Skocz do zawartości

wudarius

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e38 3.5 v8 m62tu b35 1999

Osiągnięcia wudarius

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. u mnie to cykanie jest i na zimnym i na ciepłym przy pełnym zakresie obrotów
  2. U ciebie to raczej chyba oberwany ślizg , napinacz .........szukaj raczej przy rozrządzie
  3. Witajcie w swojej 7 wymienialem rozrząd ze względu na urwany ślizg prawy( patrząc od przodu auta ) i oberwany ślizg U ( oberwany slizgacz ) po złożeniu i ustawieniu vanosów silnik zaczął dziwnie tykać tykanie jest słyszalne na pełnym zakresie obrotów pytanie brzmi czy to wina padniętych vanosów czy coś innego jest przyczyną tego dzwięku na pierwszy słuch tak jakby szklanka tykała ale coś mi się nie wydaje dołączam film poglądowy https://www.youtube.com/watch?v=EV65_eJvbYI :duh: :duh: :mad2: :shock:
  4. robiłem rozrząd po zmieleniu ślizgu prawego jak sie patrzy z przodu i slizg U z oderwanym ślizgaczem :norty: :mrgreen:
  5. Witajcie zagadka rozwiązana przyczyna tego stanu były źle ustawione vanosy teraz na silniku można monete stawiać :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:
  6. uszczelki kolektora ssącego nowe , chyba ze chodzi ci o coś innego
  7. Witam Mam problem z silnikiem w e38 98r. m62tu b35 v8 mianowicie slinik po odpaleniu nie pracuje na wszystkie cylindry i czuć niespalone paliwo, w samochodzie nie ma gazu(LPG) cały silnik się trzęsie cisnienie w cylindrach ok odma ok nowa swiece nowe cewki ok wrażenie jest takie , że nie reaguje na jedna głowicę ( przy odpinaniu cewek) cały problem polega na tym ze raz wydaje sie że chodzi dobrze a raz nie (w zasadzie nie chodzi ) komputer nie pokazuje żadnych błędów jeżeli chodzi o wypadanie zapłonów jest tylko jeden błąd 1 rząd cylindrow strona dolotowa vanos ( jak dobrze zapamiętalem ) obszukałem chyba juz cały internet :) i nie uzyskałem odpowiedzi na moj problem Pozdrawiam :cool2: :mad2: :mad2: :mad2: :idea:
  8. http://www.beisansystems.com/procedures/m62tu_vanos_procedure.htm regeneracja vanos m62 https://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.beisansystems.com/&prev=search
  9. wersja oryginalna do przetłumaczenia http://tis.bmwcats.com otwieramy klikając na tłumacz stronę w wynikach wyszukiwania
  10. znalazłem zostawiam dla potomności ale mam jeszcze pytanie jak ustawić vanosy z miernikiem nie bardzo kumam o co chodzi moze mi ktoś to wytłumaczy z forumowiczów tak łopatologicznie https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=pl&prev=search&rurl=translate.google.pl&sl=ru&u=http://tis.bmwcats.com/doc1049423/&usg=ALkJrhibP6dUtXqFdfvmyxV7ar3PD4Fdmw
  11. Witam wszystkich forumowiczów potrzebuję schematu z opisem ustawienia rozrządu do silnika m62 tu b35 łącznie z ustawieniem vanosów blokady mam wszystkie potrzebuję tego ponieważ zmieliło mi prawy ślizg całkowicie na prawej głowicy patrząc z przodu i na slizgu U oberwało plastik po którym slizga sie łańcuch odpaliłem to raz i zapalił ...... ale boję sie ze dostały zawory jeżeli macie taki schemat z opisem to byłbym wdzięczny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.