Skocz do zawartości

kris_k3

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 2008 530d 235km

Osiągnięcia kris_k3

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Jeżeli posiadasz Active Steering to napewno nie ma takiej regulacji.
  2. Dzieki za odpowiedz. Mam jeszcze kilka pytań: Czemu aż cały regulator ? To jest sama obudowa i zużywajacy się element czyli szczotki. A ktorędy się do niego dostałeś ? Gdzie kupiłeś regulator ?
  3. Znalazłem informację, że jest to prawdopodobnie regulator napięcia w którym należy wymienić szczotki. Tylko w jaki sposób dostać się do tego regulatora ? Poniżej przesyłam zdjęcie z silnika. Czy mam zdemontować pompę wspomagania ? czy wystarczy wyciągnąć ten wspornik za pompą wspomagania (przy filtrze oleju) ? Jest również temat na forum o wymianie tych szczotek, ale chciałbym się upewnić czy w E61 LCI mam wyciągnąć regulator od góry czy dołu. https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=209760
  4. Dzisiaj zauważyłem, że mam niskie napięcie ładowania (w ukrytym menu poz.9). Przy włączonym silniku mam 12.8V. Podczas jazdy zauważyłem że co jakiś czas wskakuje na chwile na 14.7V i znowu spada do 12.8V - 13.0V. Podpiąłem kompa i odczytałem błąd 9CC5 ale udało się skasować i nie pojawia się z powrotem. Na forum znalałem informacje o za dużym napięciu, ale nie znalazłem informacji o za niskim napięciu. Od czego mogę zacząć?
  5. Warto zrobić taką adaptację co jakiś czas ? np. raz w roku ? Czy tylko w przypadkach jak było coś robione (wymiana elementów, wymiana oleju w skrzyni, itd.) ?
  6. Witam, szukając w sieci informacji o adaptacji skrzyni ZF6 natknąłem się na ten film na YT https://www.youtube.com/watch?v=nN78ukXXF_o Wykonując adaptację skrzyni ZF6 należy ją zresetować (INPĄ) a następnie odbyć cały cykl "uczenia". W związku z tym moje pytanie brzmi: Czy ktoś już próbował tego typu sposobu do wykonania pełnej adaptacji skrzyni AUT ? Bo w moim przypadku (software T) oznacza wykonanie pewnych procedur 9-cio krotnie :mad2: no i na jakiej drodze można to zrobić. Autostrada odpada bo trzeba się co jakiś czas zatrzymywać na 10s.
  7. Witam, proszę o podanie nr części zamiennych wraz z cenami do wymiany przekładni kierowniczej z active steering (wraz z wszystkimi elementami dodatkowymi: uszczelki, oleje itd.) posiadam BMW e61 2008r. nr VIN WBAPX71000C101147
  8. Parę miesięcy temu naprawiłem sobie wycieraczkę, ale niestety znowu muszę ją nasmarować. Smarujecie to tym smarem grafitowym ? czy może towot będzie lepszy ? http://allegro.pl/smar-lozyskowy-tawot-litowy-lt43-0-8-kg-gratis-i6573953498.html Fajnie jakby efekt działania był dłuższy niż 3-4 miesiące :/
  9. Proponuje dodatkowy termostat. Wszystko w tym temacie viewtopic.php?f=73&t=262389
  10. Jak długo już jeździsz na Pilkington'ie ? Miałeś wcześniej fabryczną szybę BMW ? Jak tak, to jak w twojej ocenie ma się fabryczna szyba do Pilkington'a ? (wytrzymałość, akustyka, spasowanie itp.)
  11. W weekend jadąc ekspresówką dostałem kamieniem i zrobił się odprysk (7mm) na przedniej szybie. Nic się z tym nie dzieje, ale zastanawiam się nad wymianą, ponieważ szyba już jest wypiaskowana, a nowy odprysk tylko utwierdził mnie w przekonaniu, że już czas :wink: . Mam aktualnie oryginalną szybę BMW i dzwoniąc do ASO powiedzieli między 3500-4000zł za komplet (materiały + robocizna). Dzwoniąc również do firmy (polecanej przez mojego dobrego znajomego) powiedzieli, że komplet (materiały + robocizna) 850zł. Szyba oryginalna Pilkington. No i mam zagwostkę. Czy szyba Pilkington jest równie wytrzymała co oryginał ? Na znaczku BMW mi szczególnie nie zależy, ale nie chciałbym mieć kiepskiej szyby, co będę ją musiał za dwa lata znowu wymienić bo już nic nie będzie przez nią widać.
  12. Po angielsku. Ale fotki są. http://www.pelicanparts.com/techarticles/BMW-E60/141-BODY-Front_Bumper_Replacement/141-BODY-Front_Bumper_Replacement.htm
  13. Ostatnio przy sprawdzaniu poziomu oleju wspomagania zauważyłem taką zależność. Na zimny silniku, i temp zewn. -4, poziom płynu w zbiorniku wspomagania jest taki, że nawet nie dotyka tego plastikowego patyczka w korku. Na rozgrzanym i włączonym silniku jak sprawdzam to płynu jest zaraz pod MAX na tym plastikowym patyczku z korka. W jaki prawidłowy sposób należy sprawdzać poziom płynu wspomagania ? Mam active steering, CHF11S. Jedyne co zauważyłem, że na tym plastikowym patyczku od korka płynu wspomagania nie ma poziomu MIN, tylko jest napisane "20" stopni celsjusza. Więc rozumiem, że silnik musi być rozgrzany, ale chciałbym by ktoś to potwierdził.
  14. A o części pytaj w temacie viewtopic.php?f=1&t=251231&start=630 albo bezpośrednio na ich stronie.
  15. viewtopic.php?f=73&t=262389&start=315 W skrócie (dla ASB): Jak masz nowe ori termostaty (główny i EGR) to termostaty w wymienniku ciepła padły. Opcję są takie: 1. wymieniasz wymiennik na nowy, albo; 2. kupujesz nowy króciec od "chagi" o ile twój jest zniszczony, albo; 3. dokładasz dodatkowy termostat. reszta w ww. wątku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.