Witam, mam ten sam problem - przebieg 218 tys. oryginał, jak kupiłem przy 205 tys. w DE problem już się objawiał, brak bledow na kompie -wymieniłem odme ze wszystkimi rurkami, -przepustnice - pomoglo na inne falowanie, podczas rozgrzewania się silnika i "wyjściu" z niebieskiego pola, -zaprogramowalem na nowo ECU - do m54b25 wyszło KILKANAŚCIE poprawek i aktualizacji, najnowsza z 2005r. , -regeneracja vanosów, sprawdzenie rozrządu na blokadach, uszczelka miski, pokrywy zaworów, podstawy filtra oleju (chłodnice, wiskoze, pompe wody, rolki, paski - profilaktycznie) -usunąłem zawór CDV (cluth delay valve) - polecam, poprawa przy zmianie biegów (wymieniłem olej w skrzyni biegów, kpl sprzeglo, uszczelniacz skrzyni, poduszki skrzyni, silnika, ale to poza tematem) dolot szczelny, przepływka sprawdzona, mam uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej(jak ściągałem przedni zderzak zauważyłem, że jest do niego wpięty gaz (PRINS) - jeszcze pójde tym tropem. Jednak za przygasanie i szaleństwo podczas parkowania odpowiedzialny jest krokowiec, niedługo wymienię to zdam relację (już kupiłem używke), czyszczenie krokowca nic nie daje, no chyba ze obroty stoją w miejscu bo się zaciął... Planuję jeszcze dokładnie wyczyścić wtryskiwacze benzynowe (troche trzesie kilkanaście sekund po uruchomieniu silnika - tylko zimą, gazowe wyczyszczone) oraz wymienić świece i fajki Chyba, że ktoś już rozwiązał problem?? :D