Skocz do zawartości

lewy22222

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90, 320D

Osiągnięcia lewy22222

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam Od 2 lat jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem BMW e90 320d 163km z 2005r z automatyczną skrzynią biegów. Z autem mam problemy od poczatku. Od samego początku w aucie bywało oleju i borygo, jezdze tylko po mechanikach i place za kolejne prace które nic nie dają. Od początku wymieniłem już turbine, pompę wody, chłodnicze spalin, wywalilem dpf, zbiorniczek borygo, wszystkie filtry, uszczelkę pod klawiatura, uszczelkę od pompy vacum i 2 razy wymienilem uszczelkę pod glowica (za każdym razem problem ubytku borygo ustępował na +- 6 miesięcy) Od około miesiąca znowu pojawił się problem wycieku borygo dlatego już z bezsilności próbuje znaleźć pomoc na forum. Auto dodatkowo bierze około 3l oleju na 1000km a ponieważ jeździ tylko długie trasy (Holandia -Polska) to oleju muszę dolewać już podczas trasy. Na początku auto brało około 1l. Oleju na 1000km jednak za radą kolejnego mechanika wymieniłem olej z 5w30 na 5w40 i od tego czasu zaczął brać więcej. Już nie mam siły jechać po raz kolejny do mechanika i słuchać kolejnych historii co jest do wymiany więc może Wy spotkalisciee się z takim problemem lub znacie kogos godnego polecenia w zasięgu 100km od Zielonej Gory. Z góry bardzo dziekuje za pomoc Pozdrawiam Marcin
  2. O jak super, Bolesławiec też jest blisko:D mam już namiary na 2 mechanikow w Zielonej, ale kontaktów do dobrych mechaników nigdy za wiele! Dzięki!
  3. z korkiem to w ogóle fajna historia, bo po wymianie oleju mój mechanik w ogóle tą śrubę olał i skoro się nie dokręcała to ją tak tylko "przyłożył". Olej lał mi się strumieniami a ja już załamany szukałem silnika do wymiany(bo skoro tyle bierze to coś jest nie tak) Na szczęście podjechałem z jakąś pierdołą do innego mechanika i ten odkrył, że korek się przekręca, więc owinął mi go pakułą i dokręcił, od tego czasu jest lepiej, ale dalej trochę oleju ubywa. "Moi" mechanicy sugerowali wymianę miski bądź przegwintowanie otworu i włożenie większej śruby... A Ty co o tym sądzisz? Z tą podkładką to rozgrzać ją przed dokręceniem śruby czy po? bo nie za bardzo rozumiem (nawet nie wiedziałem, że tam jakaś podkładka jest:)
  4. tak, tak właśnie o to mu chodziło, przepraszam, źle to ująłem, oleju ubywa przez nieszczelny korek miski olejowej od spodu;)
  5. ok to nie będę przeginał, tylko, że w tym silniku to nawet 180km/h to jest lekko powyżej 3000 obrotów ;) nie dymi mi na biało podczas jazdy, jedyne wskazówka ze to uszczelka to właśnie ten płyn uciekający spodem zbiorniczka.... zamówiłem tester co2 więc w sobotę sprawdzę czy nie ma spalin w płynie, jak nie będzie to będę świętował...szukał i świętował. U mnie każda jazda tym autkiem to "dłuższa jazda" bo robię nią minimum 950km z jednym przystankiem w połowie, mam nadzieje ze nie zarżne silnika, oleju też mi trochę bierze, ale to podobno przez korek na misce od spodu(słowa mechanika)
  6. @adolfone oj mam pecha do mechaników, mam, dlatego już mimo ich usilnego wyśmiewania "forumowowej wiedzy" pisze do Was z pytaniami, bo póki co to właśnie ta "forumowa wiedza" i porady najbardziej się sprawdzają. @dan4tech koniecznie, studiuje w Zielonej więc podjadę tam swoją Betką w sobotę, będę bardzo wdzięczny za namiary. Jeszcze takie pytanie odnośnie tego wycieku, dojeżdżam do kraju około 1000km i na trasie staram się oszczędzać swoją e90 z powodu tego wycieku płynu, jednak zauważyłem ze nie ma to dla niej większej różnicy czy jadę 140km/h czy 180km/h bo płynu ubywa mniej-więcej tyle samo. Powiedzcie mi proszę czy mimo tej nieszczelności mogę ją tak (lub bardziej:)) dusić na trasie czy lepiej sie pohamować dopóki tego nie zrobie? i ostatnie pytanie, co sądzicie o środku "BlueDevil" Wczoraj o nim usłyszałem a dzisiaj dopiero zbadałem sprawę i opinie są podzielone, Myślicie ze jeżeli okaże się, że to pęknięta uszczelka to warto spróbować? Dzięki z góry za odpowiedzi
  7. Wygodę nie miałem mocy, ale taka już kupiłem. Wymieniłem turbine ale nie to okazało się przyczyną braku mocy, następnie pojechałem do dziecka który to trafnie stwierdził że to przez dpf. Po wypalenie dpf od razu auto poszło jak nowe. Okazało się że miałem walnie termostat, który niedopuszczalne płynu na duży obieg i auto trzymało temperaturę 50 stopni cały czas więc nie miał się jak wypalić ten dpf.
  8. no właśnie chyba nie ma takiego tematu... a szkoda, ja już jeździłem 200km do dziqska z forum, bardzo dobry diagnosta- usunął mi DPF w komputerze oraz zrobił aktualizacje oprogramowania ale nie wydaje mi się żeby pomógł przy mechanicznych usterkach...
  9. ja chętnie też bym coś innego z tymi pieniążkami zrobił... dlatego już nie mam sił jeździć po tych mechanikach- ładować kasę i dalej bez efektu- dlatego też pisze na forum czy znacie kogoś z okolic co zrobi to w przystępnych pieniądzach
  10. No ja w swoich okolicach przerobiłem już wszystkich, jeden nawet przy zerwanym kablu od świateł w tylnej klapie chciał mi modul od światel wymieniać.... dobrze ze coś mnie tknęło i sam sprawdziłem kable pod gumą... Żory są jakieś 310km ode mnie więc naprawdę byłoby miło dorwać kogoś trochę bliżej...
  11. ja bym bardzo chętnie tez omijał mechaników, ale po prostu się nie da, bo na mechanice specjalnie się nie znam. Swoja e90 kupiłem jakieś 5 miesięcy temu i od tego czasu włożyłem w nią powyżej 10 tys zł( w tym 2 tys na klocki i tarcze, które "mechanik" przy zakładaniu nawet nie raczył oczyścić, więc po paru km tłukło jak jebni*te- a więc po raz kolejny u innego mechanika tarcze do ściągnięcia i toczenia) a dalej końca nie widać....
  12. a co sądzisz o takich testerach? http://allegro.pl/tester-szczelnosci-uszczelki-glowicy-co2-tanio-i5608359339.html Będę w Polsce na weekend to bym od razu sprawdził tym testerem jeżeli powiesz, że on daje rade. Nie jesteś czasem mechanikiem z dolnego śląska? :D Temperaturę chętnie bym sprawdził tym sposobem, tylko że mam wciśnięty(wyciśnięty?) ten przycisk resetowania na zegarach... zauważyłem to już po zakupie...
  13. ok, czyli jak rozumiem jak rozgrzeje auto to odkręcić korek od zbiorniczka wyrównawczego ,przytrzymać go na obrotach i obserwować czy nie lecą bąbelki? Jak lecą to uszczelka, jak nie to szukam gdzie indziej przyczyny? Dzięki za odpowiedzi!
  14. ok, tak zrobię. Nie mam pojęcia jaka mam temperaturę płynu jak przekraczam 140, nie za bardzo wiem nawet jak to sprawdzić. Jak mogę sprawdzić tą kompresję? i co zrobić po tym jak już dam mu w piz*e? Widzę, że kolega ma to samo auto, czy miałeś już podobny problem ze swoją e90?
  15. nie, nie robili, ale czy ten osad na korku od wewnątrz nie świadczy o obecności spalin w płynie? poza tym wywala płyn dołem zbiornika wyrównawczego-nawiasem mówiąc również wymieniany- czy to nie świadczy o zbyt dużym ciśnieniu w układzie i w następstwie wywalanie płynu aby zmniejszyć ciśnienie? Ja już po prostu nie mam siły do tego samochodu i ostatnie co mi przychodzi do głowy to ta uszczelka pod głowicą, bądź sama głowica
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.