Skocz do zawartości

kamilo10

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E90 sedan 320d 163KM M47

Osiągnięcia kamilo10

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Przecież Luz osiowy na wirniku musi być bo tam wpływa film olejowy bo inaczej by się wirnik zatarł. Nie może być luzów wzdłużnych
  2. Miałem to samo tylko że w dieslu te trzy kontrolki. Zapaliło mi się do dwa razy i po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu nic się nie paliło po podłączeniu kompa żadnych błędów nie było. Od lutego to nie wróciło
  3. Przyczyną mogą też być uszczelniacze zaworowe. U mnie w silniku M47 po odpaleniu po dłuższym postoju np jak stoi całą noc to puszcza delikatną chmurę niebieskiego dymu tak gdzieś ok 1sekundy i dalej jest spokój. DPF-u nie mam fabrycznie. Występuje to tylko przy pierwszym odpaleniu później jest wszystko ok. Ale zużycie oleju jest na poziomie 1,5litra na 10000km
  4. Raczej mnie nie naciągnie bo sam dlatego do niego pojechałem bo sam słyszę że łańcuch szura on tylko stwierdził że to jest dolny od pompy wtryskowej bo nisko słychać go jeszcze bardziej. Zdejmowałem też pasek osprzętu bo myślałem że to któraś rolka ale szuranie nie ustępuje.
  5. Panowie czy zdarzyło się komuś wymieniać rozrząd w silniku m47? Mechanik stwierdził ze dolny łańcuch jest luźny. Niezależnie czy silnik jest ciepły czy zimny to słychać szuranie. Trochę to dla mnie dziwne bo samochód ma 110000km i to sprawdzane po aso i odczytach z kluczyka.
  6. Dzisiaj rano przy odpalaniu temp. -10 świece się grzały więc jest jakiś postęp. Problem w tym że zaraz po zapaleniu silnik nie równo pracował. I co dalej? albo któryś wtrysk jest kiepski albo sterownik. Tylko pytanie czy sterownik jak jest popsuty to może być tak że po podpięciu pod komputer nie widać żadnych błędów?
  7. Poczekam na większe mrozy i zobaczymy co będzie. Raz mi sie zapaliła jak było ciepło i drugi raz po zdjeciu kostki z czujnika temperatury wody ale wtedy silnik był rozgrzany
  8. U mnie też jest problem z tymi świecami. Świece sprawdzane ręcznie wszystkie są dobre. Po podpięciu pod komputer nie ma żadnych błędów. Wymieniłem czujnik temperatury wody. Po kilku godzinach stania na mrozie przy próbie odpalenia zapalił ładnie ale nie widziałem żeby kontrolka od świec się paliła. I pytanie czy to że ta kontrolka się nie pali to jest normalne czy szukać przyczyny dalej?
  9. Próbowałem palić od razu i nic to nie dało żadnej kontrolki nie widziałem. Jutro sprawdzę świece ręcznie i zobaczymy i prawdopodobnie w przyszłym tygodniu jak nie pomoże to kupię i wymienię sterownik W którym miejscu znajdę ten sterownik? Czy trzeba do niego demontować kolektor?
  10. Panowie jest taki problem w moim,e90 2.0d 163km silnik M47 nie zapala się kontrolka od świec. Świece wymieniałem na jesieni bo komputer pokazywał że dwie są spalone. Po wymianie teraz jak były mrozy ok -15 kontrolka też się nie zapalała i silnik jak odpalił to,chwilę nie chodzi na wszystkich cylindrach po kilku sekundach jest wszystko ok. Po podpieciu komputera żadnych błedów nie wywala. Czy miał ktoś z was taki przypadek?
  11. Z tego co sprzedawca mówi to malowany jest tylni błotnik i zderzak z przodu
  12. Z tego co sprzedawca mówi to malowany jest tylni błotnik i zderzak z przodu
  13. Co możecie powiedzieć na temat tego BMW? Może miał już ktoś okazję go oglądać ? http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-320-manual-serwis-super-stan-ID6y843b.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.