Skocz do zawartości

PIOTREK.R

Zarejestrowani
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    NOWA SÓL

Osiągnięcia PIOTREK.R

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. A wtryski sprawdzone? Może któryś leje.
  2. Witam. Spróbujcie wymienić filtr odmy.
  3. Super, że dałeś radę, ale ja miałem taki sam problem i u mnie był zaśniedziały moduł, wymieniłem i jest ok. :wink: :cool2:
  4. Sprawdź ten moduł dokładnie. To znaczy rozbierz go tak że by było widać samą płytkę lutowaną i czy ona nie jest zaśniedziała, wilgoć mogła dostać się pod tą obudowę, a najlepiej zamień obojętnie od jakiej bmw e39. A jak ten moduł jest ok, i wszystko jest szczelne to podmienić pompę na sprawdzenie. Jeśli się okaże po zamianie że niema zmian, to zostało sprawdzić całą instalację elektryczną.
  5. Moduł jest pod schowkiem przed pasażerem, a te trzy kable sterują zamkiem. Sprawdź czy jest na nich przejście.
  6. Witam, sprawdź kable czy mają przejście od styku w klapie do modułu komfortu. Albo od samego styku do tego zamka w klapie.
  7. Jeszcze dodam, że dzisiaj odpalałem go pare razy ( około 20) aż był ciepły i jak osiągną około 80 stopni ciepła to mogłem go przegazować, wszedł tak mi się wydaje w stan awaryjny bo wkręcał się tylko do 3000 obrotów ale nie gaśnie ale i nie chodzi tak jak powinien. ( Narazie nie mogłem sprawdzić czujnika wału bo nie mam drugiego). :cry2:
  8. Jak podmienię na drugi to dam znać, ale na kompie nic nie wskazuje nato. Dzięki
  9. Ten przekażnik jest w tej obudowie od pompy. Ta okrągła obudowa jest przykręcona na trzy śrubki, a tą dolną płaską część (podstawę) można odzielić od pokrywy (nie jest zespawana). Obok pompy jest przekaźnik. A jeżeli chodzi o (LFM) to on znajduje się w czarnej skrzynce pod prawą podłużnicą obok koła zapasowego. Ten moduł jest odpowiedzialny za pracę całego układu. Moduł rozebrać i sprawdzić czy nie jest zawilgocony. Najprościej pożyczyć taki sam od kogoś i na próbę podłączyć. :idea:
  10. Ciśnienie na pompie wysokiego cisnienia jest ok. A filter paliwa i tak obeszłem aby go wykluczyć. Wtryski też były sprawdzone.
  11. PIOTREK.R

    dziwny czujnik

    Witam. Na 99,9% jest to czujnik nasłonecznienia i jest powiązany z klimą.
  12. Witam. Pomocy, jak odpalam 3.0 d 2001r. to po około 30sek. gaśnie i tak jest za każdym razem. Pompy paliwa, czujniki, komputer sprawdzone. :duh:
  13. Witam, sprawdź czy moduł (LFM) nie jest zaśniedziały, a znajdziesz go obok koła zapasowego po prawej stronie w takiej czarnej skrzynce, i jeszcze jedno co możesz sprawdzić to przekaźnik jest w obudowie pompy pod kołem zapasowym, taki czarny.
  14. PIOTREK.R

    przekładnia kierownicza

    Witam. Czy ta twoja jest z wtyczką na przekładni? Ja wsadziłem taką z czujnikiem do auta bez tego czujnika i wspomaganko ciężko chodzi, ale na odwrót może być ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.