Skocz do zawartości

LUKASSO

Zarejestrowani
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36, 328i, 1994 COUPE, szpera 3,15 M3 ;)
  • Lokalizacja
    siedlce

Osiągnięcia LUKASSO

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Doszedł któs co to za stuki i jak je wyeliminować?
  2. LUKASSO

    e36 328 ubywający płyn

    MIałem podobna przypadłośc. Ubywało płynu, ze znajomym mechanikiem nie mogliśmy dojśc skad , na kanale nic nie było widac, żadnych plam pod autem. Okazało sie, ze to obudowa termostatu była nieszczelna. Więc musisz sprawdzić dokładnie wszystko, cały układ chłodenia, każdy weżyk. powodzenia, na pewno znajdziesz...jeśli to, odpukać, nie uszczelka pod głowica...
  3. Mozna cos takiego kupić w Polsce? A moze istnieje jakiś odpowiednik innej firmy chociaż trochę tak skuteczny?
  4. LUKASSO

    E36 320i Stuki w silniku

    i jak po wymianie tego oleju?
  5. opisz dokładnie co się dzieje to będzie łatwiej zdjagnozować problem. jesli słychać taki świst jak krecisz kuczykiem to na 200% rozrusznik. Regeneracja (tuleje, może elektro włacznik czyli bendix) powinna pomóc. Koszt niewielki, od 50-100 zł, oczywiście jak sam wyjmiesz i włożysz rozrusznik, a troche roboty przy tym jest :cool2:
  6. Jak w temacie, czy taki olej się nadaje do silników bmw? Ma aprobate BMW Longlife 04. http://moto.allegro.pl/gd-gm-dexos-2-opel-5w30-5w-30-5-litrow-i1313473214.html
  7. Pytanie 1 Czy ten brak mocy do 3tyś to wynik zużytych o-ringów czy coś jeszcze w Vanosie nie domaga? ja mam m52 i u mnie wystarczyło wymienić dwie uszczelki, w m50 jest iunaczej, przerabiają vanosa na takiego z m52, poszukaj, poczytaj. Pytanie 2 Czy mogę wymienić tylko o-ringi jeżeli Vanos jest cichy? (słuchałem filmików z głośnym Vanosem i mój wręcz milczy :wink: ) czasami jest cichy a nie działa poprawnie bo tłoczek przepuszcza olej, jak już go słychać to już prawie wogóle nie działa, albo tylko czasami. Pytanie 3 Gdzie kupie taki zestaw naprawczy o-ringów? ja kupiłem tu: http://allegro.pl/malo-mocy-3k-rpm-napraw-swoj-vanos-bmw-i1292874570.html Koles nie ma już aukcji ale jest numer i mail więc się skontaktuj, albo sprowadz z usa ze strony producenta www.beisansystems.com, koszt ok 30$ Pytanie 4 Czy odkręcenie koła zębatego na wydechowym wałku ma ułatwić "trafienie" Vanosem w wałek rozrządu i koło zębate wałka ssącego zmniejszając ryzyko obrócenia się wałków rozrządu? Czy mam rozumieć, że po odkręceniu koła wałka wydechowego i zdemontowaniu Vanosa oba koła zębate będą się swobodnie obracać i nie wpłynie to na ustawienia o ile nie obrócą się wałki rozrządu? na stronie www.beisansystems.com masz opis co i jak, na polskich forach tez jest nie jedna fotorelacja, i żadnych kól się nie odkręca Poprawcie mnie jeżeli się mylę póki nie rozebrałem jeszcze silnika :lol: :wink:
  8. Podmień czujniki z jakiegos dobrze działajacego, najlepiej oba, położenia wałka i wału. Jesli nadal bedzie tsak samo to prawie na 100% 'uszczelki' vanosa do wymiany. Miałem podobny problem, do 3 tys przyspieszal jakby miał połowe mocy, po 3 tys torpeda, wymieniłem te uszczelki i różnica jest spora. A najlepiej przerobić vanosa na m52. jest o tym na forum, poszukaj i poczytaj. powodzenia
  9. Ale już pisałem dwa razy że most jest wymontowany z samochodu :8)
  10. Za bardzo nie ma jak kołami kręcic bo most jest wyjęty z samochodu :wink: To wkońcu da się kręcić w przeciwną strone czy nie? I czy możliwe jest że bez szpery jesli kręce jedną flanszą to druga będzie sie kręciła w tą samą stronę?
  11. to już sam nie wiem. Gdy kręce jedną flanszą to druga się kręci w ta sama stronę, ale da się pokręcić jedną w lewo, a drugą w prawo...
  12. a jesli ma szperę to da się przekręcić jedną flansze w prawo a drugą w lewo?
  13. Sprawdzałem już tym sposobem jak w tamtym temacie ( gdy kręciłem jedną osią to druga tez sie kręciła w tą samą stronę). A jakby się zachowywał jak by nie miał szpery?
  14. Witam Mam most , wyjety z samochodu. Jest on z e36 328. Tylkoże tabliczka z numerem przełożenia jest nieczytelna, co za tym idzie nie wiadomo jest też czy ma szpere czy nie. Jak sprawdzic czy ma szperę czy nie??
  15. Idąc Twoim tokiem rozumowania to kolektor z m52b28 powinien być większy niz ten z m50b25 bo przecież większa pojemność :) A silniki m50b20 i m50b25 są bardzo podobne , tylko pojemność skokowa jest inna i dlatego pytałem czy nie są przypadkiem takie same kolektory dolotowe. Ale dzieki za odpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.