Skocz do zawartości

kieronenator

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw 320 i 2005

Osiągnięcia kieronenator

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. no tak, ale Twoj motor jest 325i wiec nie co rozni sie od mojego, podlaczylem kompa temperatura wszystko jest Ok, załacza sie wentyl przy 108 stopniach. Coz, tak to wlasnie wyglada w Moim silniku 4 garowym. :) a przypomne, jest to 320i e90. pozdrawiam
  2. ja u siebie mam prestone, temperatura wrzenia plynu wynosi 129 stopni.
  3. Czyli mam rozumiem że taka temperatura ma być? Bo z jednej strony jak wiadomo norma jest 90 stopni..
  4. u mnie tak samo, gdy juz wzroslo do 111 to automatycznie spadlo do 108. Pytanie brzmi czy te silniki tak maja miec? Czy trzeba sie martwic w jakis sposob? :|
  5. u Mnie jest podobnie, tylko kiwa sie lekko na boki jak go ruszam.
  6. Witam, mam pytanie zwiazane z temp silnika. Chodzi miedzy innymi o to, ze nie mozna sprawdzic jaka ona jest, wiec wszedlem w komputer w liczniku w ukrytych opcjach.. Podczas jazdy temp silnika wynosi 110 stopni, czasami spada na 108, min 107 poczym podnosi sie do 110 i tak praktycznie utrzymuje. Czy taka ma byc temperatura silnika i czy wszystko jest Ok? Dodam ze podczas postoju, taka temperatura ciagle sie utrzymuje - 110 stopni.
  7. Własnie poziom mozna tylko sprawdzic poprzez sensor, minus jest taki z ten model E90 nie posiada bagniet oleju takze, albo zjadl olej, albo jak kolega pisze wyzej ze to sa uszczelniacze zaworowe. Pytanie jesli tak - ile to roboty i jak cenowo wyjdzie :8)
  8. Przed chwila zrobilem test pod domem. Odpalilem auto, pochodzilo chwile. po czym dalem duzo gazu, na wysokich obrotach poszedl bialy dym z wydechu. Takze o czym moze to swiadczyc?
  9. Ok. Dzieki. Jade na warsztat w piatek. Jak dowiem sie cos jest, napisze
  10. No własnie nie kopci, ale jak wrzuce mu wysokie obroty i np zatrzymuje sie i wysiadam to czuc lekko takim spalonym olejem. Pod macha jest lekko mokry z lewej strony silnika. Troche z pod uszczelki. Ale nie az tak duzy zeby tyle ubywalo
  11. Witam, posiadam bmw 320i z 2005. Po zakupie auta zrobiłem gdzieś 6tys km. Po czym zapalila mi sie kontrolka zółta oleju. Pokazala ze niski stan oleju +1 litr. Miałem wyswietlony w tym samym czasie serwis oleju wiec go zmienilem. Teraz po przejechaniu ponad 3 tys km kontrolka znowu sie zaswiecila. Dzisiaj po przejechaniu okolo 5 km wlaczylem wskaznik ktory pokazal ponad min. Po przejechaniu kojenych 5 km pokazal juz stan min. Pytanie brzmi, czy jest mozliwosc aby spalic litr oleju po przejechaniu 3 tys km. Czy moze cos nei tak z czujnikiem oleju, zmienic sensor czy szukać innej przyczyny? Przesylam foto. http://www.img.pl/555ca2f141ed1/ http://www.img.pl/medium/Tyjh.jpg http://www.img.pl/medium/Vyjh.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.