Skocz do zawartości

dampez93

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523iA 1997

Osiągnięcia dampez93

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Sprawdzę te uszczelkę podstawy filtra! Dzięki za podpowiedz. Koszt pewnie znikomy a może akurat trochę cieknac. Pozdrawiam
  2. Wymiana co ~15tkm. Teraz mam wlany mobil 10w40. Mam nadzieję, że się uspokoi. Tak jak mówiłem silnik od strony odmy był cały zapocony także mysle, ze to trochę pomoze.
  3. W sumie to może być prawda miernik już trochę leciwy. :) W przyszłym tygodniu jadę nim do Polski 1600 km to zobaczę ile oleju wciągnie. Pozdrawiam
  4. Oleju dolewam tak ok. 2-3 litrów na wymianę, ale dużo na pewno uciekali przez te dziurawe przewody od odmy. Miesiąc temu wymieniłem uszczelkę pokrywy myśląc ze to od tego mam mokry silnik Ale po wymianie i umyciu silnika po ok 2 tyg było to samo. Cały blok mokry od oleju. Zobaczę teraz jak to się będzie zachowywać. Z drugiej strony auto ma na liczniku już 270 tyś. z czego 10 lat już jeździ na gazie. Pozdrawiam
  5. Witam ponownie, problem wydaje się rozwiązany. :) Rozebrałem wszystko jeszcze raz i zdjąłem dolny przewód odmy( ten który idzie do bagnetu) i przeczyściłem odpływ. Prawdopodobnie był niedrożny. Następnie wyjąłem silniczek krokowy i przemyłem zmyw. do ham. Silniczek był na pewno zacięty. Po złożeniu wszystkiego i odpaleniu silnik przestał falować na zimnym jak i na ciepłym, na gazie jak i zarówno na benzynie pięknie trzyma obroty. Po odkręceniu korka nie gaśnie a jedynie zaczyna delikatnie falować. Czuć delikatne zassysanie korka. PS. Jedno małe pytanie odnośnie ciśnienia na cylindrach. Podczas wymiany świec z ciekawości sprawdziłem ciśnienie- wynik to 9 bar na wszystkich cylindrach na gorącym silniku. Czy to prawidłowe ciśnienie? Próba olejowa nie zmieniła pomiaru w żaden sposób. Pozdrawiam i dziękuję za pomocne rady! :D
  6. Właśnie też myślałem ponieważ jej nie czyscilem ani nie sprawdziłem drożności tylko założyłem Nowy wezyk. Wieczorem ścigane i przeczyszcze i okaże się czy to coś pomoże
  7. Kolektor nie był ruszany przy wymianie. Gdzie można w m52 znaleźć ten silniczek? Przed przyplywka czy za ? Pozdrawiam EDIT: po odkreceniu korka lub wyjęciu bagnetu silnik momentalnie gaśnie i nie wiem czy to jest prawidłowy objaw. Jedni piszą, że tak drudzy, ze nie. Jak to z tym jest ?
  8. Świece wymieniłem wczoraj na nowe. Na starych działo się tak samo więc raczej to wykluczam.
  9. Racja, chodziło mi bardziej o to, że wywala mi błąd napinacza pasa. Będę musiał to sprawdzić w wolnym czasie. Pozdrawiam
  10. Witam, tak jak w temacie na wolnych obrotach silnik faluje, od ok 700 do 400 obrotów. Czasami potrafi nawet zgasnąć. W zeszłym tygodniu wymieniłem odmę na nową(FEBI)+ przewody i mufa. Stara odma nawet jeżeli była sprawna to i tak jeden przewod byl pekniety(gorny) a dolny ulamany, ale dziwne jest to, ze na starej nie bylo takich objawow, silnik czasami delikatnie przyfalowal ale wystepowalo to bardzo zadko. Dodam jeszcze, ze dzisiaj wymienilem swiece, sprawdzilem cewki multimetrem. PS 1. Rownoczesnie z odma wymienilem sonde lambda(3-6) na uzywana oryginalna- nie wiem czy mialoby to jakikolwiek wplyw na w/w problem. Po odpieciu sondy praca silnika sie nie zmienia, czyli obroty dalej faluja. PS 2. Po odkreceniu korka wlewu oleju czy tez wyjeciu bagnetu silnika zaczyna b.mocno falowac i momentalnie gasnie czy to normalne? Pozdrawiam. EDIT: komp wykazuje jedynie błędy o sondach coś z bankami ale dokładnie nie pamiętam, jutro postaram się dokładnie odczytać.
  11. Dzięki wielkie za odpowiedz. Czy tak samo wygląda sytuacja z napinaczem pasa?
  12. Witam, mam pytanie odnośnie wyłączenia sprawdzenia zajęcia fotela pasażera. Czy jeżeli wyłączę ją programowo to poduszka zadziała przy ew. wypadku czy teraz jest deaktywowana całkowicie.
  13. Witam, czy z Philips 9860 będzie współpracować jakakolwiek zmianiarka cyfrowa? Nie mam przycisku MODE, tylko SCAN. Nie posiadałem oryginalnie zmieniarki. Czy ew. po podłączeniu wystarczy ją aktywować ? Pozdrawiam
  14. Dzięki za podpowiedz :) Dzisiaj sprawdzę jaki mam wtyk. Czy ktoś z Was posiada cyfrowa zmieniarke i podpowie, która prawidłowo funkcjonuje z tym radiem ? EDIT: Taki mam wtyk: http://s7.postimg.org/5r1luu1jv/20151110_190822.jpg http://s13.postimg.org/aax6jjvvb/20151110_190805.jpg Radio Philips PH9860. Z tego co się dowiedziałem powinno współpracować z cyfrową zmieniarką. Znalazłem XCarLink'a, może ma ktoś taką u siebie w aucie i może się podzielić opinią? EDIT2: Znalazłem teraz informację, zę urządzenie może nie działać jeżeli nie posiadało się oryginalnie zmieniarki, czy to prawda? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.