Skocz do zawartości

amundio

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E83 2.0d 2005

Osiągnięcia amundio

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Takie dane mam jeszcze z INPA: - driver stage 1 - resistance too high - driver stage 2 - resistance too high - side front right - resistance too low (drzwi kierowcy - anglik) Poza tym dis sugeruje diagnoze napinacza kierowcy, której nie może przeprowadzić. http://s15.postimg.org/pzm1aa7sr/dis.jpg Czy ktoś miał podobny problem? Albo może pomóc mi zdiagnozować?
  2. Co masz na myśli mówiąc włączyć licznik od nowa? Chodzi o usunięcie crash data? Nie wiem czy poduszki były wymieniane, wszystkie są.
  3. Pełna lista błędów modułu MRS4: 1 Airbag driver stage 1 2 Belt tensioner driver 3 Belt tensioner front passenger 4 Airbag passenger stage 1 5 Side airbag front left 6 Side airbag front right 7 Side airbag rear left 8 Side airbag rear right 9 Head airbag (ITS) left A Head airbag (ITS) right B Battery positive terminal isolation 1 C Airbag front passenger stage 2 D Airbag driver stage 2 E Rear left head airbag F Rear right head airbag 10 Safety battery terminal 2 11 Belt tensioner rear left 12 Belt tensioner rear right 13 Belt tensioner rear middle 14 Firing circuit ZK19 15 Airbag driver stage 2 16 Firing circuit ZK7 30 Coupling in firing circuit airbag driver stage 1 31 Coupling in firing circuit belt tensioner driver 32 Coupling in firing circuit belt tensioner passenger 33 Coupling in firing circuit airbag passenger stage 1 34 Coupling in firing circuit side airbag front left 35 Coupling in firing circuit side airbag front right 36 Side airbag rear left 37 Side airbag rear right 38 Coupling in firing circuit head airbag (ITS) left 39 Coupling in firing circuit head airbag (ITS) right 3A Coupling in firing circuit pos.-term. Disconnection 1 3B Coupling in firing circuit airbag passenger stage 2 3C Coupling in firing circuit airbag driver stage 2 3D Rear left head airbag 3E Rear right head airbag 3F Safety battery terminal 2 40 Coupling in firing circuit belt tensioner rear left 41 Coupling in firing circuit belt tensioner rear right 42 Coupling in firing circuit belt tensioner rear middle 43 Coupling in firing circuit ZK19 44 Coupling in firing circuit airbag driver stage 2 45 Coupling in firing circuit ZK7 40 Rear left seatbelt tensioner 50 Power supply 51 Fault lamp 52 Information lamp 60 Seat belt lock driver 61 Seat belt lock passenger 62 Seat belt lock rear left 63 Seat belt lock rear right 64 Seat belt lock rear middle 70 Seat occupancy recognition 71 Seat occupancy detector 2 72 Seat armrests locking without K-Bus 73 Driver seat module seat armrests locking 74 Passenger seat module seat armrests locking 75 External rollover sensor 80 Sensors for side airbag front 81 Sensor for side airbag left 82 Sensor for side airbag left 83 Sensor for side airbag left 84 Sensor for side airbag right 85 Sensor for side airbag right 86 Sensor for side airbag right 87 Coupling fault sensor side airbag left 88 Coupling fault sensor side airbag right 90 Coding incorrect 91 Crash-telegram memory FO Internal Control Unit Fault
  4. Witam, Czy ktoś się orientuje gdzie znajduje się moduł (ECU) i sensory poduszek? Czy jeśli mam takie błędy: S 0017 - No communication possible with: Multifunctional steering wheel 000001 - MRS: Airbag, driver stage 1 000006 - MRS: Side Airbag front right 00000D - MRS: Airbag, driver stage 2 Mogę założyć, że sensory są ok?
  5. Dzięki, chyba wszystko poza skrzynią łatwiej sprawdzić niż dwumasę więc na pewno sprawdzę. Martwi mnie tylko to, że objaw pojawia sie zawsze przy tych samych obrotach, a przecież po przełożeniu napędu za skrzynię biegów wszytko kręci się z inną prędkością na każdym z biegów.
  6. Witam, Mam problem ze dziwnym stukaniem przy przyśpieszaniu na obrotach od 1500 do 2000. Dochodzi z dołu jakby między skrzynią a przednimi kołami. Po odpięciu kostki xDrive problem prawie zupełnie znika, tylko delikatne drgania na tych samych obrotach i słychać stukanie w prawym kole przy nierównościach. Jak dla mnie to dwumasa. Jak myślicie warto rozbierać to i sprawdzić czy sprawdzić najpierw coś innego? Z góry dzięki za sugestie.
  7. Podpiąłem kostkę, pojeździłem trochę. Przyśpiesza normalnie i nic nie słychać po wyłączeniu silnika. Moja diagnoza to dwumasa... Dźwięk dochodzi bardziej z przodu. Na początku myślałem, że to prawe przednie koło, ale problem pojawia się przy obortach 1500-2000 niezależnie od biegu - głośne stukanie. Przy odłączonym xDrive też mam delikatne, lekko słyszalne wibracje w tym przedziale obrotów. Co sądzicie?
  8. Dzięki za odpowiedź. Nie mam szarpania przy przyśpieszaniu tylko coś stuka jakby coś przeskakiwało od drugiego czasami trzeciego biegu. Sprawdzę jeszcze raz jak podepnę skrzynię czy ten dzwięk jest po wyłączniu silnika...
  9. Witam, Czy może ktoś powiedzieć jak rozpoznać czy walnięta jest zębatka czy skrzynia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.