Skocz do zawartości

BMWe46Patryk

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46, 2004 touring, 2.0d 150km

Osiągnięcia BMWe46Patryk

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. BMWe46Patryk

    tłumik drgań dyfra

    Siema, Chciałem zakupić numer 17 z tego schematu: https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/33_1184-przekl-tylnej-osi-napodb-nap/vPP19850 i nigdzie nie moge tego tłumika znaleźć, poza serwisem oczywiście;/ a tam cena-kosmos. Ktoś wie gdzie można to kupić? ktoś to wymieniał? U mnie jest oberwane:((
  2. u mnie wibrowało i buczało, bardzo głośno przy prędkości koło 120km/h i od 150 w górę, krzyżak na wale, podpora i wyważanie wału pomogły
  3. sondy jeszcze nie sprawdzałem, ale chyba muszę to zrobić. sprawdziłem numer katalizatora po numerze vin i wpisałem w google to wyskoczył jedynie oryginalny.. żadnych zamienników nawet nie było, a na allegro też nic nie ma co by się zgadzało rocznikowo lub numerowo. a co do wykodowania to dziwne, nie wiem czy tak trzeba bo nie czytałem żeby ktokolwiek po usunięciu kata nawet takiego z sondą wykodowywał sondę... mechanik mowił że wymaga to wykodowania i zrobienia nowej "mapy", cena tego wykodowania i zmapowania okolo 1000zl o_O to bez przesady
  4. Witajcie, W moim e46 któryś z poprzednich właścicieli wydłubał katalizator (wstępny) i zostawił tylko pustą puszkę. Samochód chodzi chyba troszkę głośniej niż bez kata, to logiczne, turbo też słychać, co również mi nie przeszkadza. Jednakże jest coś co mnie strasznie irytuje, to dźwięk rezonansu w jaki wpada wydech przy niektórych zakresach prędkości, dudni strasznie głośno że nic nie słychać poza tym hałasem. Dzieje się tak właśnie przez tą pustą puszkę. Pomyślałem, a wywalę puszkę, wrzucę rurę w jej miejsce i problem z bańki, jednakże jest to model który wyszedł po marcu 2004 i spełniał normę euro 4 , więc ma w katalizatorze sondę lambda. byłem u mechanika i powiedział że jak wywalę puszkę i wspawam rurę i w rurę sondę, to i tak będzie dudnił, ale tym razem w drugim tłumiku (katalizatorze), i że będzie cały czas błąd sondy lambda (mówił że sondę trzeba wyłączyć poprzez zmianę mapy w aucie i cos tam o_O). Zaznaczę że teraz też jest błąd sondy lambda, który pojawia się raz po przejechaniu 200km, raz po odpaleniu auta. Pomyślałem zatem że wstawię jakiś zamiennik albo używany katalizator, tudzież kupię nowy wkład do mojej puszki. Nigdzie nie mogę dostać katów do euro 4, same euro3, wkładów i regeneracji katów do diesla też nie znalazłem;/ nie wiem co z tym zrobić żeby było dobrze. Tak by nie było buczenia , fajnie jakby błąd sondy zniknął i nie wydać przy tym 3tys na nowy katalizator. Macie jakieś rady co z tym zrobić???? auto to e46 2.0diesel 150km lipiec 2004roku.
  5. odświeżam temat, posiada ktoś może takie coś jeszcze na sprzedaż???? albo wie gdzie to można kupić???
  6. ale to jest chyba odczepiany element, nie odłamany... ? więc pewnie da się to dokupić, tak myśle
  7. Witajcie, Mam problem, otóż potrzebuje kupic element z mocowania/regulacji xenona, szukałem jak ta czesc sie nazywa i nic nie znalazlem, może wy wiecie jak to nazwać i gdzie to można kupic. sprawdzałem w katalogu czesci po vinie i nic takiego nie udalo mi sie namieerzyć. chodzi o element zaznaczony na zdjeciach. Jest to to, w co wchodzi sworzeń dzwigienki do regulacji. przez brak tego elementu nie mam regulacji xenona;/ i świeci on w ziemię. http://zapodaj.net/9185e93af48e2.jpg.html http://zapodaj.net/887ff4f828418.jpg.html nie działają cos obrazki z tagiem img więc wkleję normlanie: http://zapodaj.net/887ff4f828418.jpg.html http://zapodaj.net/9185e93af48e2.jpg.html
  8. dobrze wiedzieć:) świeczki juz mam kupione więc i tak wymienię, a jak błąd nie zniknie to zajrzę do sterownika, EDIT: sprawdzilem termostat egr, puszcza powietrze w obie strony jak dmucham, czyli trzeba wymienic
  9. pół roku temu oba termostaty były wymieniane, więc myślałem że to raczej podgrzewacz, jutro sprawdze z tymi 16 stopniami
  10. Witajcie, Włączyłem inpe w celu sprawdzenia wtrysków i turbo, przejechałem się kawałek po mieście i nagrałem z tego film, dziwi mnie to że na zimnym silniku wtryski nie wyglądały najlepiej, a na ciepłym już było znacznie inaczej. Także przepływka chyba jakoś dziwnie chodzi. Co do stanu turbo wydaje mi się że chodzi ok. Zerknijcie na film i napiszcie co o tym sądzicie. Do 12sekundy pokazane są wartości na zimnym silniku. Na koniec filmu widać ze temp cieczy chlodzacej jest 75+- stopni, a wskaźnik temperatury na liczniku stoi pionowo. Czy to czujnik temp szwankuje? Mam też taki problem, że jak odpale samochod, nie wazne czy zimny czy cieply i włącze klime to momentalnie zaczynaja mi falowac obroty i silnik nie równo chodzi, kiedy klimę wyłącze to problem znika. Czy winny temu że silnik sie nie dogrzewa i faluja obroty jest elektryczny podgrzewacz wody? Komputer pokazuje też że jedna świeczka żarowa padła, szykuje się do wymiany, to raczej żadnego wpływu nie ma na falowanie moim zdaniem. Załączam też foto błędów jakie zczytałem z klimatyzacji. Błędy od czujnika smrodu i od czegos jeszcze, czyżby od podgrzewacza? film : https://vid.me/qPNv zdjęcie: http://s10.ifotos.pl/mini/bledyjpg_srhpner.jpg
  11. BMWe46Patryk

    xenon czy bixenon e46

    Witajcie, Kupiłem e46 trafioną przodem i jest potłuczona jedna lampa i chce ją dokupić a nie wiem czy to xenon cz bixenon. Czy da rade to jakos poznac? na jednej lampie są takie numery: 63126925644 5840100001 ece
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.