Skocz do zawartości

mrlon

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    318i 2004
  • Lokalizacja
    wroclaw

Osiągnięcia mrlon

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Od momentu tego wykasowania błędy i sytuacja się nie powtórzyła. Pozdrawiam
  2. Takie zaleca bmw.
  3. Zależy jaki masz silnik. Jak n42 to platynowe, jak N46 to irydowe.
  4. Czemu ostatnio tak admini kasuja? Jak stasiu męczył forum o wiele bardziej to nie kasowali. Za dużo kasują źle za mało kasują też źle. :mrgreen: przyp. mod Staszka można zostawiać- jest wesoły i niegrozny. Na pewno wielu osobom poprawia humor :D
  5. Na pewno nie mój :D zgadzam się co do słowa z Twoją wypowiedzią. Pozdrawiam
  6. Ja mam n46, przejechałem 20kkm nigdy nie stanął, ale jakieś tam swoje problemy. Życzę bezawaryjnosci :)
  7. Teoretycznie n42, z własnego doświadczenia sądzę że większej różnicy nie ma między tymi egzemplarzami co jeździłem. Pali też n42 mniej. Tylko częściej się psuje :lol:
  8. Witam. Przede wszystkim przepraszam, że odgrzewam ale nie chciałem zakładać nowego wątku. Wczoraj moja 318i strasznie szarpała na zimnym. Objawy podobne jak tutaj. Do 3k muł niesamowity, a pozniej normalnie. Jak się już rozgrzeje to na niskich obrotach problem nie występuje. Podpiąłem więc INPE. Błędy poniżej. Po wykasowaniu błędów i przejechaniu ok 100km błędy nie powróciły i szarpanie na zimnym nie występuje. Natomiast podczas mocniejszego przyspieszania czuć tak jakby moment zwiechy, jakby się siłownik valvetronica przycinał. Co może być tego przyczyną? Bardzo bym prosił o zinterpretowanie odczytów z inpy. Wiem, że powininem nakręcić filmik z live data, ale nie wyrobiłem się dzisiaj z tym. Dodatkowo martwi mnie, że bez obciążenia cylinder roughness na 4 wynosi ok. 1,5, podczas gdy pozostałe 3 oscylują w granicach 0,25--0,5. Pod obciążeniem wszystkie cylindry są na 0. Na początku stycznia wymieniłem świece ( ok. 3kkm temu) i na poczatku lutego padnieta cewke na 4 cylindrze. Mimo tego problem z odstającym 4 cylindrem pozostał. Macie jakiś pomysł co może być przyczyną tego całego cyrku? Jako że to N46, podejrzewam VANOS albo VVT. Zresztą był błąd wałka ssącego. skriny z inpy : http://zapodaj.net/713b302b8dd3e.jpg.html http://zapodaj.net/957bc0f171427.jpg.html http://zapodaj.net/6071ab82ac49b.jpg.html http://zapodaj.net/60ebd13224bbc.jpg.html http://zapodaj.net/b6c4e8fd2503e.jpg.html http://zapodaj.net/c6e40560fede5.jpg.html http://zapodaj.net/84621117372c3.jpg.html http://zapodaj.net/0f4679fb0f542.jpg.html Pozdrawiam
  9. Ja mam trochę inne chrobotanie tylko przy schodzeniu z obrotów, zaczyna się przy 2500 kończy gdzieś przy 2200-2300. Na jalowym występuje też cos podobnego. Przy dodawaniu lub trzymaniu gazu wszystkie dziwne dźwięki zanikają. Na pewno mam połamaną plastikowa pokrywę silnika, gdy samochód chodzi na luzie a ja przytrzymaj ta pokrywę to wszystko się ładnie wycisza. Nurtuje mnie czy tej pokrywy nie byłoby też słychać podczas wchodzenia na obroty? Mogę zdemontować ją i przejechać kilka kilometrów żeby sprawdzić czy problem dalej występuje? Pozdrawiam
  10. Nawet auta Ci nie umyje? :lol:
  11. DEL
  12. Obejrzałem chyba 14 E46, z czego 3 przeszły moje amatorskie sprawdzenie. W dokładniejszych oględzinach pomógł mi kolega mechanik sam mający E46 i głównie je naprawia. Moje wypadło lepiej względem pozostałych 2 R6, głównie dlatego, ż miało historie w aso do samego jej sprowadzenia. Dodatkowo w R6 kiepsko było z zawieszeniem, oponami no i dzwonami i cofkami. Po oględzinach kolegi mechanika wybrałem to auto ipojechapem sprawdzić je w inchape we wro. Potwierdzili historie i przebieg, no i ze wężyki odmy do wymiany. Ogólnie proces kupowania E46 nie jestszybki. Tak samo z budżetem. Zaczynałem poszukiwania z 10-11k, a zakończyłem na sumie blisko pdwojnej:D
  13. Ja mam N46, auto z 2004r, 145k przebiegu, jeżdżę w długie trasy (600km w jedna stronę, co tydzień). Generalnie nie ma problemu, jeździ się całkiem wygodnie. Czy brakuje mocy? Szału nie ma, ale też nie jest najgorzej. Ale też nie wierz koledze co pisze o 90kmh na autostradzie, bez problemu 200 prezkracza ;) Spalanie w trasie mam 8-9 PB i 10-11 gazu. Oleju bierze 100ml/1000. I wcale nie jezdze jakos bardzo spokojnie, jezdze czesto w nocy, więc nie ma problemu z 200 na autostradzie, można powiedzieć, że 1/3 trasy jest w przedziale 180km/h i nie jest tak ze razem z paliwem dolewa sie olej ;P Zalany Valvoline 5W-30. Ogólnie jestem zachwycony autem :) Moje pierwsze śmigiełko i jestem w nim baardzo zakochany :D Chociaż nie ukrywam ze wolałbym R6 pod maska :P Moc jednak uzależnia i chyba zawsze jest tak ze po pewnym czasie wydaje się, że jej brakuje. Większość narzeka na N42/N46, ale jeżeli kupisz zadbane to nie powinno być problemu. Ja w swojej po zakupie musiałem wymienić wężyki od odmy. Poza tym wszystko gra, i mam nadzieje, że tak zostanie :) Chociaż jak czytałem o N46 to nie powiem, bałem się nawet myśleć o tym silniku, ale sprawdziłem auto bardzo dokładnie i się na nie zdecydowałem. Wciąż się boję o jakąś awarie tego siłownika valvetronica albo ECU:( Na dzień dzisiejszy nie jestem zawiedziony ;) Pozdrawiam ;)
  14. Dziękuję serdecznie za pomoc:) W razie jakiś problemów zapytam o rady.
  15. To chyba nie ma sensu bawić się w używki. A zderzak ciężko samemu zdjąć czy z pomocą książki sam naprawiam e46 dam rade?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.