Skocz do zawartości

jason_gsm

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e46 316i

Osiągnięcia jason_gsm

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Po odłączeniu silniczka od faz rozrzadu przy dobrym ustawieniu auto chodzi normalnie. Co steruje tym silniczkiem?
  2. Ustaliłem, że po odłączeniu kostki od silniczka valvetronica (jak się dobrze ustawi po włączeniu zapłonu) to auto odpala bez problemu silnik chodzi równo i wszystko jest ok. Czy tym silniczkiem steruje czujnik położony za kołami rozrządu? miał ktoś taki problem?
  3. Zrzuć głowicę i zobacz jak wygląda uszczelka. Możliwe, że rozrząd przeskoczył, zawór spotkał się z tłokiem i na jednym cylindrze nie będziesz miał kompresji :), ja bym całego silnika nie wymieniał.
  4. Mam ten sam problem tylko, że w 316i viewtopic.php?f=69&t=294726 Wg mnie to rozrząd się nie przestawia tylko zmienia fazę i nie wraca do tej "pierwotnej". Nie wiem już czego dalej szukać. Z moich obserwacji wynika, że chyba jest uszkodzony czujnik, który jest od razu za kołami rozrządu. U mnie sprawa wygląda tak, że czasem po odpaleniu zmienia się faza rozrządu i otwiera zawory, auto chodzi normalnie a po chwili powoli schodzi z obrotów i gaśnie, a czasem w ogóle nie mogę go odpalić bo są otwarte zawory.
  5. Już to czytałem nic nie pomaga, a co najlepsze po kolejnym ustawieniu rozrządu chodziła ładnie aż zaczęła falować i zgasła. Teraz nie mogę jej odpalić. (słychać, że ma otwarte zawory). Edit 19.03.2016 Rozebrana pokrywa, Silniczek zmienia fazy rozrządu, ale przy odpalaniu otwiera zawory. Miałem problem z immobiliserem tzn. auto nie odpalało, został zaprogramowany immo i auto chodzi. Czy BMW ma jakieś zabezpieczenie "antykradzieżowe", że otwiera zawory i silnik gaśnie? Czy uszkodzony jest czytnik faz rozrządu i otwiera mi zawory? Edit 23.03.2016 Czy nikt nie ma pomysłu na BMK-e?
  6. Rozrząd ustawiony prawidłowo na blokady. Cały zestaw rozrządu nowy
  7. Witam, Mam dość ciężki problem ze swoją betą. Przestawia mi się rozrząd. Dokładnie na wałku ssącym. Błędy jakie mi wyskakują: P1389 / P0102 / P0112 / P1349 Tylko, że one są związane tym, że wałek jest nie w tej pozycji co trzeba, Mam również błedy, że jeden wałek jest za późno a drugi za wcześnie (nie pamiętam kodów). Czy ktoś z was spotkał się z takim problemem? Po ustawieniu rozrządu chwilę chodzi normalnie, a później "rzuca" trochę silnikiem :). Jak się rozgrzeje to jeździ normalnie....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.