Witam. BMW E90 2.0i 2005 rok przebieg 108k. Niedawno wyskoczył mi błąd check engine. Byłem z tym w nieautoryzowanym serwisie i pokazały błędy odnośnie sterowania skoku zaworowego 2A67 i 2A6B ograniczenie mocy silnika. Po wnikliwym przejrzeniu tematów tutaj przewijanych, niemal pewna jest wymiana silniczka valvetronic. Z tym że, w warsztacie powiedzieli, że silniczek jest sprawny, zrobili ponowną adaptacje, ale błąd po przejechaniu 50km powraca. No i teraz zupelnie nie wiem co to może być. Naciągnięty łańcuch? Rozdrząd. W środe mam im oddać samochód i będą szukać mechanicznej usterki, z tym, że chce uniknąć niepotrzebnych kosztów wymiany części, które będą sprawne. Miał ktoś z Was podobny problem? Co sądzicie? Edit. Wiem, ze nie ten model auta ale w odpowiednich tematach nikt nie kwapi sie odpisac..