Skocz do zawartości

surfer713

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e34 520i>e46 328i>e60 545i

Osiągnięcia surfer713

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam! Panowie, pacjent 545i odkąd kupiłem samochód żarł ok. 1l oleju na ok. 2000km kilku znajomych z e60 530i 258km e60 550i mieli ten sam problem i podobne ilościowo ubytki oleju, więc nie przejmowałem się tym zbytnio, dolewałem olej na bieżąco. Po przejechaniu 10tyś, pierwsza wymiana przeze mnie oleju, oczywiście Castrol EDGE fullsyn. 5w30 przejechałem trochę ponad 1000 i komunikat na komputerze dolać olej.. dolałem z 8-9 setek, pojechałem na studia (450km) dojeżdżam pod akademik i znowu komunikat że trzeba dolać LITR.. W aucie zaczęło śmierdzieć olejem przy troszeczkę ostrzejszej jeździe, patrząc pod spód nie potrafię ocenić skąd dokładnie z racji tej że nie mam gdzie podjechać na kanał żeby zdjąć osłonkę silnika, a i przy okazji auto stało na parkingu może 5-7h i zostawiło dość sporą plamę oleju, bliżej po prawej(pasażera) stronie silnika Miał ktoś w 545i, bądź chociaż w e60 taki wyciek?? czy w Okolicy Olsztyna bądź Opolskie, Śląskie mógłby się tym zająć, bo słyszałem że niewielu mechaników chcę się z tym "babrać" skąd tyle oleju może uciekać?!
  2. Dobra jednak na dwa parowniki idzie;)
  3. Poradzić to sobie poradzi, ale słyszałem że na dwóch to nie dobrze dla silnika..
  4. Witam! Instalacja LPG do 545i SMG na dwóch parownikach czy na jednym!? Jeden gazownik tłumaczy że nie ma sensu dwóch, że gorzej dla silnika inny tłumaczy że lepiej i bedzię mniej paliła. Bardzo proszę o opinię koledzy! z góry dziękuje;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.