Skocz do zawartości

w_86

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O w_86

  • Urodziny 27.03.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318i 2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia w_86

  1. Cześć obecnie cena to 375.00 EUR +34.00 EUR transport. w sumie ponad 1800zł. Czy to stała cena czy pojawiają się okresowo promocje? Czy można gdzieś dostać NOXEM130 taniej?
  2. Cześć, Kupiłem aplikację bimmer-tool, uruchomiłem proces odsiarczania, przejechałem autostradą 120km/s na piątce jakieś pół godziny i mam wrażenie, że pomogło bo auto chyba się mniej dusi teraz przy ruszaniu. Jednak wartość zasiarczenia nawet nie drgnęła. Dalej to 10444,8mg, oraz wartość w "Route since last desulfurization" też się nie zmienia i cały czas wynosi 10200km. Także może proces odsiarczania się nie uruchomił? Błędy ciągle świecą się te same pomimo kasowania w BimmerLink: Engine electronics 3 errors 2C9C: 0x2C9C Lambda probe heating in front of catalyst, activation 30EA: 0x30EA DeNox catalyst, sulphurized 2DED: 0x2DED power management, closed-circuit monitoring Przy 80tyś wymieniałem czujnik Nox, teraz auto ma 160tyś i czujnik prawie nie jest już dostępny, albo kosztuje 4x więcej niż wtedy. Zużycie paliwa podskoczyło mi średnio o 1L. Co mogę jeszcze zrobić? Z góry dzięki za pomoc! <beer>
  3. Jeszcze jedno pytanie. Czy ktoś byłby w stanie pobrać tą instrukcję i mógłby ją tu udostępnić? Może ktoś ją już ma? 11 31 543. Checking the timing chain for elongation and replacing the timing chain (N43) Z tej strony http://www.bmwtis.com lub z tej https://www.newtis.info/ lub z innego źródła? Z góry dzięki za pomoc!
  4. Cześć, W moim E90 z N43 planuję wymienić rozrząd. W instrukcji (AB150184) jednym z kroków jest ściągnięcie misy olejowej i zablokowanie wałków balansujących w jednej płaszczyźnie. Wymaga to jednak znacznie więcej pracy z podwieszaniem silnika i ściąganiem ramy. Obejrzałem bardzo dużo materiałów na youtube-ie i z tego co widzę niektórzy pomijają ten krok. Jak na przykład tutaj: Pytanie co wy o tym myślicie? Czy to jest droga na skróty, aby zmniejszyć ilość pracy czy może rzeczywiście nie jest to niezbędne i można to blokowanie wałków balansujących (schowanych pod misą olejową) pominąć? Lub czy blokowanie tych wałków da się zapewnić w inny sposób bez ściągania misy olejowej?
  5. Właśnie jestem w trakcie wymiany uszczelki pod klawiaturą. Mając już wszystko otwarte widzę, że w moim e90 - 4-ro cylindrowym n43 mam dużo miejsca i powinienem być w stanie sam wymienić rozrząd. Pytanie do Was jakich narzędzi potrzebowałbym do tego? Na razie chcę ocenić czy jest sens się za to samemu zabierać, ale wygląda na to że tak. Na pewno potrzebowałbym specjalnego toola do blokady wałków. Czy czegoś jeszcze? Z góry dzięki! :)
  6. Ten poradnik wygląda elegancko! Niestety nie jest już w sprzedaży. Czy ktoś go kupił mógłby się podzielić?
  7. Cześć, Gdzie znajdę części do regeneracji dyferencjału? Jedyne co mogę znaleźć to komplet łożysk z uszczelnieniem, natomiast gdzie znajdę tulejkę na wałek napędowy i podkładki? Co z części będzie jeszcze potrzebne? Chciałem kupić używany, jednak znaleźć na szybko w dobrym stanie to jest bardzo trudne zadanie. Czy myślicie, że zabieranie się samemu za taką regenerację ma sens? Co jeśli zęby będą uszkodzone? Chodzi o dyfer Numer katalogowy: 33107524319 (I=44:13=3,38)
  8. Czy masz pewność, że "nowy" most jest w 100% sprawny? Może jest tak samo walnięty jak stary. Próbowałeś kręcić kołnierzami po wyciągnięciu z auta? Nie było huczenia?
  9. Co myślicie o tym by do E90 założyć koła 2x 245/35/18 ORAZ 2x 215/40/18? Ma to jakiś sens czy raczej nie najlepsze rozwiązanie?
  10. Cześć, Mam podobnie jak w temacie E90 2.0i 142KM 2008r Od jakiegoś czasu słychać było, że silnik na biegu jałowym nie pracuje idealnie równo, ale dziś pojawiło się do tego falowanie obrotów. Co ciekawe, nagrałem filmik i gdy wyciszyłem radio by złapać dźwięk falującego silnika wszystko kompletnie ustąpiło! Teraz czy to wina akumulatora, radia, instalacji elektrycznej? Filmik, który nagrałem: https://youtu.be/j6YFoC3CCK4
  11. Jakie parametry są optymalne dla E90 (2008) 318i 142KM? Ile AH i ile A? Obecnie mam Varta G3 12V 95AH 800A (EN) 595 402 080 313 2 Mam fukcję start-stop którą zawsze wyłączam bo i tak akumulator jest zwykły. Czy ten o którym pisał frack będzie dla mnie dobry? Czy jeśli wymienię zwykły akumulator na AMG i do tego o mniejszej pojemności to czy muszę go od razu kodować? To znaczy czy bez kodowania mogę bo uszkodzić? Np. Jeśli auto będzie nieprawidłowo formatować nową baterię? Pytam bo nie wiem kiedy mógłbym go podpiąć pod komputer. Czy jeśli pojeżdżę tak kilka dni na nowym bez kodowania to czy to nie będzie problemem?
  12. Witam, Właśnie przepaliła mi się jedna żarówka od ringów. Jaką żarówkę obecnie najlepiej jest kupić? Może wymienić obie na LED'y? Tylko jakie? Najchętniej używałbym ringów jako świateł dziennych by oszczędzić ksenony.
  13. Witam, Właśnie zacząłem ładować akumulator, jednak od razu odłączyłem zasilanie ponieważ po podłączeniu coś pod maską zaczęło "klikać" jakby próbowało "zaskoczyć", a w środku przycisk startu się mruga. Czy to normalnie? Ładuję akumulator VARTA BLUE 95AH 800A P+ G3 w moim 318i. Prostownik to CTEK MXS 5.0 ustawiony w tryb ładowania samochodu, a klampy są złapane do punktów w komorze silnika. Z góry dziękuję za pomoc.
  14. Pytanie gdzie mogę kupić takie radio i w jakiej cenie? Znalazłem jedno na allegro, ale cena to 900zł i nie wiem czy to dużo czy to mało. Google nic innego nie znalazło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.