Skocz do zawartości

daroopl

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O daroopl

  • Urodziny 06.08.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 325i

Osiągnięcia daroopl

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Niestety, chyba nie wszystko naprawione (co do wcześniejszego posta, byłem w serwisie który miał dobrą opinię i nie bardzo chcą się przyznać co zrobili, że auto nie gubi zapłonu już) Błąd: czujnik spalania stukowego 1 pokazuje program cdif2 Natomiast sprawdzając innym programem wyskakuje inny błąd (screen niżej) Teraz problem pojawia się na początku jak rusza się przy zmianie biegów. Przejechałem się do kolegi ma lepsze kabelki ;) Oto błąd: http://i.imgur.com/PFG2v5Xm.jpg Do zrobienia: - sonda lambda - do wymiany, - czujnik temperatury powietrza - do wymiany - przebicie na cewkach (gubi zapołon) - wymienię gumy "fajki" - coś z zasilaniem komputera (B+)
  2. Samochód naprawiony. Ogólnie powalone / pomieszane z kablami elektrycznymi.
  3. Na tą chwilę oddałem do serwisu samochód, tam mają dokładnie posprawdzać na komputerze parametry pracy silnika i innych podzespołów.
  4. Nie mogę znaleźć nikogo z innym programem niż cdif2. A na tamtym nie pokazuje żadnego kodu poza nazwą: Błąd: czujnik spalania stukowego 1 Myślę, czy nie zaryzykować i nie wymienić sondy lambda. Obecnie silnik chodzi i praktycznie strzela, dusi się, nierówne obroty.. (przepływka działa, cewki, świece wymienione)
  5. Zgodzę się, że nie ma.. Ale tak pokazuje mi gdy podpinam pod kompa - przepływka wymieniona, świece wymienione, cewki wymienione. Sprawdzane było programem cdif2 Na googlach wyszperałem, że może to być sonda lambda też..
  6. Generalnie mam zasadę, że jak na benzynie OK to jade do gazownika. A jak jest problem w benzynie i gazie to szukam :) Także na benzynie silnik niby ok pracuje, podczas ruszania czuć jak "pierdzi" szarpie brak mocy, niekontrolowane "strzały" w silniku, trzęsie silnikiem... etc..
  7. Witam, mam mały problem, a nie mogę nigdzie znaleźć rozwiązania :mad2: Chodzi o to, że podczas jazdy samochód dusi się i nierówno chodzi na kompie pokazuje mi: Czujnik spalania stukowego 1 Jak sprawdzam na realoem to ogólnie pokazuje jakbym go nie miał w ogóle. Znacie jakieś rozwiązanie tego problemu? Jeżdżę na 98 i na GAZie z tym, że na gazie w tej chwili jazda doprowadza do szału! BMW e36 325i NV 1991 r sedan m50 VIN: FD67987 Część numer 14: http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=CB31-EUR-09-1991-E36-BMW-325i&diagId=11_1161#12141738667
  8. Tak chodzi silnik zaraz po regeneracji popychaczy hydraulicznych (szklanek) + wymieniony olej (valvoline 10w40) + filtr https://www.youtube.com/watch?v=4NdbZ8m5tbo Temat "cykania" silnika m50b25 nv - rozwiązany.
  9. Przepływomierz już mam - temat do zamknięcia. Dziękuję.
  10. Wyjąłem popychacze hydrauliczne (m50b25) i czyścimy.. http://i.imgur.com/ItFFwFPm.jpg Przygotowane do napełnienia olejem (brak strzykawki i igły :P ) http://i.imgur.com/01nYoHNm.jpg ktoś czyścił popychacze hydrauliczne "szklanki" czy dało to coś? :)
  11. Wymienione swiece. Wrzucone oryginalne NGK. Problem ustąpił :) To super :) A czy ktoś naprawiał, regenerował popychacze hydrauliczne w m50b25 i czy to ma sens?
  12. Dziś sprawdziłem: 1. Cewki i świece - ok 2. Przestawiony rozrząd - tutaj też nie ma jakiś tematów, rozrząd przy przebiegu 420 tyś wygląda jak nowy 3. Popychacze hydrauliczne - tu stawiałbym na te popychacze, ponieważ idzie je "wcisnąć" z tym że niektóre mają luzy i ruszają się na boki ... Ktoś coś mógłby się wypowiedzieć na temat tych popychaczy, czy one mają mieć takie luzy, ze w swoim "gnieździe" "latają" ? http://i.imgur.com/0Vfj7gwm.jpg
  13. Sprawdź świece :P faktycznie już znalazłem taki temat gdzieś po forach i podobnie było. Ktoś pisał o oberwanej świecy.. :)
  14. Oto jak samochód zachowuje się rano na zimnym silniku: https://www.youtube.com/watch?v=kVCrLmVxHYs *dodam, że silnik lekko drży od 1:20 to widać :? Po przejechaniu (spokojnie) 1,5km zaczęło ponownie "cykać" :cry: https://www.youtube.com/watch?v=PRfSDzozsyA
  15. Mam samochód ponad miesiąc, miałem uszkodzony przepływomierz - wymieniłem oryginał używany. Później na kompie wyskoczył błąd zapłonu na 5 cyl., wymieniłem świece wszystkie. Na drugi dzień silnik się rozgrzał przełączył się na gaz, poszarpało samochodem (nie chciał jechać) wył. gaz i jechałem na benzynie 3 - 4 km. I tak zaczęło "cykać"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.