Skocz do zawartości

zbysiontko

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 2003
  • Lokalizacja
    Tarnowskie Góry
  • Zawód
    Informatyk

Osiągnięcia zbysiontko

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wczoraj wsadzilem uzywke oryginał. Bez zmian. Po wypięciu przeplywki dzieje sie to samo.
  2. Cześć Panowie, usiłuję sam, ze zdalną pomocą kolegi, jakoś ogarnąć moje BMW, niestety masakra, ciągle mam problem z falującymi obrotami na biegu jałowym, czasem gaśnie, zwłaszcza po wyhamowaniu z wyższych obrotów i większej prędkości. Co było robionte: - wymienione wszystkie rury w dolocie - wymieniona przepływka, nie oryginał, MAGNETI MARELLI - wymieniony krokowiec, raz na używka oryginał, raz na nówka VEMO - regenerowana DISA Chwilowo nawet i widziałem poprawę, ale ostatnio jest tylko gorzej. Wszystko robiłem sam, co chyba było błędem, aczkolwiek może się na tym czegoś nauczę. Czy myślicie, że problem może powodować kijowa przepływka? Co ewentualnie kupić/jak sprawdzić czy to na pewno to? Może ktoś miał taki przypadek, usłyszy i coś podpowie. Dziękuję. Błędy: https://prnt.sc/111dsjg Video 1: Video 2: Video 3:
  3. Niestety, nie było żadnej nieszczelności. Nic nie znalazłem. Za to odkryłem, że z wyłączoną przepływką jeździ lepiej, blisko normalności. Kupiłem na allegro nową przepływkę i po wymianie lipa. Jest delikatna różnica na korzyść, ale dalej muli i póki się nie nagrzeje, to nie ma mocy. Jak się już nagrzeje, to najlepiej go z gasić i odpalić od nowa - wtedy jedzie dobrze.
  4. Nie wytrzymałem i jeszcze wczoraj grzebałem. Nie wiem co to jest, ale za przepływomierzem wychodzi rura i idzie w stronę silnika i w dół do czegoś, czego rozpoznać nie umiem, bo się nie znam. W każdym razie tam jest ta rura nasuwana na tę część i znalazłem ewidentne pękniecie w tej części, którą się nasuwa. Rura i tak siedziała w tym mocno, ale zakleiłem to wczoraj taśmą termokurczliwą i dziś auto jeździło z rana bez zarzutów. Jedyny problem polega na tym, że mieliśmy cieplejszy dzień. Ale na dniach okaże się co dalej. Chodzi o ten końcowy fragment rozgałęzienia w środku, odchodzącego w dół: Sprawdzałem jeszcze kompem jak na zimno pokazuje temperaturę i temperaturą oleju, wszystko było w normie, więc to też nie żadne czujniki temperatury.
  5. Dziekuje Panowie za sugestie. Kupie jutro benzyne ekstrakcyjna w sprayu i bede sprawdzal. Oby to to :D
  6. Stare swiece nie byly ponoc tragiczne. Jesli chodzi o Twoje pytania to niestety nie ogarniam na tyle tego softu. Myslalem jeszcze o czunniku polozenia walu. Chyba skonczy sie u mechanika.
  7. Panowie, świece wymieniłem bo dawno nie było to robione. Cewki poprzekładałem i niezależnie od kombinacji błędy pojawiają się w pierwszych trzech. Nawet jak 1,2 i 3 zamieniam z 4, 5 i 6 to błędy mam te same. Co to może być? Bo ja laik jestem i już mi brakuje pomysłów...
  8. Czytałem w pewnych wątkach, że podobne błędy pojawiają się właśnie przy problemach z tymi elementami, dodatkowo jeszcze była mowa o czujniku wału korbowego. Dlatego w tym kierunku szedłem.
  9. Cześć Szukam rozwiązania problemów mojego BMW. Czytałem różne wątki i sprawdziłem kilka rzeczy, ale najpierw opiszę problem. Co się dzieje? Auto po dłuższym postoju, czyli najczęściej po nocce, kiedy jest zimne, może gdy jest wilgoć nie chce jechać. Odpala, zaczyna jechać, ale jest problem z podbijaniem obrotów i rozpędzaniem się. Muli. Gdy wrzucam luz lub wciskam sprzęgło, to obroty spokojnie nakręcam na maxa, gdy szybko wbijam bieg, to chwilowo ciągnie go do przodu, ale zaraz znowu muli. Jest problem, żeby rozpędzić się do 40km/h. Z czasem, gdy auto się nagrzeje, to zaczyna normalnie jechać. Zbiera się bez problemów. Jedynie przy zatrzymywaniu się zaobserwowałem, że jest jakiś problem z równym opadaniem obrotów, tak jakby miały spaść do 0, ale odbija się i stoi. Dziś mi się zdarzyło, że odpalił, przejechałem 50m, zatrzymałem się i zgasł, następnie nie chciał odpalić i odpalił przy drugiej próbie. Oto błędy jakie mi wyrzuca: 123 activate grid controlled cooling Error code: 238 burning fail cylinder 1 Error code: 240 burning fail cylinder 3 29 activate ignition cylinder 1 30 activate ignition cylinder 3 Szczegóły na zdjęciach: Co zrobiłem: - sprawdzałem przepływomierz E39: odpinałem i wpinałem w czasie jazdy, na zimno, na chłodno, nie czułem różnicy. Wyjąłem go, przeczyściłem benzyną ekstrakcyjną - wyjąłem zawór DISA, zablokowałem w pozycji zamkniętej, sprawdzałem, problem nadal jest ten sam. Co to może być? Dziś ostatni dzień przed weekendem, aby ewentualnie zaryzykować i kupić jakąś część, może w czasie wolnego uda mi się ją samodzielnie wymienić.
  10. Dzięki za opinię. Z elektroniki, to wiem, że mam zwrócić uwagę na kontrolkę ABS. Słabo ogarniam samochody, teraz jeżdzę Golfem, gdzie elektroniczne to mam nic. Jakieś szczegóły na co zwłaszcza patrzeć? Zawracałem głowę, więc informuję: samochód obejrzałem jako laik, przejechałem się i byłem zachwycony, później przeszedł przez ręce większego specjalisty i opinia była dobra. Bardzo zadbany, właściciel robił przy nim co trzeba, bo po prostu go używał. Auto jest w moich rękach i mam nadzieję, że będę z nim szczęśliwy ;-)
  11. Cześć Być może wkrótce dołączę do Waszego grona posiadaczy BMW, ale zanim to nastąpi proszę o pomoc :D ogłoszenie ogłoszenie archiwalne Bardzo proszę o Waszą opinię odnośnie tego ogłoszenia, a może ktoś go już widział i coś o nim wie? Dane pojazdu Art. Wartość Numer podwozia WBADS11040GZ71989 Kod typu DS11 Typ 520I (EUR) Typoszereg E E39 (2) Seria 5 Rodzaj konstrukcji TOUR Układ kierowniczy LL Drzwi 5 Silnik M54 Pojemność skokowa 2.20 Moc 125 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor TOLEDOBLAU METALLIC (482) Tapicerka STOFF RIPS DIAGONAL/ANTHRAZIT (F4AT) Data prod. 2003-01-16 Składanie Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S167A ABGASNORM EU4 Norma spalinowa EU 4 S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką S386A DACHRELING Reling dachowy S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna S650A CD-LAUFWERK Odtwarzacz CD S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43) S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Dummy-SALAPA Składanie Wyposażenie seryjne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S470A KINDERSITZBEFESTIGUNG ISOFIX System Isofix S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.