Skocz do zawartości

Quest-24.pl

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Z4 3,0i 2003, E60 3,0D 2003
    odeszły E39 2,2

Osiągnięcia Quest-24.pl

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Nie innych błędów nie ma. Jestem prawie pewien że jest to błąd a nie awaria samochodu. Spodziewam się że to jakaś wtyczka lub czujnik ześwirował bo auto musi być naprawdę po długiej drodze - do 100 km jak jadę to nic się nie dzieje. Edit: Co do PDC to zbieg okoliczności rzeczywiście padł jeden czujnik czekam na nowy by podmienić :) Edit: Odważyłem się i zrobiłem 2000 km żaden błąd nie wyskoczył :) W odniesieniu do całej sytuacji można powiedzieć że błędy które wyskoczyły były efektem uwalonego czujnika PDC >>> wiem że jedno nie ma nic do drugiego ale ale wystąpiło razem i ustało po wymianie PDC <<<< >>> problem rozwiązany na chwilę obecną <<<
  2. Mam problem z autem po tym jak zostały przemyte wtryski (nie były czyszczone bo nie wymagały tego) Po takiej operacji wybrałem się w trasę i po 300 km zaczęło się : po wyłączeniu tempomatu i zejściu z obrotów auto zaszalało wyskoczył błąd: spalania(zwiększona emisja spalin) błąd PDC po czym wskoczył w tryb serwisowy i po chwili zgasł. Po ponownym zapaleniu znowu można było jechać ale sprawa powtarzała się co jakiś czas. Sprawdzenie ELM pokazały błędy C0590 C0242 C0222 po skasowaniu auto wraca niby do normy ale po dłuższej trasie powtórka Jedyny błąd jaki od pierwszej usterki został to nie działający system parkowania. Dwie usterki które wyskoczyły razem a nie mają nic wspólnego z sobą .... :mad2: Mechanik po podpięciu swojego sprzętu nie stwierdza żadnych błędów z silnikiem . Czego szukać ? Od czego zacząć, co sprawdzić >> bo nie zamierzam jechać gdzieś dalej by auto wskoczyło w tryb serwisowy
  3. Witam ostatnio odmówił mi posłuszeństwa regulator napięcia w trasie i udało mi się zrobić bez ładowania aż 70 km -- później laweta :cry: :mad2: Ale Panowie jak łatwo wymienić regulator to już wiemy ok 15 minut a tak samo łatwo można go zregenerować !!!! Mając lutownicę i szczotki które można zakupić w sklepie elektrycznym regeneracja zajmie nam w porywach kolejna 15 minut - koszt 20 pln (tak drogo bo miły Pan otworzył sklepik w sobotę). U mnie ze względu na okres świąteczny zdecydowałem się na regenerację by nie czekać tygodnia za nowym regulatorem i jest wszystko ok - operacja się udała a pacjent ożył :lol: Wszystko pokazane na filmiku który posłużył jako opis regeneracji.
  4. Witam rzeczywiście była to pierwsze objawy konwertera - został wymieniony i wszystko ustało (oczywiście wymiana całego oleju przy okazji) ALE ..... powstał nowy problem - skrzynia dostała prawidłowe ciśnienie i zmienia wolniej biegi na wyższych obrotach. Pierwsze wskazania były na olej lub zanieczyszczenie ale to nie to . Dowiedziałem się, że przy wymianie sprzęgła należy wymienić wtryskiwacze, zaworki ciśnieniowe (poprawcie mnie) w skrzyni biegów bo to jest następny słaby element - co do kosztów to więcej wychodzi ponowne rozkręcanie skrzyni.
  5. Witam dorzucę parę słów od siebie auto świeżo po zakupie więc tylko to co zaobserwowałem. E60 LCI 2009r 525D - po zmianie całego softu Problem mam na 3; 4; ; niezależnie od tego cz ciepły czy zimny silni i tak naprawdę zakresu obrotów następuje chwilowe zawahanie auta w trakcie przyśpieszania. Wygląda to tak jakbym na sekundę przestawał przyśpieszać i znów kontynuował dodawanie gazu. dzieje się to ok. 1.500 - 1.700 przy spokojnej jeździe. Czy to już objawy konwertera ... ? Kogo możecie polecić do określenia problemu z okolic Zabrza, Rudy Śląskiej
  6. PS. Sprawa wyjaśniła się nie było to żadna blokada jak mówił poprzedni właściciel lecz uszkodzona linka :mad2: Rozbieranie tapicerki przy zamkniętych drzwiach masakra :duh: - udało się i teraz wszystko ok.
  7. Quest-24.pl

    zablokowane drzwi ???

    Witam Panowie odgrzeje kotleta troszkę Ja mam podobny problem w swojej Z4 ale występuje gdy zaryglowany samochód próbuje się otworzyć z klamki. Wtedy blokują sie drzwi i nie można je otworzyć ani od środka ani z zewnątrz, pomimo tego że centralny otwiera i zamyka sie z pilota i od środka i z kluczyka (drzwi pasażera można otwierać normalnie) . Stało mi sie już tak 3 raz 2 razy poradziłem sobie nie wiem konkretnie jak ale otworzyły się, teraz już tydzień męczę sie z tym i nic. Może ma ktoś jakiś pomysł ???? PS. Sprawa wyjaśniła się nie było to żadna blokada jak mówił poprzedni właściciel lecz uszkodzona linka :mad2: Rozbieranie tapicerki przy zamkniętych drzwiach masakra :duh: - udało się i teraz wszystko ok.
  8. Największy problem mam z ryglującymi się drzwiami kierowcy po próbie otwarcia (szarpnięcia za klamkę) zamkniętych drzwi. Proszę o pomoc w tej sprawie - mam problem w odryglowaniu drzwi po takiej sytuacji. Wiem że można to wyłączyć przez podłączenie kompa - ale czy jest jeszcze inna możliwość otworzenia tych drzwi ...??? czy zostaje mi tylko wchodzenie przez otwarty dach ??? PS. Sprawa wyjaśniła się nie było to żadna blokada jak mówił poprzedni właściciel lecz uszkodzona linka :mad2: Rozbieranie tapicerki przy zamkniętych drzwiach masakra :duh: - udało się i teraz wszystko ok.
  9. Witaj ja też męczyłem się z tymi drzwiami ale odblokowanie jest bardzo proste musisz zapalić samochód i otworzyć drzwi z "guzika" i już po problemie :) Ps. I nie tak do końca udało mi się otworzyć tak przez 3 razy ale teraz nie umię :mad2: teraz ja proszę o pomoc..... :cry2:
  10. Witam jako nowy przedstawiam swojego żuczka Zanabyłem drogą kupna E85 3,0i z 2003r samochód sprowadzany przez jednego z właścicieli do polski z USA. A tak prawdę mówiąc to zakupiony od użytkownika forum :) Samochodzik w stanie wizualnym idealny :) co do silnika nie można się poskarżyć na nic - mój poprzednik odwalił kawał dobrej roboty wymieniając wiele podzespołów: sprzęgło, zawieszenie i parę drobiazgów. Co do kół to: przód 215/40 R18 tył 235/45 R18 - ale mały problem z felgami bo wystają za obrys więc w najbliższym czasie idą do wymiany. Z drobnych usterek które zauważyłem to: - światła - (wersja USA) - niedziałający silniczek sterowania nawiewem - felgi - wymontowanie jakiegoś okablowania - chyba było inne radio nieseryjne - wymiana sprężyn tył - uszczelka miski olejowej - ryglowanie się drzwi - po próbie otwarcia zamkniętego auta. Rozkodowany VIN : LT23186 BT53 668 LASW Z4 E85 Roadster Z4 3.0i M54 USA L M Numer podwozia Kod typu BT53 Typ Z4 3.0I (USA) Typoszereg E E85 () Seria Z Rodzaj konstrukcji ROADST Układ kierowniczy LL Drzwi 2 Silnik M54 Pojemność skokowa 3.00 Moc 170 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor SCHWARZ 2 (668) Tapicerka LEDER OREGON/SCHWARZ (LASW) Data prod. 2003-05-27 S224A FAHRDYNAMIK CONTROL Kontroler dynamiki jazdy S324A LM RAEDER ELLIPSOIDSP. 107/MISCHB. Obr. BMW, st. le. styl. elips. 107 S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Szyba przednia ziel. z klinem ziel. S399A VERDECKBETAETIGUNG VOLLAUTOMATISCH Dach skł. el.-mech., całk. automatyczny S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn. S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat S639A KOMPLETTVORB. HANDY USA/CDN Instalacja tel. kom. kompl. USA/CDN S645A RADIO-STEUERUNG US Radio v Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S662A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP S692A CD WECHSLER I-BUS VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD I-Bus S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora Składanie Wyposażenie seryjne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką S305A FERNBEDIENUNG F.ZENTRALVERIEGELUNG Pilot do zamka centralnego S470A KINDERSITZBEFESTIGUNG ISOFIX System Isofix S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy S823A HEISSLAND-AUSFUEHRUNG Wersja dla ciepłych krajów S845A AKUSTISCHE GURTWARNUNG Akustyczne ostrzeżenie o pasach S853A SPRACHVERSION ENGLISCH Wersja językowa, angielski S876A FUNKFREQUENZ 315 MHZ Częstotliwość radiowa 315 MHz Fotki niebawem :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.