Skocz do zawartości

julek525

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525i

Osiągnięcia julek525

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Panowie, z tym falowaniem w okolicach przejścia wskazówki od temp. "z niebieskiego pola" czyli ok 40-50 C to mi się udało uporać :8) , prawie na pewno winę ponosiła - przynajmniej u mnie PRZEPUSTNICA, wymieniłem ją na taką z pewnego źródła - ma dopiero 3 lata i jest oryginalna BMW. Niemal jednocześnie aktualizowałem sterownik silnika, do którego wyszło od 2001r kilkanaście poprawek. Falowanie występowało i na Pb i na LPG. Co do przygasania podczas manewrowania jeszcze się nie uporałem, jednak usunięcie zaworu CDV i wymiana krokowca na inny przyniosła poprawę (podejrzewam, że gdybym wstawił nowy krokowiec byłoby całkiem ok, ale to koszt ok 1000 zl, wiec póki co odpuszczam). Z moich doświadczeń wynika, że czyszczenie krokowców absolutnie nic nie daje, chyba ze jezyczek w ogole sie nie rusza, ale jeśli sie jako tako obraca, to czyszczenie nic nie pomoże. jeszcze apropo przepustnicy - gdzieś natknąłem się, że w okolicach 2001-2002r. były one wadliwe i faktycznie moja "nowa" nieznacznie różni się od fabrycznej. :wink: //// m54b25 Pozdrawiam i życze powodzenia!!! :D
  2. Witam, mam ten sam problem - przebieg 218 tys. oryginał, jak kupiłem przy 205 tys. w DE problem już się objawiał, brak bledow na kompie -wymieniłem odme ze wszystkimi rurkami, -przepustnice - pomoglo na inne falowanie, podczas rozgrzewania się silnika i "wyjściu" z niebieskiego pola, -zaprogramowalem na nowo ECU - do m54b25 wyszło KILKANAŚCIE poprawek i aktualizacji, najnowsza z 2005r. , -regeneracja vanosów, sprawdzenie rozrządu na blokadach, uszczelka miski, pokrywy zaworów, podstawy filtra oleju (chłodnice, wiskoze, pompe wody, rolki, paski - profilaktycznie) -usunąłem zawór CDV (cluth delay valve) - polecam, poprawa przy zmianie biegów (wymieniłem olej w skrzyni biegów, kpl sprzeglo, uszczelniacz skrzyni, poduszki skrzyni, silnika, ale to poza tematem) dolot szczelny, przepływka sprawdzona, mam uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej(jak ściągałem przedni zderzak zauważyłem, że jest do niego wpięty gaz (PRINS) - jeszcze pójde tym tropem. Jednak za przygasanie i szaleństwo podczas parkowania odpowiedzialny jest krokowiec, niedługo wymienię to zdam relację (już kupiłem używke), czyszczenie krokowca nic nie daje, no chyba ze obroty stoją w miejscu bo się zaciął... Planuję jeszcze dokładnie wyczyścić wtryskiwacze benzynowe (troche trzesie kilkanaście sekund po uruchomieniu silnika - tylko zimą, gazowe wyczyszczone) oraz wymienić świece i fajki Chyba, że ktoś już rozwiązał problem?? :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.