Skocz do zawartości

sheriffg

Zarejestrowani
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sheriffg

  • Urodziny 01.09.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 LCI

Osiągnięcia sheriffg

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. trzeba rozklejać, wyślij do firmy co się tym zajmuje sam nie ma szans żebyś zrobił na tym kleju.
  2. Reset adaptacji wtryskiwaczy, przepływki, egr, wszystkiego co było można było zresetować dopiero pomogło i nie koniecznie ISTA.
  3. temat ogarnięty można skasować
  4. też właśnie chciałem się dowiedzieć, ale raczej trzeba wpisać od nowa te same co są, bo same adaptacje nic nie dają przynajmniej mi
  5. Kasowałeś stare wtryski i od nowa zapisywaleś nowe ? Czy tylko jakaś adaptacja, bo ja robiłem różne adaptacje i nie pomaga
  6. Panowie taki błąd mam silnik N47 143km 4909 Resetowanie kompensacji poślizgu ilości kupiłem auto i on już był Czytałem trochę o tym i doczytałem że błąd jest ponieważ po zakodowaniu nowych wtrysków ktoś nie zresetował adaptacji czy czegoś tam Kody na wtryskach się zgadzają z tym co mówi ISTA Robiłem chyba wszystkie możliwe adaptacje jakie można było zrobić i błąd po przejechaniu 5km powraca Gdzieś wyczytałem na niemieckim forum żeby zrobić reset "Zerowanie zużycia paliwa po programowaniu IMA" ?? gdzie to jest Ewentualnie co zrobić z tematem ?
  7. Panowie czy parametr nr 1 czyli 505,5 oznacza zapełnienie siarką ? bo po dzisiejszej trasie spadło do 1.6 mg interesuje mnie tylko co oznaczają parametry
  8. Tak też zrobię dzięki
  9. account deletion page
  10. Ok o to mi chodzilo, czyli nie trzeba kupować nowego termostatu dzięki
  11. To nie diesel ! Temperatura musi być Zbędny komentarz
  12. Panowie Czy inicjacja wypalania siary z kata nie rozpocznie się gdy istnieje błąd termostatu ?? Błąd jest ale temperaturę pokazuje normalnie. Przeganialem go po 200 km/h a wyskoczył błąd że siarki dużo hy Ktoś coś podpowie
  13. Tak zrobiłem teraz tylko obserwacja
  14. Panowie Po miesiącu od nabicia poszedł czynnik w eter zrobiłem fotę bo mnie nie dziwi fakt że na sprężarce ewidentnie są plamy zielone czyżby oringami na przewodach uciekało ?? może ktoś już miał taki przypadek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.