Skocz do zawartości

Dworus

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320i 2000

Osiągnięcia Dworus

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Moje pytanie jak sprawdzić dolot? Same przewody gumowe od filtra? Czy szukać jeszcze w innych miejscach? Objawy mam takie same na pb jak i lpg wiec pompa paliwowa chyba jest ok ?
  2. Nie będę tworzył kolejnego tematu bo objawy mam podobne, szarpie samochodem jak np na 4 biegu dam gaz do spodu i jest delikatnie pod górkę albo gdy mam 5 osób w samochodzie... wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów bo olej delikatnie wlewal się na 6 i 5 świece, zmieniłem świece i dalej tak samo. Odpinalem przepływomierz i dalej szarpie, gdy odlaczylem czujnik położenia wałka rozrządu jeszcze inaczej sie samochód zachowywał bo gasl na wolnych obrotach a silnik nadal szarpal jak dodawalem gazu ... dodam jeszcze ze wywala mi tylko błąd sondy lambda i nic więcej. Juz brakuje mi pomysłów... pomoze ktoś? Moze ktos zna dobrego mechanika/diagnoste w okolicach Rzeszowa? Który by spróbował to naprawić?!
  3. Temat do zamknięcia :D dzięki za pomoc, okazało sie ze świeca 2 cylindra sama sie wykręciła. Dokręciłem skasowałem błędy jak narazie czysto :)
  4. W takim razie jak wrócę do domu po pracy, zamienię miejscami świece nr1 z nr2. Kolejność świec zaczyna sie od zderzaka i tam jest 1 cylinder? ;) do tego spróbuję zamienić cewki zapłonowe i skasuje wszystkie błędy, zobaczę co po tym zabiegu mi wyskoczy. Btw. Tytuł poprawiony
  5. Witam, jest to moj pierwszy post na forum, korzystam juz kilka lat z porad na tym portalu lecz zawsze znalazłem gotowe odpowiedzi. Problem z moim BMW E46 2.0i 150 KM polega na tym ze przy dodawaniu gazu strasznie szarpie, mam instalacje LPG i wydawało mi sie ze to głownie na gazie lecz na benzynie tez występuje lecz jak by słabiej. Nie chce wymieniać miliony części bo wiadomo ze orginaly nie sa tanie a własnie takie staram sie właśnie kupować. Samochód posiadam 3 lata od razu zamontowałem gaz, drobne problemy z mapami na lpg - poprawione, wymieniona pompa wody, i na tym tak naprawdę kończą się usterki aż do teraz. Tutaj wklejam bledy z INPY E R R O R M E M O R Y R E P O R T ------------------------------------- Date: 01/21/16 12:38:32 ECU: MS420DS0 JobStatus: OKAY Variant: MS420DS0 ------------------------------------------------------------- RESULT: 8 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 228 lambda contol tolerance Bank 2 to big Error frequency : 27 Logistic counter: 40 Engine speed 1536.00 1/min load 125.28 mg/Hub temperature cooling water 89.25 Grad C lambda contol tolerance Bank 2 10.93 % appear before (rel.) 14.90 h Abweichung fett CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: E4 F1 1B 28 30 17 B7 9C 82 52 ------------------------------------------------------------- 227 lambda contol tolerance Bank 1 to big Error frequency : 26 Logistic counter: 40 Engine speed 1184.00 1/min load 54.47 mg/Hub temperature cooling water 88.50 Grad C lambda contol tolerance Bank 1 5.86 % appear before (rel.) 9.20 h Abweichung fett CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: E3 F1 1A 28 25 0A B6 8F 82 8B ------------------------------------------------------------- 154 Signal Lambda probe before-Kat Bank 2 min value less then limit Error frequency : 1 Logistic counter: 8 Engine speed 832.00 1/min load 103.49 mg/Hub temperature cooling water 59.25 Grad C lambda probe voltage control probe Bank 0.04 V appear before (rel.) 9.10 h CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: 9A B2 01 08 1A 13 8F 07 82 8C ------------------------------------------------------------- 65 Signal Camshaft sensor intake Error frequency : 1 Logistic counter: 8 Engine speed 128.00 1/min engine condition = start 2.00 -- oel temperature -15.36 Grad C Battery Voltage 9.38 V appear before (rel.) 8.80 h Signal nicht plausibel CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: 41 B8 01 08 04 02 29 5C 82 8F ------------------------------------------------------------- 202 lambda control Bank 1 control block Error frequency : 3 Logistic counter: 34 Engine speed 864.00 1/min temperature cooling water 60.00 Grad C load 92.60 mg/Hub lambda probe voltage control probe Bank 0.04 V appear before (rel.) 8.00 h Abweichung fett CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: CA B1 03 22 1B 90 11 08 82 97 ------------------------------------------------------------- 203 lambda control Bank 2 control block Error frequency : 3 Logistic counter: 34 Engine speed 864.00 1/min temperature cooling water 60.00 Grad C load 92.60 mg/Hub lambda probe voltage control probe Bank 0.06 V appear before (rel.) 8.00 h Abweichung fett CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: CB B1 03 22 1B 90 11 0B 82 97 ------------------------------------------------------------- 1 avtivate Ignition Cylinder 2 Error frequency : 6 Logistic counter: 40 Engine speed 1696.00 1/min load 266.91 mg/Hub ignition burning duration 0.17 ms ignition burning duration 0.17 ms appear before (rel.) 2.20 h Funkenbrenndauer zu klein Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: 01 A2 06 28 35 31 00 2B 82 D1 ------------------------------------------------------------- 239 burning fail Cylinder 2 Error frequency : 1 Logistic counter: 35 temperature cooling water 90.00 Grad C revolution upper limit 5312.00 1/min Airmass upper limit 424.87 mg/Hub Airmass under limit 386.74 mg/Hub appear before (rel.) 1.30 h Verbrennungsaussetzer CARB, KAT-schaedigend CARB-Fehler Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Errorcode: EF B1 01 23 B8 A6 4E 47 82 DA ================================================ Sporo Tutaj na forum profesjonalnych diagnostów, wiec proszę o pomoc. Czy poradze sobie sam z tym problemem ? moze jednak muszę odstawić samochód do jakiegoś mechanika ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.