Skocz do zawartości

rad27

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i N42B20 2002

Osiągnięcia rad27

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. rad27

    N42 Check i eml

    Czy jestem pewien? Komputer w warsztacie BMW wskazuje na czujnik, jak go nie zmienie to sie nie dowiem :) Dlatego też szukam części jak najtaniej. Tutaj mam dwa przykłady z różnymi opisami : czujnik wału- http://allegro.pl/czujnik-walu-bmw-e81-e87-e46-e90-e60-x1-x3-1-8-2-0-i6034506916.html czujnik wałka- http://sklep.auto-voll.pl/czujnik-oryginal-bmw.html Różnica w cenie ogromna.
  2. rad27

    N42 Check i eml

    Witam po dłuższej przerwie. Z diagnozy wyszło że jest do wymiany czujnik wałka mimośrodowego. Wyszukałem w internecie te czujniki w różnych cenach (ok.1500zł). Jednak znalazłem też oferty opisane jako "czujnik położenia wału korbowego" z tym samym numerem części. Czy to jest ten sam czujnik tylko inaczej opisany? Chciałbym się upewnić bo trochę to kosztuje. Z góry dziękuję
  3. u mnie podobne problemy, tylko wiecej błędów. Wymiana siłownika i sterownika nie pomogła, kontrolki zapalają się i gasną kiedy chcą... Mam nawet temat o tym założony.
  4. rad27

    N42 Check i eml

    Jak byłem pierwszy raz na kompie to był błąd oznaczony jako VVT- Tryb dojazdu do domu. To chyba oznacza tryb awaryjny. W ogóle mam wrażenie że powyżej 3-3,5k obrótów auto słabo jedzie. Czytałem też na forum że kontrolka EML powinna na zapłonie gasnąć, a u mnie się świeci. Po odpaleniu gaśnie i w czasie jazdy zapala. Check oczywiście świeci się cały czas. Zamówie odme i przewody i zobacze co dalej.
  5. rad27

    N42 Check i eml

    Kwestie białej mazi więc mam rozwiązaną. Z checkiem chyba będę musiał robić wszystko metodą prób i błędów bo już nie mam pomysłu co może być przyczyną. Chyba wymienie odme i może poźniej spróbuje z sondą.
  6. rad27

    N42 Check i eml

    Przepustnica prawie że czysta. Ten cały sterownik od valvetronica kupiłem używany z takim samym nr i podmieniłem i nic. Siłownik także kupiłem wymieniłem. Wiem że żadnej gwarancji że sprawny ale nowy troche kosztuje. Z przepływomierzem jest tak że niby starałem się kupić z takim samym nr ale juz takich nie produkują i jednak jest inny. Nie zmieniałem nr żadnym programem i może tu jest przyczyna. Sam nie wiem. Jeszcze zauważyłem że jak stoję na skrzyżowaniu (jeżdząc z checkiem), to potrafią obroty spaść ale trwa to sekundę,auto nie gaśnie i zdarza się to rzadko. I jeszcze jedno, czy odma może mieć coś z tym wspólnego? Zauważyłem na bagnecie ślady białej mazi.
  7. rad27

    N42 Check i eml

    A czy po takim czyszczeniu przepustnicy trzeba kasować jakieś adaptacje w inpie? I przy okazji inne pytanie: Chciałbym korzystać z programu NCS ale mam go w jezyku niemieckim. Da się jakoś zmienić jezyk na angielski?
  8. rad27

    N42 Check i eml

    Witam wszystkich. Posiadam BMW z silnikiem N42B20 od kwietnia. Kupiłem ze świecącą się kontrolką EML, która gasła i zapalała się kiedy chciała.Poprzedni właściciel stwierdził że przepływomierz jest do wymiany. Później do tego doszła kontrolka Check engine. Trochę się naczytałem na forum o przyczynach i wymieniłem czujnik wałka, siłownik od valvetronica, przepływomierz,ale nic to nie dało. Załączam filmik z inspekcji Inpy na którym widać błędy, które po czasie wracają. Początek filmu jest na zapłonie, nastepnie po odpaleniu silnika a na końcu przy ok 3tys obrotach. Z autem nic takiego się nie dzieje po za tym że gdy zapala się check to jest mułowate. Bardzo proszę o interpretacje wyników z inpy bo nie znam się na tym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.