Skocz do zawartości

Shaun

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i 2002r. Sedan

Osiągnięcia Shaun

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany. Okazało się, że kabel zasilający pompę wody po prostu się stopił i dotykał budy co powodowało wywalanie bezpiecznika przy DME. Reszta błędów to tylko wariacja komputera, jak to bywa w tych modelach :)
  2. Dzięki za odpowiedź. Co do przekaźnika to wygląda on dobrze, niestety nie umiem sprawdzić czy działa poprawnie. Ogólnie skrzynka z komputerem też wygląda ok, zero wilgoci i skorodowanych styków. Co do synchronizacji to wymieniałem zawory vanosa, bo tydzień temu zapalił mi się błąd.
  3. Hej, mam taką sytuację w której potrzebuje odpalić auto gdyż nie mam jak go wytargać z garażu podziemnego :/ model e60 528xi 2009. Wyjeżdżając dzisiaj rano odpaliłem auto, przejechałem 100m i pojawiły mi się błędy na ekranie (jak na zdjęciu), a obroty zaczęły falować. Wyłączyłem więc auto żeby odpalić ponownie, ale już nic z tego. Auto kręci ale nie odpala. Myślałem, że to problem z Aku, ale ma 12.3V więc wątpię. Skanowałem INPĄ, ale za wiele wspólnych wątków nie widzę. Zbieg okoliczności, że problem z czymś z ABSu i nie odpala ? Aku może być złe mimo dobrego napięcia ? Próbowałem odpalać na kable, nic z tego. Kluczyk się od tak rozkodował? Bo w sumie nie wiem jak sprawdzić czy pompa paliwa chodzi. Dodam, że błąd z ustawieniem czasu wiąże się z tym, że próbowałem odłączyć akumulator na jakiś czas z nadzieją, że to pomoże.
  4. Shaun

    e46 Brak ogrzewania

    No to jak już poprowadziłem monolog to skończę :D :D Okazało się, ze winowajcą był panel kontroli klimatyzacji. Coś powodowało, że elektrozawór był cały czas otwarty (NAWET NA WYŁĄCZONYM SILINKU!!!!) co powodowało rozładowywanie akumulatora(ja uznałem, że to nie ma nic wspólnego i kupiłem nowy akumulator podejrzewając że to dwie osobne usterki). Po wymianie panelu wszystko wróciło do normy.
  5. Shaun

    e46 Brak ogrzewania

    Niestety nic to nie dało :( Jeśli wyciągnę bezpiecznik numer 62 to mam tylko ciepłe powietrze. Miał ktoś kiedyś taki przypadek?
  6. Shaun

    e46 Brak ogrzewania

    Tylko dziwne jest to że przed wymianą bezpiecznika miałem ciepłe powietrze, a po wymianie już nie.
  7. Shaun

    e46 Brak ogrzewania

    Witam, przepraszam, że odkopuję ale też dopadła mnie taka usterka. Na początku moich problemów miałem jedynie ciepłe powietrze w kabinie na nogi i szybę. Środkowy pas powietrza mogłem sobie ustawiać tym manualnym pokrętłem i jak było na zimne to dawało zimne. Doczytałem, że wina może być w "jeżu" - zakupiłem taki i wymieniłem. Niestety nic nie pomogło. Zajrzałem do bezpieczników(powinienem zrobić to najpierw :P) i okazało się, że wywaliło mi numer 62. Wymieniłem i działa jak marzenie z tym, że teraz brak mi ciepłego powietrza. Jeździłem z tym dobre 2 miesiące zanim się zorientowałem, że nie ma ciepłego(wiadomo, że w lato się go nie włącza :P). Czy układ może być zapowietrzony?
  8. Czy napinacz łańcuszka można po prostu wymienić prewencyjnie? Nic się chyba nie powinno stać jak go wymienię prawda(bo będzie miał większy opór niż już zużyty)?
  9. Poprawiłem nazwę tematu. Rozumiem, że tematy były poruszane tysiąc razy. Zapytałem o napinacz i odmę przy okazji zapytania z majonezem. Znalazłem kilka wątków dotyczących białego osadu, lecz były one znaczne np. cały bagnet w białej mazi lub na korku. U mnie nie jest tak strasznie, ponieważ zauważyłem go tylko troszeczkę. Auto nie jeździ na małych dystansach - co najmniej 30km.
  10. Witajcie, tydzień temu stałem się posiadaczem BMW E46 2002 318i. Silnik wydaje się chodzić w porządku lecz mam dwie niepokojące sprawy. 1. To dziwny dźwięk zaraz po starcie silnika - taki jak tutaj Co może powodować taki dźwięk i czy jest to duży powód do zmartwień?2. Po dwóch dniach po zakupie auta sprawdziłem olej. Na końcówce bagnetu zobaczyłem troszkę białej mazi(popularnego majonezu). Stwierdziłem, że jakiś to może wina oleju. Jak to po kupnie wymieniłem wszystkie filtry oraz olej (Valvoline 5W40) i po przejechaniu 50km z warsztatu do domu na końcówce bagnetu wciąż zauważyłem troszkę tej mazi. Jak na razie nie mogę stwierdzić czy ubywa mi oleju, ponieważ przejechałem jedyne 50km na świeżym oleju. Czy to może mieć jakiś związek z popularną odmą(separatorem oleju). Czy taki separator należy wymienić(nie mam informacji czy poprzedni właściciele wymieniali)? Mam jeszcze jedno pytanie dotyczące napinacza łańcuszka. Czy należy do wymienić prewencyjnie? Czy nowy napinacz może namieszać w działaniu silnika? Przepraszam, że mam tyle pytań, lecz po prostu zacząłem się martwić o samochód i nie wiem czy potrzebnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.