Skocz do zawartości

Hammer5

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Hammer5

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. viewtopic.php?f=15&t=275502&p=2062727&hilit=taśma#p2062727 Albo zatrzaski albo nowa taśma.
  2. Ja jako świateł dziennych używam przeciwmgłowych + postojówki, wszystkie świecą na biało. W przeciwmgielnych mam podobną żarówkę do tej, tak samo wygląda. Nie znam dokładnych parametrów tej żarówki (modyfikacja poprzedniego właściciela)http://archiwum.allegro.pl/oferta/zarowka-h27-881-led-drl-7-5w-h27w-880-bialy-zimny-i6032731730.html Jeżdżę na nich już blisko rok, Policja mnie już nie raz widziała i nie zwróciła uwagi, a wygląda dla mnie bomba!
  3. Odkręciłem ten plastik/ozdobę kolumny kierownicy. Zobaczyłem pełno mechanizmów i nitów. Zobaczyłem tylko 1 śrubkę i odkręciłem tylko jakiś kawałek gumy od dołu. Żeby dostać się do reszty śrub trzeba byłoby odkręcać kierownicę. Napsikałem wtedy 1 dnia roboty nawet dużo WD-40, więc powinno być wszystko dobrze nasmarowane, a zabierać się za rozkręcanie tej całej kolumny/stacyjki to mnie ch*j bierze! :mad2:
  4. Lepiej mnie nie straszcie. Dzwoniłem jeszcze po radę do tzw. "włamywacza", który działa na licencji Policji i zajmuje się też stacyjkami. Powiedział, że jak teraz kluczyk wchodzi bez problemu, to cała stacyjka wraz z mechanizmami będzie działać normalnie, tylko jak wyciągnę kluczyk to nie mam blokady kierownicy.
  5. Hej, wziąłem kluczyk do samochodu, mały młoteczek i delikatnie wstukałem go do stacyjki. Doszedł do samego końca aż nie było widać tego wzorku na kluczyku. Potem zacząłem nim ruszać, aby przejść do zapłonu, żeby kontrolki się zapaliły. Robiłem tak dobre 20 minut, międzyczasie psikałem WD-40. W końcu udało się, choć nie ma już żadnej blokady :D . Samochód zapalił normalnie, pokazał się tylko błąd z ABS'u, ale gdy się rozpędziłem to zniknął. Co było przyczyną? Nie wiem do końca, ale raczej blokada kierownicy się zacięła, bo teraz można powiedzieć, że ją "wyłamałem" i kluczyk wchodzi bez problemu, nie stawia żadnego oporu. Można by nawet wsadzić do stacyjki normalny śrubokręt :P
  6. Witam, Mam spory problem z moim E53. Otwieram auto, wsiadam i chce włożyć kluczyk do stacyjki, ale nie idzie! Patrze do środka stacyjki i tam jest taka blaszka jakby z blokady. Raczej ona blokuje wejście kluczyka. Dodam, że kierownica nie jest zablokowana. Trysnołem do środka trochę WD-40, pogrzebałem delikatnie malutkim śrubokrętem, nic nie pomogło. Czyżby stacyjka padła? Ktoś miał podobny problem? Proszę o pomoc, bo nie ukrywam, że auto potrzebne. Pzdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.