Skocz do zawartości

ZUMAL

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 316ti compact 2001r

Osiągnięcia ZUMAL

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Świetne i bardzo aktualne te odpowiedzi. Ja prosze o poradę a nie o archiwalne odpowiedzi, które ni jak nie dotyczą mojego problemu. Filtr założyłem odpowiedni taki jaki powinien być do E46 316 ti.
  2. Dwa dni temu wymieniłem filtr paliwa. Stary Hengst nowy, który założyłem też Hengst. Po tej operacji auto stało się mułowate, na zimnym ciężko odpala. Ale to pikuś do dźwięków jakie dochodzą z filtra. Przypominają one wycie,buczenie i czuć wibracje i drgania pod nogami kierowcy i wzdłuż lewego progu tak jakby drgały przewody paliwowe. Spotkał się ktoś z takimi objawami po wymianie filtra. Mam jeszcze jedno pytanie. Kto wie gdzie pod podwoziem idzie przewód odpowietrzania zbiornika. Legenda i katalog głoszą że jest.
  3. ZUMAL

    316ti Błąd termostatu

    Odgrzewam temat termostatu. Wszystko zostało dokładnie sprawdzone. Termostat bez żadnej wtyczki i brak jakiegokolwiek przewodu, który powinien do niego dochodzić i brak ingerencji że ktoś go kiedyś odciął. Co sądzicie o tym że ciągle pokazuje błąd termostatu (niekasowalny) jako usterkę elektryczną.
  4. ZUMAL

    316ti Błąd termostatu

    Dzięki kolego za podpowiedź. Zrobiłem dzisiaj test 7. Jeździłem ok 10 kilometrów z małymi pauzami. Czas pracy silnika ok 45 minut. Po tym czasie i przebiegu pokazało mi pod domem 97*C. Górne przewody gorące i twardawe. Dół całkowicie zimny. Czy temperatura nie jest za wysoka przy tak krótkim przebiegu.
  5. ZUMAL

    316ti Błąd termostatu

    Tak taki termostat mi też wychodzi. Testu 7 nie zrobiłem. Kombinuje z przyciskiem. Leci mi do 21 i na powrót. Zrobiło mi test zegarów. Pewno coś źle robię z tym testem. To moje pierwsze BMW i wiele muszę się nauczyć. Jak mam wejść w ten test. Na 19 nie mam żadnej info o odblokowaniu komputera. Co robię źle.
  6. ZUMAL

    316ti Błąd termostatu

    Podaje VIN WBAAT51080FW00492. Sprawdzałem już wszędzie i pokazuje mi ustrojstwo bez wtyczki a na katalogu USA i Australia z wtyczką
  7. ZUMAL

    316ti Błąd termostatu

    Właśnie tego nie wiem bo to. Pogoda w uniemożliwia mi zabawę w diagnozę. Ale generalnie chce poznać diagnozę komputerową. Mam już dwie z super mądrych komputerów. Który mówi prawdę. A może wszystkie nas po trochu walą w rogi.
  8. ZUMAL

    316ti Błąd termostatu

    Jaki termostat powinien być zamontowany w BMW 316 ti z 20.04.2001. Pytam się dlatego że nadal walczę z chłodzeniem silnika. W kilku warsztatach pokazało błąd termostatu. W autoryzowanym serwisie, nie wykazało żadnego błędu. Wykazać go nie mogło bo ponoć mam termostat mechaniczny. Po katalogach też taki wychodzi. Pytam się skąd bierze się ten błąd. Wszystkie warsztaty są pewne i nie walą klienta. Pragnę poinformować że nikt jeszcze mi fizycznie nie oglądał termostatu. Po wysłaniu zapytania do fabryki BMW odpowiedzieli mi że mogę mieć jeden albo drugi bo to zależy o której godzinie zjechał z taśmy.
  9. Witam Jako że jestem nowy pragnę uprzejmie powitać wszystkich klubowiczów. A teraz przedstawię mój problem. Auto kilka dni temu po przejechaniu ok 5 km od momentu zapalenia się rezerwy niespodziewanie zgasło.Po dwukrotnej próbie odpalenia padł akumulator ( ma 1 rok) i cały czas super odpalał. Holowanie do warsztatu, w którym stwierdzają błędy: błąd katalizatora,przepływki,termostatu. Auto mimo ich wielu prób nie odpala a paliwo jest. Dolewają 10 litrów paliwa auto odpala i pozostaje tylko błąd termostatu( auto ładnie się nagrzewało i trzymało temperaturę). Po tej przygodzie pojawiły się dziwne dźwięki silnika.Pierwszy to takie krótkie wycie jakby ktoś bawiąc się w ducha robił ŁUUUUUUU. Pojawia się on krótko po odpaleniu i czasami w czasie jazdy.Drugu to jakby świst rolki ale to nie ten trop. Następne problemy. Przy dodawaniu gazu całe oświetlenie samochodu zaczyna się rozjaśniać a przy każdym spadku obrotów przygasa. Słychać dziwne bulgotanie przy przełącznikach ogrzewania. Wskazówka temp. silnika nie opada ok 3 mm do początku skali i z tego poziomu startuje. Po przekręceniu stacyjki słychać terkotanie z lewej strony tablicy wskaźników (wskaźnik paliwa).Przy wyłączaniu ten sam dźwięk.Auto momentami strasznie muli i na zewnątrz czuć zapach oparów benzyny. Samochód mimo swojego wieku (2001) ma przejechane i na bank udokumentowane 132000 km.Samochód kupiony osobiście od pierwszej właścicielki w Berlinie, która go pieściła i cały czas serwisowała w ASO BMW. Samochód przed awarią nie miał żadnych złych objawów i błędów. Smigał super. Przepraszam że napisałem taki elaborat ale chciałem jakoś opisać mój problem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.