Z wagą to widzę źle spisałem z tabelki - 1915 kg dla 640i xdrive
Co do spalania to juz kiedyś czytalem, ze X5 pre-LCI vs LCI dla 40i jest róznica w spalaniu, i to mild hybrid robi róznice. Ja w 6GT też mam cały czas wyłączone start-stop, a w x5 ten mechanizm się włącza.
Same osiągi są porównywalne, cięzko to odczuć czy jedno z aut lepiej się zbiera. Jednak na danych z zperf to X5 sobie lepiej radzi przy wyższych prędkościach, co jest trochę zaskakujące, bo większy opór powietrza (tabela poniżej). W X5 mam ten sportowych wydech i on trochę wpływa na odczucia czy się jedzie szybko
Jeśli chodzi o prowadzenie to 6GT lepsze dla mnie. X5 jednak wyższe i czuć, że się bardziej przechyla. To szczególnie czuć na rondach czy nawet jak się zmienia pasy na autostradzie przy prędkosciach ~140 km / h. Wziąłem zawieszenie M, bo chciałem zniwelować ten efekt "SUVa", ale konsekwencja jest taka, że przez progi zwalniające muszę wolno przejezdzac, bo twardo Jak nie muszę całej dzieciarni zabierać to jeżdzę 6GT.