w Vanosie nie domaga? ja mam m52 i u mnie wystarczyło wymienić dwie uszczelki, w m50 jest iunaczej, przerabiają vanosa na takiego z m52, poszukaj, poczytaj. Pytanie 2 Czy mogę wymienić tylko o-ringi jeżeli Vanos jest cichy? (słuchałem filmików z głośnym Vanosem i mój wręcz milczy :wink: ) czasami jest cichy a nie działa poprawnie bo tłoczek przepuszcza olej, jak już go słychać to już prawie wogóle nie działa, albo tylko czasami. Pytanie 3 Gdzie kupie taki zestaw naprawczy o-ringów? ja kupiłem tu: http://allegro.pl/malo-mocy-3k-rpm-napraw-swoj-vanos-bmw-i1292874570.html Koles nie ma już aukcji ale jest numer i mail więc się skontaktuj, albo sprowadz z usa ze strony producenta www.beisansystems.com, koszt ok 30$ Pytanie 4 Czy odkręcenie koła zębatego na wydechowym wałku ma ułatwić "trafienie" Vanosem w wałek rozrządu i koło zębate wałka ssącego zmniejszając ryzyko obrócenia się wałków rozrządu? Czy mam rozumieć, że po odkręceniu koła wałka wydechowego i zdemontowaniu Vanosa oba koła zębate będą się swobodnie obracać i nie wpłynie to na ustawienia o ile nie obrócą się wałki rozrządu? na stronie www.beisansystems.com masz opis co i jak, na polskich forach tez jest nie jedna fotorelacja, i żadnych kól się nie odkręca Poprawcie mnie jeżeli się mylę póki nie rozebrałem jeszcze silnika :lol: :wink: