Skocz do zawartości

kamil880510

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 2.0D 163KM

Osiągnięcia kamil880510

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Czy ktoś poradził siebie z problemem braku długich po dopisaniu $522 do VO jak u kolegi dwa posty wyżej?
  2. Dzięki kolego:) Udało się skomunikować ze sterownikiem, zgrać go z casem, także jesteśmy na dobrej drodze. Nie udało się natomiast odpalić auta, porządek jeszcze trzeba zrobić z automatyczną skrzynią biegów, podobno to ona blokuję możliwość kręcenia. Czy w 6hp19z siedzi immo w sterowniku? W 8hp na pewno tak, ale czy w 6hp również?
  3. Na razie podpięte "na krótko" ;) Muszę nabyć taki przewód którego nie mam i wtedy umiejscowię go gdzie fabryka kazała :)
  4. Panowie jak w temacie, gdzie znajduję się przewód masowy idący od silnika do ramy samochodu? Jetem po wymianie silnika, i prawdopodobnie brakuje mi masy na silniku, czy ktoś z forumowiczów mógłby zerknąć gdzie znajduję się taki przewód w n47d20C czyli w silniku po lifcie? Oprócz wiązki idącej do sterownika wydaje mi się że powinien iść osobny przewód masowy.
  5. Witam kolegów. Może ktoś wie czym się różnią te dwa sterowniki, DD7 jest z silnika N47D20C 143KM, drugi czyli DD8 jest z silnika N47D20C 184km, tym samym jest o 2 lata nawszy. Oba pochodzą od e90. Po włożeniu silnika 184km gdzie siedział 143, i wpięciu sterownika casa i kluczyka z wersji 184 za cholerę nie da się połączyć ze sterownikiem. Czy ktoś może wie gdzie pies pogrzebany?
  6. Witam. Nadal borykam się z problemem odpalenia mojej e90. Zakupiłem silnik, cas sterownik silnika i kluczyki, ale nadal nie bangla :( Wcześniej siedział sterownik o nr 8518167, zakupiłem sterownik silnika od wersji 184km o nr 8512047, oraz o nr 8518269, wszystkie sterowniki są na dwie wtyczki. Za cholerę nie mogę się podłączyć z nowymi komputerami, po wpięciu wtyczek do komputera nie mogę się połączyć ze sterownikiem silnika, jak również wywala masę inny błędów typu ABS, wspomaganie itp. Stary sterownik to DDE7 nowy zaś to DDE8, może tu jakiś problem Może ktoś przerabiał problem i wie gdzie ugryźć?
  7. Dzięki, ten link był mi obcy:) W takim razie zabieram się do pracy :)
  8. Koledzy jak w temacie, potrzebuje sprawdzonego schematu elektrycznego do e90lci z silnikiem n47 o mocy 143KM i do silnika n47 o mocy 184KM. Okazuję się że mimo sa to bliźniacze silniki, to maja inna wiązkę w aucie do sterowania silnikiem, po wykonaniu swapa mam problem z ogarnięciem elektroniki. Za link do http://workshop-manuals.com/bmw/ z góry dziękuje ;)
  9. Włożyłem silnik 184KM ze skrzynia oraz cas + sterownik sinika i kluczyk. Ale niestety nie jest kolorowo :( Na starym sterowniku silnika mogę się połączyć z tym sterownikiem i sterownik widzi większość elementów osprzętu. Na nowym sterowniku od wersji 184 elektronika głupieje, mogę połączyć się ze sterownikiem silnika, ale sterownik już nie widzi jakiegokolwiek elementu przy silniku. Prawdopodobnie po innych pinach idzie sterowanie ze sterownika. Moje pytanie czy ktoś posiada sprawdzony schemat do e90lci z silnikiem n47 184KM i 143KM? Muszę sprawdzić wiązkę w aucie czy czasem nie trzeba będzie poprzepinać pinów zeby to ruszyło.
  10. W mojej e90 nie mam w ogóle skrzyni ani silnika, bd wstawiał i zastanawiam się nad taka możliwością, czy w ogóle istnieje, bo różnica w cenie jest niewielka jeśli chodzi o części zamienne. A cały sterownik skrzyni biegów gdzie znajdę w e90? Szukałem i za cholere nigdzie go nie widze ;/ A skrzynia automatyczna z 320i podejdzie do 320D? oznaczenie skrzyni 6hp21...
  11. Koledzy jak wygląda swap skrzyni biegów z f10 do e90? Obudowa podobna, chyba się zmieśći :) Środek wiadomo, całkowicie co innego, bd wkładał silnik z f10/f30, zastanawiam się nad włożeniem razem ze skrzynia z owego modelu, zastanawiam się czy ktoś coś takiego robił i czy w ogóle jest to wykonalne.
  12. Mój vin to vj83809. 163KM w profilu to pozostałość po poprzedniej e90:) Teraz mam nowy nabytek w którym był silnik 143KM i automatyczna skrzynia biegów, był. :) Kupiłem auto bez skrzyni i silnika. Teraz mam jedną wielką dziurę :) Chciałbym włożyć wersje 184, bo koszta podobne jak i przy wkładaniu 143. Sporo aukcji jest z silnikami od f10/f30, zastanawiam się czy dużo przerabiania żeby wstawić zestaw silnik i skrzynia biegów z f10/f30 do e90. Silnika bd szukał kompletnego, do tego skrzynia biegów i sprzęgło. A jeśli chodzi o DDE, jest możliwość wgrania softu z wersji 184? Czy od razu szukać sterownika z wersji 184KM i dogrywac go do casa? Po włożeniu zestawu planuje chipa, zastanawiam się nad zasadnością kupna filtra DPF, czy go w ogole potrzebuje ;) Czy tylko wstawić jakąś puszke :) http://static.pokazywarka.pl/i/7140106/446052/dsc-0943.jpg
  13. Witam kolegów. Szukam osób które miały doczynienia z wykonaniem swapu silnika n47, z wersji 143KM na 184? Silniki oznaczenie maja takie samo, teoretycznie nie powinno być żadnego problemu, ale jak z praktyka? Czy silnik z f10 czy f30 (poza wymiana miski olejowej i łap silnika) będzie pasował do e90? I czy skrzynia biegów automat z f10 czy f30 będzie pasowała do e90, a jeśli nie to jakie zmiany trzeba poczynić żeby to hulało?
  14. Naprawdę nikt nie wie jak rozpoznać z jaką odmianą mocy silnika mamy odczynienia czy nikomu się nie chce odpisać?
  15. Nikt nie potrafi odpowiedzieć, czy po prostu to forum stało się nieużyteczne?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.