Skocz do zawartości

Nemesiz

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 530d Touring 2003

Osiągnięcia Nemesiz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Właśnie przyszły do mnie lampy z regeneracji. Zamontowane zostały ringi SMD Cotton. Do podłączenia mam cztery kable. Jeden dodatni, jeden ujemny -- mogę kabel dodatni podłączyć w skrzynce z bezpiecznikami pod filtrem powietrza? Jest tam jedna nakrętka przykryta czarnym plastikowym kapslem. Kabel ujemny planuje pociągnąć do terminala negatywnego nad amortyzatorem. Dwa pozostałe kable: jeden z nich muszę podpiąć do kabla w którym prąd płynie na zapłonie - czy jest taki w skrzynce pod filtrami? Jeśli tak to który? Oraz jeden biały, który muszę przepuścić do światełka w schowku w kabinie - pozwoli on powoli zapalać się ringom gdy otwieram lub zamykam auto z pilota. Największym problemem wydaje przepuszczenie kabli między kabiną a silnikiem. W skrzynce pod filtrem jest gruba wiązka która idzie do kabiny, ale jest tam strasznie ciasno, nie mogę nawet przepchnąć druta 1,5mm. Pomocy
  2. Nemesiz

    Reflektory przednie Depo

    @mgdz Byłbym wdzięczny za wrzucenie zdjęć! Też rozważałem zrobienie tego sam, dopóki przedwczoraj nie poszedłem sprawdzić na jakim kleju mam lampy... Oczywiście klej twardy.. Powiedz mi, bo również miałem pomysł zrobić jak Ty: Bi-xenon/led + dodatkowa soczewka na światła drogowe, ale też pomyślałem: dlaczego by nie po prostu po dwie soczewki bi-xenon/led w jednej lampie? Tylko niestety odrobinę martwi i zastanawia mnie kwestia przeglądów? Zrozumiałe, że jeśli ktoś się uprze to będzie kłopot, ale jak to wygląda realnie? Dużo było kombinowania z kablami? Gdzie kupowałeś konektory? p.s. zakładałeś ringi SMD do jazdy dziennej?
  3. Nemesiz

    Reflektory przednie Depo

    Na pre czy po liftach? Jeśli po to jak rozklejałeś je?
  4. Nemesiz

    Reflektory przednie Depo

    Z tymi Evox-R 2.0 to dałeś mi naprawdę do myślenia i pomysł mi się podoba. Jesteś w stanie polecić kogoś lub jakąś firmę, która by mi założyła te soczewki + ringi CCFL i wymieniła regulatory wysokości? Wyświetlił mi się sklep Auto-Gamma, ale jeszcze nie doczytałem/dowiedziałem się czy wymienili by również regulatory.
  5. Nemesiz

    Reflektory przednie Depo

    Witam, Planuję zakup nowych lamp do mojej E39. Nie oszukujmy się, nowe oryginały są zdecydowanie za drogie jak na 18-to letnie auto (2003r.), więc postanowiłem, że zamienniki Depo będą dobrym kompromisem, zwłaszcza, że już wymieniałem lampy tylnej klapy (Touring) na ich produkt. Zgodnie z opisem z tej aukcji: https://allegro.pl/oferta/lampy-reflektory-bmw-e39-d2s-xenon-ccfl-led-depo-5057236479?fromVariant=6874026614 (Posiada ktoś zdjęcia jak wyglądają zamontowane??) Lampy są przystosowane do aut przed liftem. Chodzi o wtyczki od ringów oraz kierunków. Pytanie: czy istnieją adaptery które mogłyby mi tutaj pomóc? Odcinanie obecnych i lutowanie tych pasujących nie wchodzi w grę. Dziękuję za wszelką pomoc.
  6. Czyli regulator napięcia do wymiany. Jest jakaś marka którą możesz polecić?
  7. Byłem ponownie sprawdzić czy miernik reaguje na wzrost obrotów. Dodając i utrzymując wyższe obroty miernik pokazywał wzrost z 12.5V do 13.0V, natomiast przy puszczaniu gazu, na krótkie chwile miernik pokazywał wartości rzędu 13.5V. Skłaniam się ku złożeniu reklamacji na akumulator.
  8. Witam, Od kiedy kupiłem moje auto w 2015 roku, cały czas był zamontowany oryginalny akumulator BMW zrobiony przez Vartę - 900A 90Ah. Na nim była jakaś naklejka sklepu internetowego, więc założyć można śmiało, że był wymieniony - kiedy? Nie wiem. Od zakupu zdarzyło się, że akumulator się wyładował, na początku przez tzw. jeża. Później przez moje błędy na zasadzie włączonego radia podczas dwugodzinnego sprzątania auta. Stary akumulator tej zimy musiałem ładować dwa razy, więc stwierdziłem, że pora na nowy. Badając aku miernikiem, ładowanie wynosiło jakieś 13.8V, nie zmarwtiłem się, bo dwa lata temu mechanik sprawdzający auto na pytanie o alternator powiedział, że w dobrym stanie. W zeszłym tygodniu postanowiłem w końcu go wymienić. Zdecydowałem się na Bosch Silver S5 830A 100Ah. Po zakupie, zanim dostarczył go kurier wyczytałem w internecie, że nowo kupionych akumulatorów nie trzeba podładowywać, a więc bezpośrednio po dostawie zamontowałem go w aucie, skoro już stary musiałem oddać kurierowi... Tego samego dnia wycieczka 50km - od samego początku mrugała czerwona kontrolka akumulatora - myślałem, że może klema za słabo dokręcona, albo słupki akumulatora czymś były wysmarowane i słabo łączyło. Następnego dnia znów wsiadam do auta, kontrolka prawie już cały czas się paliła, sporadycznie mrugnęła tylko. Odebrałem kobietę z pracy, i jadąc do sklepu włączyłem wycieraczki, żeby sprawdzić czy z prądem będzie okej, żeby się nie okazało, że zgaszę auto pod Lidlem i już nie odpalę - wycieraczki ledwo chodziły, więc już nie gasząc auta czekałem pod sklepem. Stojąc pod sklepem zapaliła się kontrolka ABS, kontrolka hamulców i poduszek powietrznych. Jadąc do domu było czuć, że wspomaganie pracowało na 75%. Auto ledwo ruszało spod świateł. Dojechałem do domu, zgasiłem auto i już nie odpaliło. Wyciągnąłem NOWY akumulator. W domu sprawdziłem napięcie - jakieś 12.2V. 20 godzin wolnego ładowania ośmio-amperowym prostownikiem i napięcie jakoś 12.8V. Po zamontowaniu akumulatora postanowiłem natychmiast sprawdzić napięcie ładowania. Ku memu braku zoskoczenia, zupełny brak ładowania i na niskich obrotach i na wysokich. Moje pytanie: Jak to możliwe, że na starym akumulatorze było wszystko okej, a po zainstalowaniu nowego, momentalnie był problem? Czy jest to wina akumulatora? Niestety nie mam narzędzi, żeby dostać się do alternatora, aby móc wetknąć sondy miernika i sprawdzić czy sam alternator ładuje.
  9. Jest to oryginalny akumulator BMW wyprodukowany przez Vartę. Był właściciel kupił go 4 lata temu, jak pisałem, ale nie wiem czy był on nowy czy nie :/ Co do wiatraka - zawsze jak wyłączam silnik i wysiadam z auta to towarzyszy mi dźwięk wiatraka - podejrzewam, że jego zadaniem jest wywietrzenie auta. Nie mam pojęcia jak długo pracuje. Z tym żelowym aku wychodzę z założenia, że części oryginalne są w dziewięciu na dziesięć przypadków lepsze niż części z półek sklepowych, a rocznika 2014 z e39 nie dostanę :P
  10. Witam, Nie udało mi się znaleźć tematu, który odpowiada na moje pytanie. Posiadam BMW jak w temacie od 3 tygodni - dwa razy zdążył się rozładować akumulator - dzisiaj zadzwoniłem do byłego właściciela; twierdził, że nigdy się nie rozładował, ale akumulator ma 4 lata już; nie jestem pewien czy powiedział, że kupił nowy czy nie. Dodam, że jest to oryginalny akumulator BMW wyprodukowany przez Vartę. Szukam nowego akumulatora o właściwościach takich jakie mam obecnie czyli 900A rozruchu oraz 90Ah - ewentualnie 100Ah. Odwiedziłem parę sklepów dzisiaj, ale nie mieli niczego co by mi odpowiadało - najbliżej byłą Varta Silver ( czy coś ) 100Ah i kopem 830A, ale uparłem się na 900A. Odstawiając go na półkę, zauważyłem, że jest on lżejszy od mojego o jakieś 4kg.. Stosując się do określania jakości akumulatora poprzez jego wagę, trochę mnie to zaniepokoiło i stwierdziłem, że jednak wolałbym oryginalny akumulator, a nie jakiś szajs wyprodukowany na Polski rynek. Pokopałem sobie na allegro i znalazłem to: http://allegro.pl/nowy-bmw-f10-e70-akumulator-zelowy-90ah-900a-14r-i5687716330.html - Sprzedawca określa je mianem nowych, ponieważ są to akumulatory z Niemieckich salonów, które zostają wymienione na nowe, gdy auto znajduje nowy dom. Zaznaczę, że zauważyłem, że jest to akumulator AGM, a więc wskazany (jeśli nie jedyny) dla aut z systemem start-stop, ale czy to wyklucza je do użytku w autach, które tego nie posiadają ? Wątpię. Jaka jest opinia o akumulatorach żelowych? Czy są jakiekolwiek przeciwwskazania, żebym zamontował to cudo w moim aucie ? Dziękuję za uwagę - czekam na odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.